Jessica's synsvinkel:
Vi er kommet hjem fra en fantastisk rejse i Paris. Det var så utroligt, men siden vi kom hjem, har Marcus opført sig underligt. Han har virket fjern, og selv Sofia har ikke kunne få fat på ham. De kan ellers godt lide hinanden, så man skulle tro, at hun kunne få fat på ham, men nej.
Martinus har heller ikke kunnet få fat på ham, og de er endda tvillinger! Hvad sker der lige?!Vi sidder alle sammen i stuen, også drengenes manager og deres
M&M-team. Vi sidder og snakker om 'Moments' Touren næste år. Den skal vist ikke kun foregå i Europa, men i hele verden. Drengene har fået mange flere fans, så derfor er det en 'Worldtour'. Jeg er super glad på deres vegne, men det kommer nok til at betyde, at der er endnu mindre tid til at snakke, og se hinanden i."Så vi starter altså Tourneen efter nytår" siger Kjell-Erik. Marcus rejser sig pludselig op, og styrter ud af døren. Hvad sker der med ham?
Pludselig midt i mødet får jeg en masse beskeder, og de er allesammen fra.....Sofia? Det er en masse billeder, og jeg tjekker dem lige.
*Sof❤️ har sendt et billede
*Sof❤️ har sendt et billede
*Sof❤️ har sendt et billede
*Sof❤️ har sendt et billede
*Sof❤️ har sendt et billede
*Sof❤️ har sendt et billede
*Sof❤️ har sendt et billede
Jeg ser på billederne, og de er allesammen af Marcus!? Han står og kysser med en eller anden fremmed pige. Og det værste er, at hun har sendt 7 billeder, og på hvert et billede er det en ny pige.
Jeg skriver straks til Sofia.Sof❤️ = Sofia, Jessie❤️= Jessica
Jessie❤️) jeg er så ked af det Sof! Han har virket underlig siden Paris, og vi ved ikke hvad der er galt. Er du okay?
Sof❤️) jeg ved ikke helt om jeg er okay, men Marcus er tydeligvis ikke interreseret i mig😕
Jessie❤️) ik' sig sådan Sof! Han elsker dig, og det ved jeg, men der er et eller andet galt med ham her for tiden, siden han bare går ud og kysser randomme piger på gaden🙄😩
Sof❤️) ja, du har nok ret, men hvordan løser jeg det her med Marcus?❤️🙈
Jessie❤️) ja det er godt nok noget værre rod, skal jeg tage en snak med Marcus først?😬
Sof❤️) det kunne være dejligt ja, for lige at høre hvad der foregår😕😊
Jessie❤️) super! Hvor så du ham sidst i dag?❤️
Sof❤️) ved Matas inde i byen, sammen med en af dullerne fra skolen: Veronica🙄😩
Jessie❤️) det er jeg ked af Sof! Jeg ved hvordan sådan noget er😩🙊 jeg finder ham, og taler ham til fornuft
Sof❤️) ....mange tak❤️ du er den bedste Jessie👍🏻"Jeg skal lige noget, jeg kommer igen snart" siger jeg, imens jeg er på vej ud af døren. Jeg styrter ud i garagen, og finder Martinus' mountainbike. Jeg sætter mig op på saddelen, og cykler ellers mod Matas.
Da jeg kommer ind i byen, ser jeg Marcus med en dulle på hver arm. Veronica og hendes håndlanger Caroline griner og flirter, vildt meget med Marcus. Han skal lige til at kysse Caroline, men jeg når at hive ham væk. "Hvad i alverden har du gang i?!" Hvæsser jeg op i hovedet på ham.
Han kigger forskrækket og flovt, på mig.
"Ja tak i må gerne gå!" råber jeg til Veronica og Caroline. De skynder sig væk.Vi går i stilhed, og kommer til en bænk. "Okay Marcus, nu fortæller du sandheden" han kigger ned i jorden, og kører foden hen over græsset "altså Sofia skal jo på College næste år, og så tænkte jeg...." længere kommer han ikke, før han bryder ud i gråd i min skulder. "Marcus det er okay, men bare fordi, hun tager på College, betyder det jo ikke, at hun ikke elsker dig vel?" Siger jeg bestemt. Han nikker langsomt "nu har jeg sikkert ødelagt alle mine chancer, for at være sammen med hende. Hun er bare så fantastisk." Klynker han. "Det tror jeg ikke, men jeg ved, at hun blev såret, da hun sendte mig 7 billeder hvor du kyssede forskellige piger" siger jeg. "Så hun det?! Jeg er så færdig" hulker han igen.
Vi går hjemad, og så har jeg lovet ham, at vi fikset det her i morgen, for nu skal vi have styr på deres World-Tour i 2018!
YOU ARE READING
All I Need Is You
FanfictionHar du nogensinde følt dig helt alene i verden? Har du gået fra land til land? Har du kæmpet med livets uretfærdigheder? I denne historie møder vi 15 årige Jessica. Hun blev efterladt på gaden af sine forældre, da hun var 3 år. Hun har ikke nogen ve...