Başlama Tarihini Alalım Plis :)
''Hadi oğlum ya sıra sende.'' diyen Oğuz'un yüzüne boş boş baktım bir süre.
''Siz ne boş insanlarsınız ya.'' mırıldanırken telefonumu cebimden çıkarttım.
''Off öyle deme oğlum ya, çok eğlenceli bak.'' Oğuz'a kaşlarımı kaldırıp baktığımda ''Lan bunun neresi eğlenceli? Adama...'' deyip Oğuz'un yanında oturup birasını kafasına diken Can'ı gösterdim. ''Yaşlı bir kadın çıktı lan, az kalsın kadın polise gidiyordu. Siz hiç mi uslanmazsanız aamınkoyayim.'' dedim hepsinin yüzüne tek tek bakıp.
Kimse üzerine alınmazken sıkıntıyla nefesimi verdim.
''Mızıkçılık mı yapacaksın şimdi?'' Yeniden bira açan Can'a baktım. ''Alın amınkoyayim, istediğiniz olsun. Ne yapıyorduk şimdi?'' söylene söylene telefonumun ekranını açıp mesajlar kısmına girdim.
''Numaranın son hanesinin bir üstünü ya da bir altını yaz, o kişiye mesaj gönder.'' dedi Oğuz büyük bir hevesle telefonunu gözlerime dikip.
''Şimdi ne yazayım ben bu numara zıkkımına?'' dedim telefonumun ekranına bakarken.
''Numara arkadaşı o, numara...'' diye beni düzelten Oğuz'u umursamadan ''İşte ne zıkkımsa.'' dedim.
''Selam kedicik yaz.'' Oğuz'la aynı anda başımız Can'a çevrildi. Oğuz kahkaha atıp ''Yaz, yaz...'' diye beni zorlamaya devam ederken nefesimi verip mesajı yazıp gönderdim.
0539***: Selam kedicik.
''Sonuna da gülümseyen surat koysana.'' Oğuz'a göz devirip aynı numaraya gülen surat gönderdim.
0539**: (:
''Kedicik ne amınkoyayim, Adnan Oktar mıyız biz...'' söylene söylene telefonu kilitleyip cebime attım ve biramdan büyük bir yudum aldım.
''Başımıza bir bokluklar bulaşacak sizin yüzünüzden ama hadi hayırlısı...''
Can ile Oğuz beni umursamadan numara arkadaşları ile yazıştıkları mesajları tekrar tekrar okuyup gülüyorlardı.
Bunun neresi komikti?
Ulan Can'ın numara arkadaşı yaşlı bir kadın çıkmıştı. Üstelik Can kadını görüntülü aramasaydı yaşlı kadın olduğunu bilemeyecek ve Can kadınla sanal seks yapacaktı.
60 yaşındaki kadının da ne diye whatsappı olurdu ki?
Bunlar hangi ara kendilerini güncelleyip akıllı telefona geçiş yapmışlardı? Tuşlu telefonda kalıp bizim başımızı belaya sokmasa olmazlardı sanki...
Saatin kaç olduğuna bakmak için telefona baktığımda mesaj gelmediğini gördüm.
''Yanıt geldi mi?'' diye sordu Oğuz telefona baktığımı görünce.
''Hayır.'' diye yanıtladım onu.
''Bak yalan söylemiyorsun demi lan.'' Oğuz şüpheli bir şekilde bana bakarken kaşlarımı çatıp elimdeki telefonu fırlattım ona. ''Siktir git ne yalanı söylücem ben sana...''
Oğuz mesajlara girip tek tik olan gönderdiğim mesaja baktığında yüzü düşmüştü. ''Acaba boşa mı düştü ki numara?'' diye sordu kendi kendine.
Ayağa kalktım. ''Neyse ne. Ben gidiyorum, yarın okul var.'' dedim telefonumu Oğuz'dan alıp.
''Az daha dursaydın ya lan, eğleniyorduk şurada ne güzel.'' dedi Can.
''Yok abicim siz eğlenmeye devam edin, ben kaçar.'' dedikten sonra arabama binip eve gittim.
Kısa bir duşun aldıktan sonra kurulanıp altıma siyah bir eşofman giydim ve yatmak için yatağıma gittim. Tam uykuya dalacağım vakit telefonum bildirim sesi yüzünden dalamadım. Telefonu elime aldım. Kimin bana bu saatte mesaj atıp uykumu böleceğine dair bir fikrim yoktu ama eğer bizim çocuklardan birisi olursa -özellikle Oğuz- yarın onun bir güzel ağzına sıçacaktım. Ama ne bizim çocuklardı, ne de bir başkası. Çünkü mesajı numara arkadaşımdan başka kimse atmamıştı.
0539**: Selam babacık :)
0539**: Uyudun mu?
Selam bebeklerim, nasılsınız?
Siz bu kitap nereden çıktı, sen git diğer kitaplarına bölüm yaz vs demeden ben hemen bir açıklama yapayım ve gideyim.
Biliyorsunuz üniversite sınavına hazırlanıyorum ve sancılı ve stresli bir süreç. Bende derslerden bunaldığımda kafa dağıtmak için bir texting yazayım dedim. Yani tamamıyla eğlenmek amaçlı bir texting, belki moralim yükselir bu sayede :D
Neyse şimdilik hoşçakalın, ve yorum vote yapmayı unutmayın :)
-Sevgilerle V. 🎈💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nude •Numara Komşum•
Novela JuvenilBabacık: Bana Nude atsana kedicik ;) Kedicik: *fotoğraf* Babacık: Siktir. Babacık: Şuan nasıl tahrik olduğumu bilemezsin. Babacık: Yarın seni öpeceğim, kedicik ;) -*- ''Gençler! Tüm gece böyle kös kös oturacak mıyız mı ya?'' "Başka ne yapacağız ya...