Το επόμενο πρωί ο Σέιμους είπε στον Τζακ ότι την προηγούμενη μέρα είχε τσακωθεί άσχημα με τον Μίκυ.
Ο Τζακ του είπε ότι συμφωνεί μαζί του, αλλά στην πραγματικότητα ήταν με το μέρος του Μίκυ. Ήθελε κιόλας να τον βοηθήσει με όποιον τρόπο μπορεί.
****
Όταν ξύπνησε ο Μίκυ ήταν αποφασισμένος να πάρει την Τζέσικα και να φύγουν. Πέρασε μπροστά από τους γονείς του και δεν τους μίλησε.
Τότε η Μαίρη μη μπορώντας να ανεχτεί αυτή την κατάσταση ρώτησε τον γιο της που πηγαίνει.
«Κάπου που να μην υπάρχει τόσο μίσος» απάντησε εκείνος και έφυγε.
«Σέιμους πού λες να πηγαίνει;»
«Δεν ξέρω»
«Λες να πάει να πάρει την πριγκίπισσα Τζέσικα;»
«Αποκλείεται. Επειδή το είπες νομίζει ότι θα το κάνει κιόλας; Δεν είναι τόσο τολμηρός, ώστε να μου εναντιωθεί»
Όμως είχε άδικο.
Ωστόσο ο Μίκυ στον δρόμο συνάντησε τον Τζακ.
«Καλημέρα Τζακ. Πώς είσαι;» του είπε
«Καλά. Ο πατέρας σου μου είπε ότι σε έπιασαν με την πριγκίπισσα.»
«Ναι, έτσι είναι. Και τώρα πάω να την πάρω και να το σκάσουμε»
«Να ξέρεις πως αν χρειαστείς βοήθεια σε κάτι θα είναι χαρά μου να σε στηρίξω»
«Ευχαριστώ Τζακ. Τελικά είσαι πολύ καλός για άνθρωπος» είπε χαμογελώντας και έφυγε.
«Αυτό δεν θα αρέσει καθόλου στον Σέιμους. Θα θυμώσει πολύ όταν μάθει πως ο γιος του έφυγε μαζί με την Τζέσικα» σκέφτηκε ο Τζακ
****
Στο παλάτι των νεράιδων ο βασιλιάς Μπόρικ αποφάσισε να στείλει την κόρη του σε μια σπηλιά που έμοιαζε με υποθαλάσσιο μικρό σπίτι κοντά στην παραλία που ονομαζόταν Άβαλον προκειμένου να είναι μακριά από τον Μίκυ και να τον ξεχάσει. Είπε στην Ερμιόνη να πάει να της πει να ετοιμαστεί, αλλά η Τζέσικα απάντησε ότι δεν θα πήγαινε πουθενά.
«Μην είσαι πεισματάρα Τζέσικα» της είπε η Ερμιόνη
«Είπα, όχι» φώναξε και τότε μπήκε στο δωμάτιο η μητέρα της.
«Ερμιόνη, άφησε μας λίγο μόνες»
Η Ερμιόνη έφυγε.
«Τζέσικα, σε παρακαλώ. Μην εξαγριώνεις άλλο τον πατέρα σου. Υπάκουσε τον» της είπε η βασίλισσα Μόραγκ.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ο μαγικός θρύλος των νεράιδων και των ξωτικών
FantasiΈνας επιχειρηματίας ο Τζακ Γουντς φτάνει στην όμορφη Ιρλανδία προκειμένου να βρει λίγες στιγμές ηρεμίας και χαλάρωσης. Αντί όμως για αυτό θα βρεθεί μάρτυρας μιας συναρπαστικής περιπέτειας, διότι την προστασία της Φύσης του νησιού την έχουν αναλάβει...