35 // Paris here we go baby

774 25 8
                                    

~ (Så i ikke bliver forvirrede, så er det sommerferie nu i historien. Jeg kommer til at springe efter sommerferien, så det er november når jeg skriver det. Det kommer til at give bedre mening, men jeg skal nok skrive når jeg springer) ~

~Sommerferie~

Jessica's synsvinkel:
I går havde jeg en fantastisk aften, jeg glæder mig til et år mere med dem. Desværre skal vi være væk i lidt tid, da drengene skal på 'Moments Tour'. Jeg glæder mig til at se, hvad alle fansene vil sige til de nye sange.

Jeg har lige pakket mine ting, da vi skal til Paris kærlighedens by, i sommerferien. Vi skal vist nok være der i 12 dage. I Paris skal drengene interviews den første dag, selvom det er ferie. Derefter er det dog ferie og afslapning.

Det skulle vist være rigtig flot at gå igennem Paris' gader, og vi skal også op i Eiffeltårnet. Martinus og jeg har jo lavet en aftale om, at når jeg er færdig på College, og når han måske engang er færdig med musikken, så slår vi os ned i Paris, lærer Fransk begge to og vi går sammen ned gennem gaderne med vind i håret, og mig i modetøj.

Vi var lige kørt afsted til Oslo. Vi skulle flyve fra Oslo til Hamburg i Tyskland, og bagefter til Paris i Frankrig (sjovt nok). Martinus og jeg deler høretelefoner. Vi hører denne her playliste:

 Vi hører denne her playliste:

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

__________________________************ ~på flyet~Jeg vågnede ved at Emma ruskede i mig, var jeg faldet i søvn? "Jessica! Jessica! Vi er der nu" råber hun

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

__________________________
************
~på flyet~
Jeg vågnede ved at Emma ruskede i mig, var jeg faldet i søvn? "Jessica! Jessica! Vi er der nu" råber hun. Jeg kigger ud, og ganske rigtigt, vi er lige landet i Hamburg, dog ikke helt Paris endnu. "Super skal vi ikke lige finde de andre?" Spørger jeg. Af en eller anden grund, havde Emma og jeg fået sæder længere væk fra de andre, da man kunne sidde 4 sammen i midten, og så var der to række Tved siden af med 2 sæder på hver.
Hun nikker glad, og tager hendes håndbagage i hånden. Vi går sammen ud af flyet, finder resten af familien og går sammen hen til den gate vi skal med.

__________________________
~skipper lige flyveturen til Paris~

Vi er lige landet i Paris. Jeg glæder mig som et lille barn. Det har altid været min drøm at komme til Paris jo. Det er sådan en smuk by, især når man går om aftenen.

Vi er lige kommet til hotellet, og vi har fået vores hotelværelser. Vi har fået 2 værelser. 1 til Emma, Marcus, Martinus og jeg, så kan de voksne få et for sig selv. Vi pakker ud nu, for da jeg jo er en pige, har jeg selvfølgelig et helt tøjskab med. Der er heldigvis 2 skabe til tøj på værelset, så Emma og Marcus deler, og Martinus og jeg deler.

Vi er på vej ned for at finde en restaurant, da Kjell-Erik og Gerd-Anne synes, at den første dag skulle vi spise ude.
Vi har fundet en super fin restaurant, den er græsk, så alt maden er græsk. Vi bestiller allesammen sådan noget pasta med skaldyr i tomatsauce. Det smager vidunderligt. Jeg bestilte også en Faxe Kondi, for man har ikke noget liv, hvis ikke man kan lide Faxe Kondi.

*23:45
Klokken er nu kvart i tolv, og vi er alle på vej i seng. I morgen skal vi vist i Disneyland, det ville Emma gerne. Ej vi andre vil også gerne, det var bare Emmas ide.
Jeg ligger mig til at sove, og falder hurtigt i søvn.

__________________________
Et nyt kapitel til de bedste 4k readers❤️
-Bolette

All I Need Is YouNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