☆Part 1☆ (ZawGyi +Uni)

19.5K 1K 31
                                    

Everything , concerning with him is curious ~~~. 
Actually he is totally crazy!!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

" Gu Mi နင္တကယ္ ဆံုးျဖတ္လိုက္တာလား ?? "

" အင္း ~~~ ေသခ်ာတယ္ Baek Hyun "

ေငြျဖဴေရာင္ လက္စြပ္ကေလးေပၚက တလက္လက္ ေတာက္ပေနသည့္ စိန္ပြင့္ေလးကို ေငးၾကည့္ရင္း ထိုလက္စြပ္ပိုင္ရွင္ ကြ်န္ေတာ့ရဲ႕ အခ်စ္ဆံုး သူငယ္ခ်င္း Gu Mi အတြက္ စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိတယ္~~

10 ႏွစ္ နီးပါးေလာက္ လက္တြဲခဲ့တဲ့သူနဲ႔ လမ္းခြဲဖို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္တဲ့သူမကို နားမလည္ႏိုင္ေပမယ့္ သူမအရမ္း ပင္ပန္းေနရတာကို ကြ်န္ေတာ္သိတယ္ ~~

Relationship တစ္ခုက အဲ့ေလာက္ အခ်ိန္နီးပါးဆိုရင္ အေျခအေနအတိုင္းအတာ တစ္ခုခု အထိ ေရာက္သင့္ေနၿပီကို ...
အဲ့ေကာင္ကိုက မေကာင္းတာ !!

" Baek Hyun na ~~ ငါလုပ္ရပ္က မွန္ပါတယ္ေနာ္ ~~  "

"ဟင္းး ~~~ ဒီအေတာအတြင္း နင့္ဘက္က သူ႔အေပၚ တာဝန္ေက်ခဲ့တာပဲ .. သူ႔ဘက္ကသာ နင့္အေပၚ အရမ္းအႏိုင္ယူၿပီး နင္စိတ္ခ်မ္းသာေအာင္မွ ထားမေပးႏိုင္တာ ..  Gu Mi နင္မွန္တယ္.. နင္အေကာင္းဆံုး ဆံုးျဖတ္ခဲ့တယ္  ~~  "

ကြ်န္ေတာ္မကြ်မ္းက်င္ဆံုးအရာက လူတစ္ဖက္သားကို ႏွစ္သိမ့္ေပးရတာပဲ ...
သူမ စိတ္သက္ရာ ရလား မရလားေတာ့ မသိေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ့စကားအဆံုးမွာ သူမ ျပံဳးရင္း

" Gomawo Baek Hyun na ..  ငါ့မွာ တကယ့္ကို နင္တစ္ေယာက္ပဲ ရွိတယ္ ... နင္က တကယ့္ကို သူငယ္ခ်င္းေကာင္း ပီသတယ္ "

" ဒါေပါ့ဟ.. နင္ငါ့လို သူငယ္ခ်င္းရထားတဲ့အတြက္ဂုဏ္ယူသင့္တယ္  "

ကြ်န္ေတာ့တို႔ႏွစ္ေယာက္ အားပါးတရ ရယ္ရင္း သူမကို စိတ္ေပါ့ပါးသြားေအာင္ ကူညီေပးႏိုင္ခဲ့တယ္ ~~~~

ေနာက္ဆံုးအေနနဲ႔ သူမ ကြ်န္ေတာ့ကို အကူအညီ ေတာင္းခဲ့တယ္ ~~~
သူမ ေတာင္းဆိုခ်က္ေၾကာင့္ အခုဆို ကမၻာေပၚမွာ မေတြ႕ခ်င္ဆံုး လူတစ္ေယာက္ကို ေတြ႕ဖို႔အတြက္ ေစာင့္ေနရတယ္ ..

" ၾကာလိုက္တာကြာ ... 10 min ေတာင္ေက်ာ္ေနၿပီ  "

ကြ်န္ေတာ္သိထားတဲ့ သူဆိုတဲ့သူက အခ်ိန္ကို အရမ္းကို တိက်တဲ့သူ ..

Curious Fate 💥Where stories live. Discover now