κεφάλαιο 41

66 12 4
                                    

«Συγνώμη» είπε η Κάθριν δακρυσμένη.

«Δεν φταις εσύ. Εμείς φταίμε και τα αναθεματισμένο μίσος μας» ούρλιαξε η Μαίρη.

«Ίσως να τους σώσει η Μεγάλη Μάγισσα» είπε ο Μπάρνεϊ.

Τότε ένα γεράκι πλησίασε και έπειτα εμφανίστηκε η Μεγάλη Μάγισσα.

Τότε ένα γεράκι πλησίασε και έπειτα εμφανίστηκε η Μεγάλη Μάγισσα

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Η Κάθριν βλέποντας την ανατρίχιασε.

«Τι πλάσμα είναι αυτό;» ψιθύρισε.

«Είναι η Μεγάλη Μάγισσα» της απάντησε ο Τζακ.

«Σε ικετεύω σώσε τα παιδιά μας» είπε η Μόραγκ.

«Ναι,σε παρακαλούμε» είπε η Μαίρη

«Δεν έκαναν τίποτα κακό» είπε ο Σέιμους.

«Λυπήσου τους» είπε ο Μπόρικ

«Μου ζητάτε να τους σώσω αλλά δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο. Αυτό δεν θέλατε; Μπόρικ εσύ δεν είχες πει στην Τζέσικα ότι προτιμάς να την δεις νεκρή, να χάνεται μπροστά στα μάτια σου παρά να την δεις να παντρεύεται τον Μίκυ; Και εσύ Σέιμους είχες πει πως αν ο Μίκυ το σκάσει με την Τζέσικα θα πάψεις να τον θεωρείς γιο σου έτσι δεν είναι;» τους είπε.

«Δεν εννοούσα τα λόγια μου» είπε ο Σέιμους

«Ποιος γονιός θέλει να δει το παιδί του νεκρό;» έκανε ο Μπόρικ «Απλά είχα τυφλωθεί από τον θυμό μου. Για αυτό είπα τόσο σκληρά λόγια»

«Σώσε τους» είπε η Μαίρη

«Όχι! Θα πεθάνουν»

«Συγνώμη, αλλά το τελευταίο πράγμα που τους αξίζει είναι να πεθάνουν» είπε η Κάθριν έντονα.

(Είχε αγαπήσει αυτά τα δύο μικρόσωμα πλάσματα και ήταν αποφασισμένη να κάνει τα πάντα για να τα δει ευτυχισμένα)

«Μην ανακατεύεστε εσείς. Είστε άνθρωποι. Αυτό αφορά εμάς τα μαγικά πλάσματα» είπε η Μεγάλη Μάγισσα.

«Ήδη έχουμε ανακατευτεί πολύ σε αυτήν την ιστορία» είπε ο Τζακ.

«Μεγάλη Μάγισσα, δεν μπορείς να τους αφήσεις να χαθούν» είπε ο Κρόγκαν.

«Είναι αθώοι» φώναξε ο Τζέρικο.

«Δυστυχώς θα πληρώσουν τα δικά σας λάθη»

«Έκαναν ειρήνη. Αυτό ήθελες» της είπε ο Τζακ.

Η Μεγάλη Μάγισσα γέλασε.

«Μόλις συνέλθουν τα παιδιά τους θα αρχίσουν από εκεί που σταμάτησαν. Δεν θα πάψουν να πολεμούν» είπε.

Τότε οι δύο νέοι άρχισαν να εξαφανίζονται από τα πόδια μέσα σε μια χρυσή λάμψη.

«Σέιμους, κάνε κάτι» φώναξε η Μαίρη σπαραχτικά.

«Άκουσε με Μεγάλη Μάγισσα. Εγώ ο Σέιμους Μαλντούν ο αρχηγός των ξωτικών σου ορκίζομαι στον λόγο της τιμής μου ότι δεν θα πολεμήσουμε πια»

«Ποτέ ξανά» συμπλήρωσε ο Μπόρικ.

«Πρέπει να συμφωνείτε όλοι»

Τότε όλα τα ξωτικά και οι νεράιδες άρχισαν να λένε πως θέλουν ειρήνη και η Μεγάλη Μάγισσα με μια κίνηση του χεριού της επανέφερε το μέρος από τα σώματα που είχαν χαθεί από τον Μίκυ και την Τζέσικα.

«Ακούστε. Το ότι κάνατε ειρήνη είναι πολύ ωραίο, αλλά μην ξεχνάτε ότι τους τελευταίους δύο μήνες που πολεμάτε έχετε παραμελήσει τα καθήκοντα σας απέναντι στην Φύση. Δυστυχώς προκειμένου να επανέλθει στους κανονικούς της ρυθμούς χρειάζεται μια θυσία. Όμως, αν καταφέρετε να καλύψετε μέχρι αύριο το βράδυ όλες σας τις υποχρεώσεις που έχετε αφήσει αυτό το διάστημα τότε όλα θα λειτουργούν από μόνα τους φυσιολογικά και δεν θα χρειαστεί να πάρω τις ζωές των παιδιών σας» είπε και αφού πήρε μορφή γερακιού πέταξε μακριά.

«Αδύνατον να καλύψουμε τόση δουλειά μέσα σε τόσο λίγο χρόνο» είπε η Μόραγκ

«Ας κάνουμε μια προσπάθεια» είπε ο Τζέρικο.

****

Έτσι οι νεράιδες και τα ξωτικά στρώθηκαν στην δουλειά και μάλιστα είχαν και μια ευχάριστη έκπληξη. Οι νεράιδες και τα ξωτικά και των άλλων περιοχών ήρθαν να τους βοηθήσουν. Μεταξύ αυτών ήταν και ο Κισσός με την Ερασμία το ξωτικό και η νεράιδα που φιλοξένησαν την Τζέσικα και τον Μίκυ.

Η Μεγάλη Μάγισσα τους είχε πει αν θέλουν να πάνε να βοηθήσουν και αμέσως όλοι πήγαν.

Έτσι όλα τα μαγικά πλάσματα της Ιρλανδίας, νεράιδες και ξωτικά οι προστάτες της Φύσης δούλευαν για να αποκαταστήσουν την ζημιά που είχε γίνει κατά την διάρκεια των συγκρούσεων, ελπίζοντας πως θα προλάβαιναν.

Γιατί για να λέμε την αλήθεια όλοι τους ήθελαν η πριγκίπισσα Τζέσικα και ο Μίκυ Μαλντούν να σωθούν.

Θα προλάβουν άραγε;

Ο μαγικός θρύλος των νεράιδων και των ξωτικώνDonde viven las historias. Descúbrelo ahora