Az délután további részét anyuékkal töltöttük nagyon sokat beszélgettünk és társasoztunk Bennel aki nagyon megkedvelte Adamat és könyörgött azért , hogy itt aludjon nálunk. Najó nem csak ő könyörgött , én is könyörögtem, de a lényeg, hogy hosszú győzködés és kérlelés után anyu belement, de csak úgy alhat itt ha a kanapén alszik persze ebből az lett , hogy akkor énis itt alszom és caatlakozott hozzám Ben is szóval most éppen a nappali közepén székelből és asztalokból csinálunk közössen egy bunkét ahol mindharman este alhatunk . Nagyon rendes Adamtől, hogy ilyenekbe belemegy és nem kényszerből. Adam még a bunki készítése előtt közölte velem, hogy neki ehez őszíntén van kedve. Én pedig nagyon örülök, hogy jól érzi magát nálunk. Álmomba sem gondoltam volna, hogy a nappalink közepén bunkit fog építeni az unokatestvéremmel és tessék ez a jóképü pasi a szönyegen térdel és a párnáka rakosgatja a helyükre.
-Lisa, kicsim segítesz a konyhába? A fiúkat hagyd csak jól elvannak.-Anya mosolyogva a konyhába invitált, de amint eltüntünk elkomorúlt az arca és leült egy székre. A kezébe vett egy konyharuhát és idegessen gyürögetni kezdte. Apáról lesz szó , mindig ezt csinálja mikor apáról szeretne valamit mondani. Megfogtam a kezét és bíztatoan rá mosolyogtam. Nagyon szeretem az anyukámat és utálom, hogy apával ilyen csunyán váltak el.
-Apád egy barom ma már többszőr is felhívott , de csak most vettem fel neki a telefont . Teljesen kivolt akadva azért ahogy beszéltél vele, de ennek ellenére azt szeretné , hogy elmenj . Tudom, hogy utálod ezt az egész helyzetet és nagyon csúnyán közölte, hogy van egy új csaladja. Vérbeli tapló, de az a lényeg, hogy a lánya vagy és sajnos vagy nem sajnos , de joga van látnia téged, de nem mondhatja meg, hogy meddig maradj ott . Kicsim szeretnélek megkérninrá , hogy menj el, de csak addig maradj ameddig szeretnél.-Most ő fogta meg a kezemet és ő mosolygot rám. Nem várt tőlem választ csak tudatni szerette volna velem, hogy ő mellettem van és lesz is .
-Farkas éhes vagyok , mikor vacsizunk?-Kihátráltam a téma alól, de ezt most kivételesen anya sem bánta és ezért megint csak nagyon hálás voltam .Vacsora után mindenki segített anyának elpakolni és elmosogatni az edényeket majd mindenki elment fürdeni. Miután végeztem Adam bement utanna én pedig levittem pár dolgot a szobámból . Az égősoromat feltettem a bunki belsejébe és felkapcsoltam ami kellemesen megvilágította a kis tért . Nagyon hangulatossá varázsolta és már alig vártam, hogy itt aludhassam . A matracot már behozták a fiúk ezért csak annyi dolgom volt, hogy felhúzzak rá egy friss lepedőt . A takarokat szépen összehajtogatva oda tettem ahol aludni fogunk . Bené dinós az enyem citromsárga és virágos Adame pedig egy csíkos . A párnákra úgyan azt a húzatot húztam és vártam a többieket . Ben befeküdt mellém és még vártunk Adamre addig mesét olvastam neki. Adam hamar megis jött és befeküdt a masik oldalamra és átölelte a derekamat. Nagyon sokat viccelődtünk de viszonylag hamar korán leis feküdtünk Ben miatt . Miután elaludt Ben még pár mondatot suttogva beszéltünk aztán összebújva elaludtunk.
JE LEEST
Rossz fiú (Befejezett)ÁTÍRÁS
RomantiekDrága Olvasóim! A rossz fiú című könyvem jelenleg átírás alatt áll, de nem sokáig. Adam King és Lisa Morgen hamarosan visszatér. Az első szerelmünket örökké a szívünkben hordozzuk még ha már nem is vagyunk vele együtt. Adam King és a rémes modora...