Jeg slog øjenene op med et sæt denne morgen, da vi skulle til England. Jeg glædede mig helt vildt. Jeg skulle afsted sammen med mine 2 bedste drengevenner og min bedste veninde! Alexa og jeg havde efterhånden fået et vildt tæt forhold til hinanden, og hun kendte også til min fortid. Jeg følte, at jeg kunne stole på Alexa.
Jeg tog et komfortabelt outfit på, da vi i dag skulle tilbringe det meste af dagen i fly, lufthavne og taxaer. Jeg redte mit hår, og tog lidt puder i ansigtet. Jeg lagde også lige hurtigt et lag mascara.
Jessica's outfitt:Jeg skyndte mig nedenunder for at spise morgenmad. Hverken Marcus eller Martinus var her, mærkeligt. Jeg tjekkede hurtigt klokken - 06:34. Hvad!? Ejjjj jeg kunne have sovet mindst 45 minutter længere, vi skal først mødes på skolen med Johanne klokken 08:00. Jeg stod vel bare op uden at tænke over, hvad klokken var - typisk mig *mental pandeklasker*. Jeg hader når det sker. Jeg satte mig ind i stuen med min mobil, jeg havde fået en iPhone 6s i guld af Gerd-Anne og Kjell-Erik.
Klokken var blevet 7:45, og vi besluttede at gå over på skolen nu. Johanne kom smilende ud imod os "Hej godt at se vidunderbørnene! Er i klar?" Vi nikkede allesammen ivrigt. "Okay så i flyet skal Jessica sidde ved vinduet, Martinus kommer efter, så kommer Alexa og Marcus du sidder længst ude mod gangen"
Vi sad nu i flyet, og jeg satte en playliste på. Det var med en som hed Stefanie Williams, hendes sange er altså vildt gode.
Martinus skiftede playliste og satte den ene høretelefon i hans øre. Vi hørte en masse af hans sange.På vej derover i flyet, falder Martinus i søvn op af min skulder. Jeg lod ham bare ligge, men til gengæld skal han betale i et billede. Jeg mener, at jeg tager et billede med et sjovt filter på Snapchat, og så sender jeg det som Streak. Han vågnede lige, da jeg skulle tage billedet, så det blev lidt wasted:
"Hvad laver du Jess" spørger Martinus. Lort - busted. "Øhmm tager et billede af dig som hævn fordi, at du sov op af mig" sagde jeg uskyldigt.
Da vi lander i London AirPort, siger Johanne, at vi skal skynde os. "Flyet var forsinket en time, og den første konkurrence starter i dag klokken 18:00!" Forklarer hun hurtigt. Jeg kigger på klokken og ----- What den er 16:56. Det tager ca. 30 minutter at køre til hotellet, så tager det 15 minutter at tjekke ind, det tager 15 minutter hvis jeg lige skal have noget andet tøj på og ordne hår, så det kommer til at tage en time, så er klokken 17:56 og så skal vi møde.
Vi ankommer til hotellet, får hurtigt tjekket ind, pakket ud og ordnet os. Vi har vores 'uniformer' på, da vi skal dyste i første runde. Jeg er rimelig spændt.
Vi kommer ind i den store hal, hvor det bliver holdt, og vi bliver kaldt op på scenen. "I første runde er det Norge mod Italien" siger en mand i højtalerne. Okay det er nu eller aldrig...
*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•
Heiiii❤️ så jeg regner med, at der kommer et Marathon nu her, det skal i glæde jer til. Hvis i kan lide hvad jeg skriver, så vote endelig.
-Bolette
YOU ARE READING
All I Need Is You
FanfictionHar du nogensinde følt dig helt alene i verden? Har du gået fra land til land? Har du kæmpet med livets uretfærdigheder? I denne historie møder vi 15 årige Jessica. Hun blev efterladt på gaden af sine forældre, da hun var 3 år. Hun har ikke nogen ve...