4. Táncolj nekem

21.3K 731 24
                                    

Egy hét telt el és újra belevetettem magam a munkába. Észrevettem, hogy Rick nem szeret embereket maga köré tudni, látszólag olyan magányos farkas típusnak tűnt, de ahogy egyre jobban megismertem kezdtem biztonságban érezni magam mellette. Esténként filmeztünk, az elején mindig feszengtem, de aztán rájöttem nincs okom rá. Igaz nem nagyon beszélgettünk, vagyis ő nem beszélgetett velem. Bármit kérdeztem csak morgott rám. Komolyan, mintha egy ősemberhez beszélnék.
Persze, nem feledkezhettem meg Ördögről, a lóról, aki nem viccelek szándékosan végig kergetett az udvaron. Épp időben sikerült átugranom a léckerítést, különben már alulról szagolnám az ibolyát. A kapcsolatom Rick és Ördög közt ördögien hasonlított egymásra. Mindkettő nehéz esetnek bizonyult.

Ma délután kivittem lecsutakolni, ami nem sok jót ígért, folyamatosan a lábamra taposott, szerintem direkt. Nem tudom, hogy mi baja van velem, de nem tud elviselni. Mindig olyan gonoszan néz rám. Az égre pillantottam, ragyogóan sütött a nap. Kiváló alkalom volt kitakarítani a bokszát. Magammal hoztam a telefonom, hogy szóljon a zene miközben összeszedem a lótrágyát. Kesztyűt húztam, és előszedtem egy talicskát. Dúdolgatva dolgoztam tovább. Kicsit később a helyét, amennyire tudtam tisztára varázsoltam. Alkarommal megtöröltem a homlokom, és elmosolyodtam, mikor ismerős dallam csendült fel. Aerosmith-Cryin' az egyik kedvenc számom. A söprés közben elkezdtem táncolni és az a Selena Gomezes klip jutott eszembe a Hamupipőke történetből. Régen táncórákat vettem és imádtam csinálni, de sajnos abba kellett hagynom, amikor anya beteg lett, mert a pénzre jobban szükségünk volt, így maradt az otthoni verzió. Forogtam, és mozgattam a csípőm, majd azt vettem észre, hogy már Ördög karámjának szélén ugrándozok. Felnevettem, mikor a ló a fejét rázta, mintha azt mondaná: Ez nem normális. Egybe olvadtam a zenével és hagytam, hogy átjárjon a ritmus. Amikor befejeződött a dal, és fejemet hátra hajtottam, akkor vettem észre, hogy a teraszon van valaki. Lesápadtam.

Rick a dohányzó asztal előtt, a rattan fotelben heverészett miközben iszogatta a kávéját. Tekintete az enyémbe fúródott, és még ilyen messziről is éreztem, hogy lyukat éget belém. Szélesen vigyorogva felemelte a csészéjét köszöntésképp. Viszonoztam pillantását, majd méltóság teljesen megfordulva gyors léptekkel az istállóhoz siettem, azután ütemesen megfejeltem háromszor, szép egyenletesen a falat, majd a homlokomra csaptam. Hogy lehetek ilyen hülye? Vajon mennyi ideje ülhetett ott? Amilyen az én szerencsém tuti végig nézte az egészet.

Nem sokkal később begurult az udvarra a Jeep. Tony szállt ki belőle kezében egy tömött táskát cipelve. Még csak felém sem nézett, én pedig úgy tettem, mintha nem ölne meg a kíváncsiság. Kifújtam a szemembe logó tincset és egy gyors pillantást vetettem a kötélen száradó ruhákra. Azt hiszem készen vagyok. A ház csillog-villog, egy életre elegendő ablak pucolót használtam el. Az előző szobalány nem volt túl alapos. Vajon, hogy volt képes lopni Ricktől? Miért hitte azt, hogy észrevétlenül megússza? Ez már önmagában öngyilkosság. A gondolatra elszorult a torkom. Bármit is csinált vele, nem kerülhetek arra sorsa. Okosabbnak kell lennem.

A helyére tettem a seprűt, és gyorsan Ördögre pillantottam, aki jelenleg a farát mutatta. Tipikus. Remélem kész vagyok minden feladattal, mert apámat ideje lenne meglátogatnom. Rosszul váltunk el egymástól és nem akarok haragban lenni vele.

A házba lépve felosontam a lépcsőn és a tiltott részhez sétáltam. Felemeltem a kezem kopogásra készen, de hirtelen abbamaradtam. Feldúlt beszéd ütötte meg a fülem.

- Rohadtul nem érdekel Tony, nem ennyit ígért. Ez jóval kevesebb, mint amennyiben Michealel megegyeztünk. Nagyon remélem, hogy elhozza a szállítmányt, mert ennek következményei lesznek! Ezzel a táskával akarja kiszúrni a szemem? Ízelítő vagy mi a fasz? Hát nem tudja, hogy kivagyok? Azt akarom, hogy értesd meg vele, ugye érted mire gondolok? Nem lesz több ilyen húzása annak a kis fasznak. Megértetted Tony?

𝐅𝐞𝐠𝐲𝐯𝐞𝐫𝐭𝐞𝐥𝐞𝐧 (1-2 évad befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora