33 // Farvel-aften

756 26 0
                                    

Jessica's synsvinkel:
Det var i dag sidste skoledag i 9. klasse. Vi ville holde en farvel-aften, da det ikke var alle som skulle blive i 10. Jeg glædede mig til i aften. Alexa og jeg havde købt en kjole sammen, ikke noget stort, men bare en ny kjole. Victoria og Sofia havde spurgt, om vi skulle gøre os klar sammen. Vi havde sagt ja. William, Chris og Alexander kommer også.

Nu stod vi så på mit værelse, Alexa, Victoria, Sofia og jeg. Vi var blevet færdige lige nu. Drengene ville sørge for alt andet, så det skulle nok blive godt.

Vi gik allesammen nedenunder. Der var pyntet op, som til en grill-have-fest. Jeg synes det var flot, at drengene havde pyntet det op!

Nu var det jo også en farvel fest, men faktisk viste det sig, at både Sofia, William og Victoria havde besluttet sig at blive i 10

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nu var det jo også en farvel fest, men faktisk viste det sig, at både Sofia, William og Victoria havde besluttet sig at blive i 10. Alligevel. Så det var mere en slags tak-for-i-år-fest.

Vi var godt gang med maden, da William spurgte om vi ikke skulle tage på stranden senere. Det ville vi allesammen gerne, men pigerne skulle lige hjem og hente bikinier.

Alexa og jeg gik op og skiftede, imens pigerne kom om 10 minutter. Vi gik ned af mod stranden, som en gruppe venner der virkelig holder af hinanden. Jeg kom pludselig til at tænke på noget:

Det var næsten et år siden, at Kjell-Erik havde spurgt mig, om jeg ville køre med til Elvflata. Det har været det bedste år i mit liv! Disse mennesker betyder virkelig meget for mig, og de er næsten som en familie for mig. Jeg kunne ikke ønske mig en bedre familie: Kjell-Erik, Gerd-Anne, Emma, Marcus, Alexa, William, Alexander, Sofia, Victoria og selvfølgelig min kæreste Martinus. Dette kunne ikke beskrives, da jeg virkelig bare holder af dem. Tænk, at for et år siden, gik jeg rundt i Danmark, uden hjem, familie, venner, sko, varme, smil, følelser og uden et hjerte, der elskede.

"Det vil jeg bare ikke tilbage til igen, hvad nu hvis Martinus slår op, og jeg så bare bliver smidt ud af deres hus, ud på gaden, ud i kulden, ud i alt hadet." Tænkte jeg. En tåre ramte min kind, og trillede videre ned af mit tøj.
Martinus opdagede det vist, for han tog min hånd, og sagde "det er okay, jeg er her altid for dig, uanset hvad" det er som om, at han kan læse min tanker.

Jeg tog et billede af de andre i vandet, og jeg tænkte, at det skulle op på Insta. Både den offentlige og min private. Alle skal se hvem jeg virkelig nyder at tilbringe min tid med. Både Marcus, Martinus, Alexa og jeg har fået lov at tage på Tour næste år, da vi alle klarer os godt nok i skolen. Jeg glæder mig til et mere afslappende år. Victoria og Sofia skal også på College i New York, så det glæder jeg mig til.

Jeg slog et billede op af os allesammen, på stranden og skrev:

"This Day i was happy for The first time in long time. For about 1 year ago, i walked lonely around in Denmark's Streets. I was alone, unhappy, sad and also heartless. The Day i Met these People, my life changed. I was not alone anymore. I Got a lovely, cool, beautiful Boyfreind, and i love you @marcusandmartinus, @Alexa_J @William_grey @Alexander_Jackson @Victoria_02 @Sofia_2003

 I Got a lovely, cool, beautiful Boyfreind, and i love you @marcusandmartinus, @Alexa_J @William_grey @Alexander_Jackson @Victoria_02 @Sofia_2003

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg lagde et billede op af pigerne og mig, og skrev dette:

"The Day i Met you girls, i honestly didn't now you Were gonna Be this importabt to Me. I am looking forward to go on College With you, and we're going to rock New York With style, passion and fashion. I love you, and you're MY GIRLS❤️💎 @Alexa_J @Victoria_02 @Sofia_2003!

Til sidst lagde jeg et billede op, af Alexa og mig, der sad på sandet sammen, og skrev:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Til sidst lagde jeg et billede op, af Alexa og mig, der sad på sandet sammen, og skrev:

"You're The reason why, i'm happy evrytime, evrywhere, i can't thank you that much. You Were The Only One which came to Me and asked Me to Be your freind, When i started at your School. You're really mean A lot to Me, and you're my BFFICTTMASRMETM:
Best Freind Forever I Can't Thank That Much And Some Really Means Evrything To Me. @Alexa_J❤️✨"

Vi badede, havde det sjovt, hyggede og grinede sammen den aften

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vi badede, havde det sjovt, hyggede og grinede sammen den aften. Jeg glæder mig til et år mere.

___________________________
Heii!❤️
Jeg er tilbage igen. Jeg er ked af det, men denne bog slutter snart. Jeg tænker, at der kommer ca. 40 kapitler, ikke sådan somer udgivet, men som er en del af historien, så 7 mere måske flere måske færre, men don't worry! Der kommer helt sikkert en 2'er, da jeg bare har nydt denne bog😊
-Bolette❤️

All I Need Is YouWhere stories live. Discover now