"Hyunee.. ဒါ.. ဘာသေဘာလဲ ?"
ထက္ျမက္လြန္းတဲ့ ကြ်န္ေတာ့ခ်စ္သူ က သူ႔လက္ထဲက လက္စြပ္ကိုၾကည့္
လိုက္ၿပီး ေမးခြန္းထုတ္လာတယ္ ~သူ႔မ်က္ဝန္းေတြဆီက အနည္းငယ္ ေသာထိတ္လန္႔ တုန္လႈပ္မႈေတြ ေတြ႕ရေတာ့ ေက်နပ္မိ၍ ျပံဳးမိသည္..
ခ်စ္လိုက္တာ Chanyeollie ~~
" မနက္က ပန္းကန္ေဆးရင္း အမွတ္မထင္ ကြ်တ္သြားတာ .. Chanyeollie .. ဒီလက္စြပ္ေလး ပိုင္ရွင္က ငါမဟုတ္ေတာ့ ဆက္ၿပီး ထိန္းသိမ္းထားရမွာ လိပ္ျပာမလံုဘူး..
ဒါကိုျမင္တိုင္း ငါ့စိတ္ရႈပ္ရတယ္..
သူ ရည္ညႊန္းတဲ့ပိုင္ရွင္က တျခားတစ္ေယာက္ျဖစ္ခဲ့တယ္မလား.
ငါမလိုခ်င္ဘူး Chanyeollie ~~ "တစ္ျခားတစ္ေယာက္အတြက္ ရည္ရြယ္ၿပီး ျဖစ္ေပၚလာတဲ့အရာကို ဘယ္လိုမ်က္ႏွာေျပာင္တိုက္ၿပီး မက္ေမာေနရမွာလဲ ?
" အင္း ကိုယ္ ဒါကို လႊင့္ပစ္လိုက္မယ္ .. ၿပီးရင္ Hyunee အတြက္.. "
"ဟင့္အင္း .. ငါဘာမွ မလိုအပ္ဘူး~~
ငါ့မွာ မင္းရွိေနၿပီပဲ က်န္တာ မလိုအပ္ဘူး Chanyeollie ~"သက္ျပင္းခ်သံေလးနဲ႔အတူ သူ႔လက္ထဲက လက္စြပ္ေလးက ျမစ္ေရျပင္ဆီ လႊင့္ထြက္သြားသည္..
သူဟာ ကတိတည္လြန္းတယ္ ~~"ကိုယ္ တံုးအခဲ့တယ္ ~~ ဒါက မင္းကို အဲ့ေလာက္ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ ျဖစ္ေစမွန္း မသိခဲ့ဘူး ~~
ကိုယ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္ ""ဟင့္အင္း မေတာင္းပန္ပါနဲ႔ မင္းမွာ အျပစ္မွမရွိတာ .. အခု ၿပီးဆံုးသြားၿပီေလ ~~ ေနာ္ "
အၾကည့္တစ္စံုႏွင့္ ႏွလံုးသားတစ္ခုလံုး ခ်ဳပ္ကိုင္ႏိုင္တဲ့ ခ်စ္ရသူရဲ႕ ႏႈတ္ခမ္းပါးက အျပံဳးတစ္ပြင့္နဲ႔အတူ ဒီေန႔ ညေနခင္းဟာ သိပ္ကိုၿပီးျပည့္စံု တယ္ ~~~
ရင္ခြင္ဆီတိုးဝင္လိုက္ေတာ့ ေႏြးေထြးစြာ ႀကိဳဆိုေနေလရဲ႕ ~~~
ဘယ္ေတာ့မွ မေမ့ႏိုင္တဲ့ ကိုယ္သင္းနံ႔
ေလးကိုရႈရိွုက္ရင္း ဆံုးရံွုးရမွာ စိုးထိတ္ၿပီး ခပ္တင္းတင္း ဖက္တြယ္ထားမိသည္..."Chanyeollie ~~"
"အင္း ~~ "
"ငါတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ စာခ်ဳပ္ ရုတ္သိမ္းလုိက္ရေအာင္ "
YOU ARE READING
Curious Fate 💥
FanfictionEverything , concerning with him is curious !!! ?? My Fate start again with Park Chanyeol ?, that crazy dude!! ??? Crd to owner for coverphoto ?