Μέσα στην σπηλιά ήταν ανατριχιαστικά. Υπήρχε σκοτάδι και επιβλητική ατμόσφαιρα.
«Τώρα καταλαβαίνω γιατί την λένε ''Σπηλιά του Σκότους''« είπε η Τζέσικα.
«Ταιριαστή ονομασία» συμπλήρωσε ο Μίκυ.
Συνέχισαν να περπατούν για πολλή ώρα, ώσπου έφτασαν μπροστά σε ένα μεγαλοπρεπές σπίτι. Ούτε το παλάτι του βασιλιά Μπόρικ δεν ήταν τόσο όμορφο.
Οι δύο νέοι πλησίασαν προς την είσοδο, όπου υπήρχαν δύο μαγικά πλάσματα. Δεν ήταν νεράιδες, ούτε ξωτικά. Ήταν τρολ. Η αλήθεια είναι πως ήταν πολύ άσχημα πλάσματα.
«Τι κάνετε εδώ;» τους ρώτησε το ένα τρολ.
«Θέλουμε να μιλήσουμε στην Μεγάλη Μάγισσα» απάντησε ο Μίκυ.
Τότε τα δύο τρολ έβαλαν τα γέλια.
«Γιατί γελάτε;» ρώτησε η Τζέσικα ενοχλημένη.
«Δεν πρόκειται να σας αφήσουμε να περάσετε» είπε το άλλο τρολ.
«Είναι μεγάλη ανάγκη να της μιλήσουμε. Είμαστε η πριγκίπισσα Τζέσικα και ο Μίκυ Μαλντούν. Σας παρακαλώ πολύ πηγαίνετε να της πείτε ότι έχουμε έρθει. Θα σας είμαστε ευγνώμονες.» είπε η Τζέσικα.
«Ποιος μπορεί να πει όχι σε τόση ευγένεια;» είπε το τρολ που τους είχε μιλήσει πρώτο και αμέσως μπήκε μέσα στο σπίτι.
Πήγε στο δωμάτιο της Μεγάλης Μάγισσας.
«Αφέντρα, θα σας έλεγα ποιοι σας ζητάνε, αλλά προφανώς ξέρετε ήδη. Να τους πω να περάσουν ή να τους διώξω;» την ρώτησε.
(Η Μεγάλη Μάγισσα ήξερε τι συνέβαινε στον μαγικό κόσμο. Επομένως γνώριζε πως ο Μίκυ και η Τζέσικα ήταν έξω από το σπίτι της γιατί ήθελαν να της μιλήσουν)
«Φέρε τους μέσα»
«Μάλιστα» είπε το τρολ και βγήκε έξω. «Περάστε» είπε στην νεράιδα και στο ξωτικό.
Εκείνοι τον ακολούθησαν και το τρολ τους οδήγησε στο δωμάτιο της Μεγάλης Μάγισσας και έπειτα έφυγε.
«Καλώς ορίσατε» τους είπε εκείνη.
«Μεγάλη Μάγισσα, πρέπει να μας βοηθήσεις» είπε ο Μίκυ
«Είσαι η τελευταία μας ελπίδα» είπε η Τζέσικα
«Λυπάμαι, δεν μπορώ»
«Γιατί;» ρώτησε η πριγκίπισσα απογοητευμένη
«Επειδή δεν ξέρω πως. Εσείς πρέπει να σκεφτείτε κάποιον τρόπο να τα βγάλετε πέρα μόνοι σας»
YOU ARE READING
Ο μαγικός θρύλος των νεράιδων και των ξωτικών
FantasyΈνας επιχειρηματίας ο Τζακ Γουντς φτάνει στην όμορφη Ιρλανδία προκειμένου να βρει λίγες στιγμές ηρεμίας και χαλάρωσης. Αντί όμως για αυτό θα βρεθεί μάρτυρας μιας συναρπαστικής περιπέτειας, διότι την προστασία της Φύσης του νησιού την έχουν αναλάβει...