Mikor felkeltem Adam és Ben sem feküdt mellettem . Fáradtan megdörzsöltem a szememet majd kimásztam a bunki alol és körbenéztem a nappaliba, de nem volt ott senki. Halk nevetgélést hallottam a konyhából és egyből oda mentem . Anya palacsintát csinált reggelire még a két fiú egymás mellett ült és valamin nagyon nevettek . Az asztal már megvolt teritve és mindenkinek volt töltve narancslé. Adam észrevehette, hogy nézem mert rámkapta tekintetét és mikor meglátott mégszélesebben elmosolyodott.
-Jóreggelt szép lány! Csak hogy felkeltél .-Közelebb sétált és egy finom puszit nyomott a számra és az arcomra .
-Szia.-Mellkasába fúrtam az arcomat és átöleltem a derekát.-Beszélnem kell veletek!
Anya letette a palacsintákat az asztalra és kiváncsian rámnézett . Ben hasonlóan nézett rám, de ő már elkezdett enni . Elmosolyodtam a látványon, de megraztam a fejem és elengedtem Adamet, mert most tényleg minden erőmre azükségem lesz.
-Elmegyek apához. Viszont ha elmegyek akkor 27.-én mikor jön szinte mindenki hozzánk akkor mem tudnék itt lenni ezért úgy döntöttem, hogy még ma elmegyek és 24.-en délután haza is jövök. Remélem nem hatagszik senki rám, de talalhatunk más időpontot is csak akkor segítsetek kitalálni. Nekem sincs túl sok kedvem hozzá.
-Rendben! Most együnk utána mindent megbeszélünk.-Anya leült az asztalhoz és várta , hogy mi is ezt tegyük.-Szeretlek nagyon vigyázz magadra és minden este hívj fel!.-Anya újra megölelt és mindkét arcomat megpuszilta. Szorosan magamhoz öleltem és énis adtam neki egy-egy puszit és mielött beszálltam volna a kocsiba még az ablakban árcsolgó Bennek integettem. Este miután mindenki lefeküdt apa írt egy üzenetet szerencsére csak én keltem fel a hangra, de mikor megláttam, hogy kiírt nem akartam elolvasni, de aztán mégis megnyitottam az üzenetet és úgy éreztem, hogy az lesz a legjobb ha mégis elmegyek hozzá egy pár napra és megismerem az új családját. Nagyon furcsa erről beszélni még csak ízlelgetem a szót és , hogy őszinte legyek nagyon nem tetszik még . Adam elindúlt és bekapcsolta a rádiót amibe valami írtó nyálas sláger szólt . Adamre néztem aki egy pillanatra rám pillantott és felhangosította a rádiót. Nevetve hátradőltem és hallkan dúdolni kezdtem a számot. Élveztem ezt a pillanatot és próbáltam minden egyes percét magamba szívni, hogy majd visszatudjam idézni .
-Nagyon fogsz hiányozni szerelmem.-Adam az arcomra tette a kezét és egy újabb csokot nyomott a szamra .-Ígérd meg, hogy minden este hívni fogsz vagy legalabb üzensz.-A kocsinak dőlt és a lábai közé húzott. Kezemet a derekán pihentettem és megpusziltam az orra hegyét.
-Írni fogok és minden este felhivlak majd. Te is nagyon fogsz hiányozni nekem.-Apa a háttérbe megköszörűlte a torkát és elmormogot valamit.-Jobb ha megyek, mert apa bepöccen ránk. Szia.-Megpusziltam a száját és apához siettem aki még mindig morgolódott.Kellemes csalódás ért apa otthona teljesen megvaltozott sokkal otthonosabb és tele van szeretettel. Apa sokat mosolygot egész délután és mindenkivel nagyon kedves volt . Mikor kiöntötte az új barátnője vagy felesége az italát még akkor sem morgoloódott hanem készségesen segített neki feltörölni a padlóról a folyadékot. Velünk sosem volt ilyen és bár nagyon mérges vagyok ezért, de az örömöm sokkal erősebb pont ezért nem rohantam fel a szobámba sírni. Örülök, hogy apa végre boldog valaki mellett, de elszomorít, hogy velünk sosem volt ilyen boldog.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rossz fiú (Befejezett)ÁTÍRÁS
RomantizmDrága Olvasóim! A rossz fiú című könyvem jelenleg átírás alatt áll, de nem sokáig. Adam King és Lisa Morgen hamarosan visszatér. Az első szerelmünket örökké a szívünkben hordozzuk még ha már nem is vagyunk vele együtt. Adam King és a rémes modora...