Bohaterowie

292 9 7
                                    

Vanessa Miller (Van)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Vanessa Miller (Van)

-Wysoka (170cm), szesnastoletnia, długo włosa brunetka, kolor oczu brązowe, szczupła, lubiana, grzeczna ale umie pokazać pazurki, ładna nie zdaje sobie sprawy z tego jak wygląda, interesuje się tańcem nowoczesnym i siatkówka, ulubiony kolor biały, chodzi do szkoły sportowej, łatwo nawiązuje nowe znajomości, ma o 2 lata starszego brata Luisa, nie ma taty, po śmierci ojca matka się załamała i rzuciła w wir pracy, Jest przyjaciółką Sam, Emmy i Madie, nie zna znajomych brata.

Samanta Weber (Sam)

-Wysoka (168cm),szesnastoletnia, długo włosa ciemna brunetka, brązowooka, ładna, szczupła, grzeczna, interesuje się tańcem i siatkówką, kapitan szkolnej drużyny siatkówki, ulubiony kolor niebieski, chodzi do szkoły sportowej, lubiana, jest jedynaczką, rodzice jej są bogaci ale nie traktuje ludzi z góry, jest przyjaciółką Van, Emmy, Madie, nie zna brata Van

Emma Adams (Em)

- Wysoka (172), szesnastoletnia, blond włosy do łokci, niebieskooka, ładna, szczupła, grzeczna, interesuje się tańcem i siatkówką, chodzi do szkoły sportowej, lubiana, ulubiony kolor fioletowy, jest jedynaczką, jej rodzice się rozwiedli, jest przyjaciółką Van, Madie i Sam, nie zna brata Van.

Madie Morgan (Mad)

-Wysoka (171), szesnastoletnia, brunetka włosy do łopatek, szarooka, ładna, szczupła, grzeczna, interesuje się tańcem i siatkówką zastępca kapitana, lubiana, ulubiony kolor szary, ma przyrodniego brata, jej rodzice się rozwiedli ojciec ma drugą rodzinę, jest przyjaciółką Van, Sam i Emmy, nie zna brata Van.

Alex Williams

-Wysoki (190cm), osiemnastoletni, brunet włosy ułożone tzn.artystycznym nieładzie, szarooki, dobrze zbudowany, szkolny bad boy, jest w szkolnej elicie, ulubiony kolor czarny, przystojny, ma powodzenie u dziewczyn, kapitan szkolnej drużyny piłki nożnej, chodzi do szkoły sportowej, interesuje się piłką nożną i motoryzacją, chce zająć się grą w piłkę zawodowo, jest jedynakiem, nie ma dobrych kontaktów z rodzicami, jest przyjacielem Luisa, Chrisa i Maksa.

Luis Miller (Lu)

-Wysoki (190), osiemnastoletni, szatyn, niebieskooki, dobrze zbudowany, jest w szkolnej elicie wraz z przyjaciółmi, nadopiekuńczy w stosunku do siostry, interesuje się piłką nożna, imprezami i motoryzacją, zastępca kapitana, ulubiony kolor czarny, przystojny, ma powodzenie u dziewczyn, jest starszym bratem Vanessy i przyjacielem Aleksa, Chrisa i Maksa. nie zna znajomych siostry.

Christian Black (Chris)

-Wysoki(190), osiemnastoletni, brązowooki, brunet, dobrze zbudowany, jest w szkolnej elicie, interesuje się piłką nożna, imprezami i motoryzacją, ulubiony kolor czarny, przystojny, ma powodzenie u dziewczyn, jest jedynakiem, często kłuci się z rodzicami, jest przyjacielem Aleksa, Maksa i Luisa, nie zna siostry Luisa.

Maximilian Wolf (Max)

-Wysoki(190cm), osiemnastoletni, zielonooki, ciemny blondyn, dobrze zbudowany, przystojny ulubiony kolor czarny i szary, jest w szkolnej elicie, interesuje się piłką nożną, imprezami, motoryzacją i koszykówką ma młodszą siostrę która ma 12 lat, nie ma za dobrych kontaktów z rodzicami, jest przyjacielem Luisa, Chrisa i Aleksa, nie zna siostry Luisa.

ZAPRASZAM!!!



Together Forever ZAWIESZONE Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz