Reggel arra keltem , hogy valaki csenget aztán bekopog az ajtón és újra csenget . Nyöszörögve kibújtam Adam karjai közül és felhúztam a mamuszom .
-Ki a fene lehet az ilyenkor ?-Az órára néztem és még álmosabb lettem attól a számtól amit ott láttam 06:15. Felálltam , de Adam ekkor megmozdúlt és visszahúzott az ágyba majd az ajkaimra tapadt , fogalmam sincs , hogy mi lehet közöttünk , de majd késöbb megbeszéljük most a kora reggeli valakinek kell ajtót nyitnom amibe Adam megakadályoz . Eltóltam magamtól és megpróbáltam leszedni magamról a kezeit .
-Engedj el Adam , nem csókolhatsz meg és ne taperolj ! Most kinyitom az ajtót és utánna pedig szeretnék veled beszélni .-Végre elengedte a derekam és ő is felállt .
-Megyek veled.- Tiltakozás képpen megráztam a fejem és kisiettem a szobámból , lefelé menet még visszakiabált és a hajamat is gyorsan összekötöttem .
-Szerintem maradj.-Hátrafordultam és találkozott Adammel a tekintetünk .
-Nem.-Morogta majd derekamnál fogva közelebb húzott magához és fejével az ajtó felé biccentett.
Megforgattam a szemem és kinyitottam az ajtót . Belémszorúlt a levegő mikor megláttam Bobbyt , Adam még közel húzott magához , a testünk teljesen összesimult és éreztem a hátamon ahogy izmai megfeszülnek.
-Mit keresel itt? Nem volt elég az esti seggberugás , akarsz még?.-Adam megindult , de beálltam elé és mind a két kezemet kirátram és belekapaszkodtam az ajtó keretébe .
-Neked is jóreggelt Baromarc!.-Közelebb jött Bobby és rávicsorgott . Megköszörűltem a torkom mire Bobby lenézett rám és elmosolyodott .-Szia Lisa. Arra gondoltam ha lekoptattad ezt a gyökeret elmehetnénk majd egy randira.-Oh te jó ég! Ebből az egészből semmi jó nem lesz . Kimentem és gyorsan becsuktam az ajtót .
-Figyelj Bobby , nagyon jófej srác vagy , de nem beszélhetsz így a ..a barátomról ha valami bajotok van egymással inkább beszéljétek meg normálisam .-Megráztam a fejem és sóhajtottam .- Nem megyek el veled randira , de egy sima baráti találkozót megbeszélhetünk .
Bobby bólintott és csalódott mosollyal az arcán elköszönt . Elengedtem a kilincset és Adam olyan erővel rántotta ki az ajtót , hogy a kilincs majdnem a tenyerébe maradt .
-Nincs semmi baj , Adam . Visszautasítottam .-Rámosolyogtam a mellkasára tettem a kezem és beljebb toltam . Megkönnyebülten kifújta a levegőt és végig simított a derekamon .
-Megakartam verni .-Mondta haragossan és utánnam sétált a konyhába .
-Tudom .-Kivettem a hütöből pár dolgot ami kell a reggelihez és nekiálltam a szendvicsek gyártásának .-Pontosan ezért nem engedtelek ki....
Kicsit még fájt a torkom és fáztam , de már sokkal jobban éreztem magam mint korábban .
Adam már vagy három órája elment valamit elintézni ezért végül nem beszéltünk arról , hogy mik is vagyunk egymásnak amit bánok mert így nem igen tudom , hogy most a barátom vagy a pasim vagy csak szimplán összezavarodott és úgy viselkedik velem mint a csajával . Elterűltem a kanapén és bekapcsoltam a tévét , valami vígjátékot néztem , de annyira unalmas volt , hogy biztos elaludtam mert arra keltem , hogy csörög a telefonom . Vagyis nem az én telefonom csörgött hanem Adam-é . Feltápászkodtam a kanapéról felhúztam a cipőm meg egy kabátot és elindultam hozzá ....
Zavartan bekopogtam az ajtón és vártam .
-Hello George vagyok gondolom Te vagy az a csaj aki elcsavarta a haverom fejét. Lisa ugye?
-Öhm honnan tudod a nevem ? Tudod mit inkább ne is válaszólj .-Elnevettem magam és előhúztam Adam telefonját a zsebemből.-Csak azért jöttem , hogy visszaadjam a haverod telefonját . Itt van ?
-Seggfej dugd ki a fejed a szobádból majd késöbb megdugod azt a csajt . Ja itthon van , amúgy ha kell egy vígasz rám számíthatsz Cica .-Nem is foglalkoztam George undoritó megjegyzésén. Tehát még is csak egy fogadás tárgya voltam?!
VOUS LISEZ
Rossz fiú (Befejezett)ÁTÍRÁS
Roman d'amourDrága Olvasóim! A rossz fiú című könyvem jelenleg átírás alatt áll, de nem sokáig. Adam King és Lisa Morgen hamarosan visszatér. Az első szerelmünket örökké a szívünkben hordozzuk még ha már nem is vagyunk vele együtt. Adam King és a rémes modora...