Η ιστορία μας διαδραματίζεται σε ένα νησί όπου οι θρύλοι για τα μαγικά πλάσματα ζωντανεύουν. Αυτό το νησί είναι η Ιρλανδία. Ένα νησί γεμάτο πράσινο, γεμάτο ζωή. Υπεύθυνοι για τις λειτουργίες της Φύσης στην Ιρλανδία ήταν τα μαγικά πλάσματα και συγκεκριμένα οι νεράιδες και τα ξωτικά. Μικρόσωμα πλάσματα που δεν υπέρβαιναν τους 35 πόντους. Οι νεράιδες ζούσαν σε ένα παλάτι το οποίο στεκόταν με μαγικό τρόπο 15 μέτρα πάνω από το έδαφος και δεν ήταν ορατό στους ανθρώπους. Είχαν σχεδόν όλες τους ξανθά ή καστανόξανθα μαλλιά και γαλανά ή πράσινα μάτια. Αρχηγός τους ο βασιλιάς Μπόρικ. Η σύζυγος του ονομαζόταν Μόραγκ και η κόρη του Τζέσικα. Ο βασιλιάς Μπόρικ είχε και έναν αδερφό τον Αυγερινό και έναν ανιψιό (γιος του αδερφού του) τον Κρόγκαν. Οι νεράιδες σε αντίθεση με τα ξωτικά είχαν φτερά και μπορούσαν να πετάξουν. (τα φτερά τους εμφανίζονταν μόνο όταν επιθυμούσαν να πετάξουν, ενώ όταν περπατούσαν δεν φαίνονταν).
Από την άλλη πλευρά τα ξωτικά μπορούσαν να πετάξουν μόνο κατά τη διάρκεια του πρώτου χρόνου που ήταν ερωτευμένα. Ζούσαν σε μικρά σπιτάκια χαρούμενα, χορεύοντας και τραγουδώντας. Μόνο ο αρχηγός τους ο Σέιμους Μαλντούν ζούσε σε ένα εγκαταλειμμένο σπίτι ενός αγρότη. Τη γυναίκα του την έλεγαν Μαίρη και τον γιο του Μίκυ. Τα ξωτικά είχαν κόκκινα ή καστανά μαλλιά και καστανά ή σε σπάνιες περιπτώσεις πράσινα μάτια.
Παρόλο όμως τη κοινή τους ευθύνη δηλαδή την προστασία της Φύσης οι δύο φυλές δεν είχαν καλές σχέσεις. Μεγάλη διαμάχη είχε ξεσπάσει ανάμεσα τους εδώ και αιώνες, χωρίς κανένας να θυμάται τον λόγο από τον οποίο αυτή ξεκίνησε. Το μόνο που ήξεραν ήταν πως έπρεπε να μισούν θανάσιμα η μια φυλή την άλλη. Βέβαια όλο αυτό το μίσος πήγαζε από τους δύο αρχηγούς, αφού ο ένας απεχθανόταν τον άλλον μόνο και μόνο γιατί ήθελαν να κρατήσουν αυτή την παράλογη παράδοση αντιπαράθεσης.
Η Μεγάλη Μάγισσα η οποία ήταν προστάτιδα των νεράιδων και των ξωτικών δεν παρέλειπε να τους συμβουλεύει συνεχώς να λύσουν τις διαφορές τους, αλλά ούτε η μια πλευρά την άκουγε, ούτε η άλλη. Όμως σύντομα θα συνέβαινε κάτι που θα άλλαζε τα δεδομένα.
Γεια σας. Αυτή είναι η νέα μου ιστορία. Βασισμένη στην ταινία ''The magical legend of leprechauns'' . Μακάρι να σας αρέσει.
(Εδώ υπάρχει το trailer)
BINABASA MO ANG
Ο μαγικός θρύλος των νεράιδων και των ξωτικών
FantasyΈνας επιχειρηματίας ο Τζακ Γουντς φτάνει στην όμορφη Ιρλανδία προκειμένου να βρει λίγες στιγμές ηρεμίας και χαλάρωσης. Αντί όμως για αυτό θα βρεθεί μάρτυρας μιας συναρπαστικής περιπέτειας, διότι την προστασία της Φύσης του νησιού την έχουν αναλάβει...