επίλογος

151 17 29
                                    

Η πριγκίπισσα Τζέσικα και ο Μίκυ έζησαν μια υπέροχη ζωή μαζί.

Από την μέρα που οι φυλές τους συμφιλιώθηκαν ποτέ ξανά νεράιδα και ξωτικό δεν ήρθαν σε ρίξη. Η αγάπη αυτών των δύο ήταν τελικά η αιτία να σταματήσει αυτή η έχθρα.

(Βέβαια κάποιοι συνέχιζαν να αισθάνονται μίσος ο ένας για τον άλλον. Ειδικά εκείνοι οι οποίοι είχαν σκοτωθεί στις μάχες. Ήταν πολύ περίεργο να είναι φιλικοί με το άτομο που τους σκότωσε. Συγκεκριμένα ο Κόμης Κρόγκαν και ο Σον ποτέ δεν είχαν καλές σχέσεις, αλλά παρόλα αυτά προσπαθούσαν να μην διαταράξουν την ηρεμία)

Τελικά τα χρόνια πέρασαν και αυτή η διαμάχη ξεχάστηκε εντελώς. Η νέα γενιά μαγικών πλασμάτων δεν έμαθε ποτέ για αυτήν την παλιά έχθρα.

Ο Μίκυ και η Τζέσικα έκαναν δύο παιδιά. Ένα αγόρι το οποίο ήταν νεράιδος και ένα κορίτσι το οποίο ήταν ξωτικιά.

Μετά τον γάμο τους ακολούθησαν και άλλοι μεικτοί γάμοι στην περιοχή τους.

Όσον αφορά τον Τζακ και την Κάθριν: τελικά παντρεύτηκαν και έμειναν στην Ιρλανδία. Αγόρασαν ένα σπίτι κοντά σε εκείνο των αδερφών της Κάθριν και του Σέιμους. Δυστυχώς όμως ούτε εκείνοι έκαναν παιδιά, ούτε τα αδέρφια της παντρεύτηκαν.

Έτσι η φιλία μεταξύ ανθρώπων και μαγικών πλασμάτων δεν συνεχίστηκε.

Πάντως όλοι τους έζησαν όμορφα κοντά στα μικρόσωμα πλασματάκια.

Ο Τζακ δεν μετάνιωσε που πήγε στην Ιρλανδία. Η ζωή του ίδιου αλλά και της Κάθριν άλλαξε για πάντα. Εκείνοι μπόρεσαν να πάρουν μέρος σε ένα παραμύθι ή σε ένα θρύλο όπως είπε ο Τζακ.

Αλλά όλοι μπορούμε να ζήσουμε το δικό μας παραμύθι. Φτάνει να ψάξουμε λίγο για την μαγεία. Γιατί η μαγεία υπάρχει γύρω μας. Το μόνο που χρειάζεται είναι να την βρούμε και όταν το κάνουμε τότε η ίδια μας η ζωή θα είναι ένα γλυκό και υπέροχο παραμύθι.

ΤΕΛΟΣ

Αυτό εδώ είναι το τέλος της ιστορίας μας.

Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, όσους μοιραστήκατε μαζί μου αυτό το μαγευτικό ταξίδι στην Ιρλανδία παρέα με τον Μίκυ και την Τζέσικα.

Σας εύχομαι να περνάτε καλά όπου και αν βρίσκεστε και να κάνετε πράγματα που σας γεμίζουν χαρά και σας ολοκληρώνουν ως προσωπικότητες.

Ο μαγικός θρύλος των νεράιδων και των ξωτικώνDonde viven las historias. Descúbrelo ahora