Η Βιολέτα δεν είχε κάνει λάθος. Σύντομα στον μαγικό κόσμο θα γινόταν μια τραγωδία.
Όταν βράδιασε ο Κόμης Κρόγκαν όπως είχε ορκιστεί πήρε τρεις στρατιώτες έτοιμος να πάει στους αγρούς να αναμετρηθεί με το Μίκυ Μαλντούν και την παρέα του, όμως τον είδε ο Αυγερινός και τον σταμάτησε.
«Πού πας γιε μου;» τον ρώτησε
«Πατέρα, θα πάω να εκδικηθώ τα ξωτικά! Τώρα αμέσως θα πάω να βρω τον Μαλντούν»
«Όχι!» είπε έντονα ο Αυγερινός «Δεν θα πας πουθενά. Σου το απαγορεύω. Σου είπα να ξεχάσεις ότι έγινε»
«Και να αφήσω τα ξωτικά ατιμώρητα; Τόσα μας έχουν κάνει. Επηρεάζουν και την ίδια μας την οικογένεια» φώναξε εννοώντας το ειδύλλιο του Μίκυ και της Τζέσικας
«Τι εννοείς με αυτό;»
Ο Κρόγκαν είχε πει στην ξαδέρφη του ότι δεν θα έλεγε σε κανέναν σχετικά με την αγάπη της για τον Μίκυ, όμως τώρα που του ξέφυγαν λόγια δεν μπορούσε να τα πάρει πίσω. Έτσι αποφάσισε να του πει τι γνώριζε.
«Η Τζέσικα και ο Μίκυ είναι ερωτευμένοι. Το πρωί που ήρθε στο παλάτι ήρθε για εκείνη. Ήθελε να τη δει»
«Πώς;» ρώτησε ξαφνιασμένος «Πώς το ξέρεις; Σου το είπε η ίδια;»
«Μου το είπε η Ερμιόνη και όταν πήγα να ζητήσω εξηγήσεις από την Τζέσικα τα παραδέχτηκε όλα. Μάλιστα μου πρότεινε και να τη βοηθήσω για να σταματήσει πια αυτό το αιώνιο μίσος»
Ξαφνικά το πρόσωπο του Αυγερινού φωτίστηκε.
«Ακριβώς αγόρι μου. Η Τζέσικα έχει δίκιο. Αυτή η αγάπη μεταξύ τους μπορεί να είναι λύτρωση για τα είδη μας»
Ο Αυγερινός πλέον είχε κουραστεί με αυτήν την ιστορία. Η αλήθεια είναι ότι ήθελε όλα αυτά να πάρουν τέλος και να επικρατήσει η ηρεμία ανάμεσα στις νεράιδες και τα ξωτικά.
«Πατέρα, ακούς τι λες;» φώναξε ο Κρόγκαν και πήγε να φύγει.
«Δεν θα πας να βρεις τα ξωτικά.» του είπε αυστηρά
«Τι;»
«Είπα ότι δεν θα πας να βρεις τον Μίκυ και την παρέα του. Δώσε μου τον λόγο σου»
Ο Κρόγκαν γέλασε.
«Δεν πρόκειται να κάτσω να σε ακούσω άλλο» είπε νευριασμένος και έφυγε.
«Κρόγκαν, σε παρακαλώ. Θυμήσου τη διαταγή της Μεγάλης Μάγισσας» του έλεγε ο πατέρας του, αλλά ο Κρόγκαν δεν έλαβε ούτε μια λέξη υπόψη του.
YOU ARE READING
Ο μαγικός θρύλος των νεράιδων και των ξωτικών
FantasyΈνας επιχειρηματίας ο Τζακ Γουντς φτάνει στην όμορφη Ιρλανδία προκειμένου να βρει λίγες στιγμές ηρεμίας και χαλάρωσης. Αντί όμως για αυτό θα βρεθεί μάρτυρας μιας συναρπαστικής περιπέτειας, διότι την προστασία της Φύσης του νησιού την έχουν αναλάβει...