κεφάλαιο 43

74 12 5
                                    

Μετά την συμφιλίωση και την δουλειά των μαγικών πλασμάτων ο καιρός και γενικά οι λειτουργίες της Φύσης έγιναν όπως πρώτα.

Τα ξωτικά από τις άλλες περιοχές γύρισαν στον τόπο τους.

Η Βιολέτα και ο Άγκαθος επέστρεψαν στο σπίτι τους χαρούμενοι.

Η ξωτικιά του είχε αποκαλύψει πως περίμενε παιδί και ο Άγκαθος είχε τρελαθεί από την χαρά του.

«Πάει και αυτό. Ευτυχώς όλα πήγαν καλά»

«Ναι, Άγκαθε μου. Πάλι καλά» του είπε και τον φίλησε.

****

Στο παλάτι ο Κρόγκαν ήταν μαζί με την Ερμιόνη αγκαλιασμένοι.

Όμως τότε ο Κρόγκαν ένιωσε έναν οξύ πόνο στην πλάτη του και αμέσως τα φτερά του ξεπρόβαλλαν.

Δεν μπορούσε να το πιστέψει.

Τελικά η Μεγάλη Μάγισσα είχε τεράστια δύναμη.

«Κρόγκαν, τα φτερά σου» είπε η Ερμιόνη χαρούμενη και τον αγκάλιασε.

Εκείνος χαμογέλασε και φίλησε την αγαπημένη του στα χείλη.

****

Παρόλο όμως που τα πράγματα πήγαιναν τόσο καλά στον μαγικό κόσμο στον ανθρώπινο υπήρχαν εντάσεις.

Μέχρι το απόγευμα της ίδιας μέρας τα αδέρφια της Κάθριν έψαχναν να βρουν το χρυσάφι του Σέιμους. Έτσι το ξωτικό τους είπε πως τους κορόιδεψε και έπειτα έγινε αόρατο για να μην έρθει αντιμέτωπο με την οργή τους.

Ο Τζακ και η Κάθριν προσπάθησαν να τους ηρεμήσουν.

Τέλος ο Τζακ είπε σε όλους ότι ήταν επιχειρηματίας και τόσο η Κάθριν αλλά και όσο τα αδέρφια της έμειναν με ανοιχτό το στόμα.

«Μην κάνετε έτσι. Ήθελα να βρω μια γυναίκα να με αγαπήσει για αυτό που είμαι, όχι για την τσέπη μου. Για αυτό δεν ανέφερα τίποτα» τους είπε ο Τζακ γελώντας.

****

Μετά από λίγο ο Τζακ και η Κάθριν πήγαν στην ταβέρνα του Παύλου.

«Τα μαγικά πλάσματα συμφιλιώθηκαν» είπε ο Τζακ.

«Πολύ χαίρομαι. Σώθηκε η Ιρλανδία μας»

«Και όσο σκέφτομαι πως όταν μας μιλούσες για νεράιδες και ξωτικά σε λέγαμε τρελό» είπε η Κάθριν.

«Κάτι ήξερα» έκανε ο Παύλος γελώντας.

«Το σημαντικό πάντως είναι ότι μπήκαν όλα στη θέση τους» είπε ο Τζακ.

****

Γυρίζοντας από τον Παύλο η Κάθριν καληνύχτισε τον Τζακ και γύρισε στο σπίτι της.

Ο Τζακ πήγε στο δικό του και πλησίασε τον Σέιμους και την Μαίρη που καθόταν στην αυλή. Βλέποντας τους χαμογέλασε.

«Γιατί χαμογελάς Τζακ;» ρώτησε η Μαίρη.

«Απλά θυμήθηκα τα λόγια δύο καλών μου φίλων. Τις πρώτες ημέρες μου στην Ιρλανδία μου είχαν πει ότι εάν μείνω στο νησί για λίγο καιρό θα το αγαπήσω. Βέβαια τότε δεν τους πίστεψα, αλλά τώρα ξέρω ότι είχαν δίκιο»

Ακούγοντας τα λόγια του τα δύο ξωτικά χαμογέλασαν γιατί εκείνοι του είχαν πει αυτά τα λόγια.

Ο μαγικός θρύλος των νεράιδων και των ξωτικώνOù les histoires vivent. Découvrez maintenant