Bölüm hakkında bol yorum okumak istiyorum. Düşüncelerinizi lütfen satır aralarına yazın!
''Ece...Alisya hamile.''
Ece Oğuz'un bu ciddi tavrı üzerine gerçekten onun ciddi ciddi bir şey söyleyeceğini sanmıştı ki onun yine alaya karışık sözlerini duyunca derin bir nefes aldı ve gözlerini kapattı.
Gözlerini tekrar açtığında ise bir elini Oğuz'un omuzuna koyup ''Oğuz,'' diye fısıldadı.
''Ben senin kafana sıçayım.''
Omuzundan ittirip onu önünden çekince tekrar bana baktı.
''Eee? Cevabı sizden başka kimse verecek gibi durmuyor.'' dedi Ece ellerini beline yerleştirirken.
Yutkundum.
Onlardan bir şeyler saklamamdan hoşlanmıyorlardı, gerçi bende onların benden bir şeyler saklamasından hoşlanmıyordum ya, bu his karşılıklı olduğundan derin bir nefes aldım.
''Teknik olarak...'' diyordum ki Yankı söze atlayıp ''Maça gelmeden önce sevgili olduk.'' dediğini duyduğumda anında ''Hayır.'' diye itiraz ettim.
Yankı kaşlarını çatıp bana baktı. Bu sefer sorunun ne olduğunu bilmek istiyordu.
''Teknik olarak sevgili değiliz.'' dediğimde Yankı ve diğerleri hep bir ağızdan-Ece hariç- ''NE?'' dedi.
Bir of çekmek zorunda hissettim kendimi. Her şeyi detayına kadar anlatmak ne kadar zordu.
''Çünkü Yankı bana hala çıkma teklifi etmedi.'' Yankı'ya döndüm. ''İki öpüştük diye seninle sevgili olduğumuzu da nereden çıkardın?''
''Az önce kendi ağzınla söyledin ya.''
Ortamda bozulmaktan nefret ediyordum, hele de kendi laflarımla bozulmaktan daha çok nefret ediyordum.
Önüme gelen saçımı arkaya doğru savurup ''Olabilir.'' dedim ve arkamı dönüp çıkışa doğru yürümeye devam ettim. Bu hareketimin filmlerdeki gibi havalı olmasını umuyordum ama gerçek hayatlar çok fazla acı vericiydi.
Yeni silinmiş yerleri fark etmediğim için bugün bilmem kaçıncı kez düşüşümü yaşıyordum.
''Eğer gülerseniz sizi mahvederim.'' her kelimenin üzerine vurgu yaparak konuştum.
''Alisya-''
''Konuşursanız da...'' diye ekleme yaptım sonra.
-*-
YankıHansoy: Güzel şeyler oluyor :)
+458: Nerelerdesin sen kaç gündür ya? Tek bir story dahi atmadın. Merak ettik.
+862: O güzel şeylerden bahsetmeye ne dersin?
+175: Birileri demiş öldü, söyleyin onlara kral geri döndü :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nude •Numara Komşum•
Roman pour AdolescentsBabacık: Bana Nude atsana kedicik ;) Kedicik: *fotoğraf* Babacık: Siktir. Babacık: Şuan nasıl tahrik olduğumu bilemezsin. Babacık: Yarın seni öpeceğim, kedicik ;) -*- ''Gençler! Tüm gece böyle kös kös oturacak mıyız mı ya?'' "Başka ne yapacağız ya...