24 -Hasta-

1.5K 105 25
                                    

Sen bana yangın ol efendim, ben sana rüzgar.

Tutuşsun gün, yansın geceler, zamanımız dar.

"Eren, ciddi ciddi canım bugün hiç okula gelmek istemiyor, git sen hadi." Eren gözlerini devirip boğazıma kadar çektiğim yorganımı kenarlarından tuttu ve direnişlerime rağmen bir çırpıda çekip attı. Eh, hayvan gücü var çocukta sonuçta.

"Bana bak çocuk, gerçekten hiç halim yok" Eren gözlerini kısıp bir süre suratıma baktı. Midem bulanıyor, başım ve boğazım ağrıyordu. Aşırı üşüyordum ve yorganım Eren'in elindeydi.

"Eren." dedim ellerimi birbirine sürterek ısınmaya çalışırken. "Hiç halim yok, donuyorum ayrıca başım ve boğazım berbat. Ne olur uğraştırma beni." Gözlerinden bir anda kaygılandığı kanısına vardım. Çünkü hiç edinmeyeceği kadar büyük bir ciddiyetle yüzüme bakıyordu. Seri adımlarla yanıma yaklaşıp elini alnıma koydu. Kaşlarını çatarak yavaşça üzerime eğildi. Ben ne yaptığını algılamaya çalışırken yüzünde aşırı bir ciddiyet vardı. Alnıma minik bir buse bırakıp geri çekildi.

"Ateşin var senin." Hafifçe öksürdüm. Eren, örtülerimi koyduğum dolaptan ince bir pike çıkarttı ve narince üzerime örttü. Ben hızla pikeyi boğazıma kadar çekip biraz olsa da ısınmak istedim. Fakat Eren buna izin vermeyerek pikeyi omuz hizama getirdi.

"Böyle daha iyi şu anlık. Abilerin ve annen evde yok, bu demek oluyor ki bana kaldın. Şimdi ateşini düşürebilmek için bez ve sirke getireceğim. Bu süre zarfında sınıfı düzgün bir ortalamayla geçebilmem için bana dua et lütfen." Gülümseyerek başımı olumlu anlamda salladım. O da aynı şekilde bana gülümseyerek odadan çıktı. Allah'ım, yardım et bana bugün saçmalayamıyorum da! Yemin ederim bütün potansiyelim düşüyor, bitişlerdeyim diyorum!

"Dolunay, sirke nerede?" Eren'in bağırışıyla ufak bir kahkaha atıp başımı yastığa biraz daha gömdüm. Boğazımı temizleyip bağırmak için tüm gücümü toparladım. 

"Fırının yanındaki dolapta!" Kendimce gülümsedim. Gözlerimi kapatıp Eren'in mutfakta olması sayesinde ince pikeyi boğazıma kadar çektim. Sanki kutuplardaydım ve üzerimde incecik giysiler vardı. Eren'e göre sıcak olan bu havada ben donuyordum. 

"Küçük yaramaz gene pikeyi boğazına kadar çekmiş." dedi Eren. Bakışlarımı ona çevirdiğimde çoktan elindeki sirkeli su ve bezi yatağımın yanı başında duran komodinin üzerine koymuştu. Ay ay ay benim düşünceli öküzüm sevgilisine de mi bakarmış?

"Şimdi tekrardan ateşine bakmam gerekecek Bayan Dondurma." Ufak bir tebessüm eşliğinde başımı aşağı yukarı salladım. Eren alnıma minik bir buse kondurdu ve geri çekildi. 

"Pikeyi üzerinden çek biraz Dolunay, havale geçireceksin yoksa." Başımı hızla olumsuz anlamda sallayıp pikeye biraz daha sarıldım. Ben donuyorum diyorum bu adam bana pikeyi üzerinden çek diyor!

"Eren donuyorum diyorum sana!" Sıkıntıyla komodinin üzerinden bezi alıp sirkeli suya daldırdı. Fazlalığını sıkıp bana yaklaştı ve narince bezi alnıma, kollarıma sürmeye başladı. Bu davranışı karşısında kalbimin üzerinde kanat çırpan kelebek sevinçten daha hızlı uçmaya başladı. Ne kadar aptalım, hastayım ama buna seviniyorum. Eren bezi tekrar suya daldırıp fazlalığını sıktı ve ikiye katladı. Ardından bezi alnıma yerleştirip gülümsedi.

