9. Nem eladó

24.7K 752 25
                                    

Kinyitottam a szemem és mély lélegzetet vettem. A takaró a vállamat érte, puhán körbe ölelt. Az első dolog, ami eszembe jutott, hogy hogy kerültem ide. Hiába próbáltam emlékezni, egyszerűen nem ment. A fejem lüktetett, a csontjaim sajogtak. Úgy éreztem magam, mint aki lefutotta a maratont. A gyomrom hangosan jelezte a szándékát, de éhség helyett hányingert éreztem, ami szokatlan volt mert alig ittam tegnap. Az utolsó emlékem, hogy legurítom a harmadik poharat és táncolni megyek. Rick erős kezeinek érintése aztán képszakadás.
Felültem, a paplan lecsúszott a vállamról, émelyegve hunytam le a szemem az összefolyt a szoba miatt. Mikor újra kinyitottam, a szemembe vakított a napfény. Lenéztem magamra és elhúztam a szám. A tegnapi ruhában aludtam. A mellettem lévő helyre pillantottam, de semmi jelét nem láttam, hogy Rick itt feküdt volna. Szédelegve kiszálltam az ágyból, majd a talpamat csattogtatva bementem a fürdőszobába. Megálltam a nagy tükör előtt. Siralmas arckép fogadott. A szemfestékem elkenődött, egy nagy pacát alkotott a szemem alatt. A hajam szokásos módján az égnek meredt. Motyogva megengedtem a vízcsapot és lemostam az arcom. Megrezdültem, mikor kopogást hallottam az ajtón.

- Elina oda bent vagy?

- Igen.

Nem ismertem fel a saját hangom, olyan vékonyan csendült. A túloldalon néhány másodpercig csendben maradt.

- Jól vagy?

Zavartan dünnyögtem magam elé.

- Ahhoz képest, hogy nem sok mindenre emlékszem, jól vagyok.

Rick megint elnémult, majd így szólt.

- Megkéne beszélnünk pár dolgot. Kitudnál jönni?

- Leszeretnék fürödni előbb, ha nem baj. - a kádjára pillantottam. Elég rosszul festettem, nem akartam, hogy így lásson. A mosdókagyló szélét markolásztam miközben vártam válaszára.

- Természetesen nem. – némi torok köszörülést hallottam az ajtó mögül. – Szükséged van a segítségemre? Képes vagy egyedül megmosakodni?

Lángba borult az arcom, ahogy elképzeltem a jelenetet, hogy a meztelen bőrömhöz ér.

- Menni fog egyedül, jól vagyok.

- Hozzak be neked ruhát? - kérdezte végül. Megdobbant a szívem.

-Igen, kérlek - feleltem lágyan. Aztán elkezdtem vetkőzni. A zuhanyzás mellett döntöttem, pedig arra vágytam, hogy elmerüljek a habokba. Csak nem ebben az időpontban, amikor az ajtó mögött egy pasi vár rám. Langyos vizet folyattam a bőrömre a kinti hőség miatt. Mivel nem találtam női tusfürdőt (még jó, hiszen rajtam kívül nincs itt senki), ezért Rick férfi tusfürdőjével mosakodtam meg. Az illata körbe lengett. Pirulva kentem szét mindenhol. Az öblítés után elzártam a zuhanyrózsát. Körbe tekertem magamon a barna törölközőt, amit az alsó szekrényben találtam.

- Az ajtó kilincsre akasztottam a ruháidat, viszont a pólóidat nem találtam akkora a szobádban kupleráj. - mondta mulatságosan. Megforgattam a szemem. Résnyire nyitottam az ajtót és gyorsan behúztam a ruhákat.

- Az művészet! - kiáltottam ki. Összevont szemöldökkel néztem a legincsiklandóbb bugyimra. Igazán szexi darab volt. A végeit masnira kellett kötni, hogy megmaradjon a fenéken. Nem sok mindent takart. Ritkán viseltem. Ricknek persze sikerült kiválasztania.

𝐅𝐞𝐠𝐲𝐯𝐞𝐫𝐭𝐞𝐥𝐞𝐧 (1-2 évad befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora