κεφάλαιο 16

87 13 6
                                    

Η Τζέσικα ήταν μαζί με την Ερμιόνη. Περπατούσαν στους διαδρόμους του παλατιού, όταν είδαν τους στρατιώτες του Κρόγκαν να τον κρατούν και εκείνον να φαίνεται να έχει καταρρεύσει.

Η Ερμιόνη έτρεξε κοντά του.

«Κρόγκαν, τι σου συμβαίνει;» τον ρώτησε ακουμπώντας τις παλάμες της στα μάγουλα του.

«Έχασα τα φτερά μου. Μου τα πήρε ο Μαλντούν» είπε και έπεσε στα γόνατα.

«Κρόγκαν» είπε η Ερμιόνη και δάκρυα κύλησαν στα μάτια της.

Τον αγαπούσε βαθιά. Δεν μπορούσε να τον βλέπει σε αυτήν την κατάσταση.

Η Τζέσικα πλησίασε τους στρατιώτες.

«Τι έχει γίνει;» τους ρώτησε

«Ο Μίκυ Μαλντούν έβγαλε τα φτερά του Κόμη» της απάντησε ο Ουρανός.

«Τι πράγμα;» είπε εκείνη μην μπορώντας να πιστέψει αυτό που άκουσε.

Η Ερμιόνη ωστόσο κοίταζε τον Κρόγκαν με αγάπη και συμπόνια. Τον αγκάλιασε και εκείνος πια αδύναμος ανταποκρίθηκε με θέρμη.

«Σε χρειάζομαι» της είπε κλαίγοντας.

«Εγώ θα είμαι δίπλα σου» του είπε εκείνη τρυφερά.

****

Σύντομα τα νέα μαθεύτηκαν σε όλες τις νεράιδες.

Ο Αυγερινός, ο Μπόρικ και η Μόραγκ έτρεξαν στο πλάι του Κρόγκαν να του συμπαρασταθούν αυτή τη δύσκολη στιγμή.

«Αγόρι μου, σου είπα να μην πας να βρεις τον Μίκυ» του είπε ο Αυγερινός «Γιατί δεν με άκουσες;»

«Πατέρα, πιστεύεις ότι είναι η κατάλληλη ώρα να μου θυμίζεις το λάθος μου;» ούρλιαξε ο Κρόγκαν τρελαμένος.

«Πώς μπόρεσε να σου το κάνει αυτό;» φώναξε ο Μπόρικ με οργή. «Το άθλιο ξωτικό. Θα τον καταστρέψω»

Τότε η Μεγάλη Μάγισσα μπήκε από ένα παράθυρο και βρέθηκε μπροστά τους.

«Τι θέλεις;» την ρώτησε η Μόραγκ.

«Ήρθα για να σας πω τι έχει γίνει»

«Ξέρουμε τι έχει γίνει.» είπε ο Μπόρικ

«Όχι, δεν ξέρετε. Κόμη Κρόγκαν θέλεις να τους πεις τι έκανες και ο Μίκυ θύμωσε τόσο που σε εκδικήθηκε ή να τα πω εγώ;» του είπε η Μεγάλη Μάγισσα

Ο Κρόγκαν όμως ήταν συντετριμμένος. Δεν μπορούσε να αρθρώσει λέξη.

«Λοιπόν από ότι φαίνεται θα σας πω εγώ» είπε η προστάτιδα τους. «Σας είχα πει ότι δεν θα ανεχτώ άλλη μάχη μεταξύ ενός ξωτικού και μιας νεράιδας αλλά ο Κόμης Κρόγκαν με αγνόησε παντελώς. Πήγε στους αγρούς με σκοπό να βρει τον Μίκυ Μαλντούν και την παρέα του και να παλέψουν. Όμως τελικά βρήκε μόνο τον Μπάρνεϊ και τον αιχμαλώτισε προκειμένου να αναγκάσει τον Μίκυ να παλέψει μαζί του. Ο Μίκυ όμως δεν δέχτηκε να μονομαχήσουν. Για να λέω τα πράγματα όπως συνέβησαν απολογήθηκε που σας χάλασε τη γιορτή και παρακάλεσε τον Κρόγκαν να ελευθερώσει τον Μπάρνεϊ. Όμως ο αγαπητός Κόμης ήθελε να παλέψει οπωσδήποτε και επειδή ο Μίκυ δεν ήθελε πάλεψε με τον αδερφό του Μπάρνεϊ τον Σον και τον σκότωσε»

Ο μαγικός θρύλος των νεράιδων και των ξωτικώνDonde viven las historias. Descúbrelo ahora