"Tek bir sorun kaldı." dedi gözleriyle pikeyi işaret ederek. Başımı olumsuz anlamda tekrardan salladım.

"Cidden çok üşüyorum." dedim ellerimi ısınmak için birbirine sürterken. Düşünür gibi yapıp suratıma bakmaya başladı. Gözlerini kısıp pikeyi hızla üzerimden çekti. Elindeki pikeyi yere bırakıp yanıma geldi. Kaymamı işaret etti. Anlamazken dediğini yaptım ve kaydım. Yüzüne takındığı ufak tebessümle yanıma uzandı ve başımı sağ göğsüne yasladı. Kolunu omzuma atıp kendisine doğru çekti.

"Şimdi üşümezsin, değil mi?" Gülümseyerek gözlerimi kapattım.

"Üşümem." dedim mırıltıyla. 

...

Uyanmama sebep olan Eren'in kokusuyla birlikte gözlerimi açtım. Sessizce esneyip yanağımı kaşıdım. Bu hareketliliğim karşısında Eren, eliyle saçımı okşamaya başladı. 

"Ben uyumuşum burada özür dilerim." dedim utanarak. 

"Kokunu ezberlemiş oldum işte, kötü mü oldu?" Kıkırdayıp başımı Eren'in göğsünden çektim ve biraz yana kaydım. Gözlerine bakarak küçük bir bebek gibi dudağımı büzdüm. 

"Sirkeli kokumla mı?" dedim gözlerimi devirerek. Başını olumsuz anlamda sallayıp burnumu sıktı.

"Ben senin her şeyine hayranım." dedi fısıltıyla. Gülümsedim. Kendimi daha iyi hissediyordum. Üşümem geçmiş ve biraz olsun toparlanmıştım. Sırtımı yatak başlığına yaslayıp başımı Eren'e çevirdim.

"Üşümem geçti." dedim henüz sormadığı sorusunu yanıtlayarak.

"Eh, buldun sıcacık yeri geçer tabii." Ego kasma vol 9851478521245.

Yataktan kalkıp sırtını duvara yasladı ve elini cebine soktu. O sırada telefonuma gelen mesaj sesiyle kaşlarımı çattım ve telefonuma uzandım. Ve saçma sapan mesajlar okuma çabaları başlasın. 

4N1K Kızları WhatsApp Grubu

Ceminnoşu: Sessizliği bozuyorum, öhöm öhöm!

Ceminnoşu: Hepinizi sikeyim, sen hariç Yaprak.

Tuğçesütü: 4N1K gibi bir kitaba ergen işi diyenlerinin çoğunun ergen olması kaçıncı level?

Buğlemkuş: Fizikçiyle Gökhan'ı yakıştırıyorum Allah affetsin.

Tuğçesütü: Yok lan bende yakıştırıyorum onları.

Ceminnoşu: Sizin gene iyi oğlum, ben Ali ve Tuna istiyorum vfbmnlk.

Buğlemkuş: "Hepinizi sikeyim, sen hariç Tuna." "Eğer bu küfürleri bırakmazsan o leş tişrötünden tutup mandallar yardımıyla ipe asabilirim seni."

Ceminnoşu: Lan dflkjngdlfnjgldkfjnglvjrf

Dolunay: Kardeş ne konuşuyorsunuz siz acaba? 

Buğlemkuş: Kız, neden gelmedin bakayım sen okul denen illete?

Dolunay: Hastaydım kız, geberiyordum burada!

Dolunay: Bu arada, ben Oğuz ve Barış taraftarıyım tşk. 

"Bence bu kadar telefon yeterli." dedi Eren canım telefonumu elimden çekip alırken. Başımı olumsuz anlamda sallayıp tiz bir çığlık attım ve telefona uzanıp sıkıca tutmaya başladım. İkimizde telefonu çekiştirirken Eren dengesini kaybetti ve üzerime düştü. 

Benim üzerime düştü!

Düştü üzerime benim!

Üzerime benim düştü!

"Ne oluyor lan orada?" 

Veeee mütüşmel bir bölümle bu haftayı noktalıyoruz gençler. İki haftaya sınavlarım başlıyor belki haftaya bölüm atabilirim ama sınav haftası benden bölüm beklemeyin lütfen. Bu arada düşüncelerinizi olumlu olumsuz belli ederseniz sevinirim çünkü okul zamanı yazıyorum o kadar falan dflgkjn Kendinize iyi bakın!













Sevgili Manyak |Tamamlandı.| (DÜZENLEME)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin