☆ Part 16 ☆

6.5K 720 73
                                    

ဒီတစ္ခါ အတည္ Part 16 ပါ  စတာေလးဂို စိတ္ဆိုးၾကနက္ေလ 😟 ကိုယ္ဖတ္လို႔မဝေသးလို႔ မ up ေသးတာ
ဖတ္လို႔ရပါၿပီ ေနာ္ 😙😙 ေခ့်ယူ~~~~

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

Everything can change cause of  Love ~~~

အဟင္းး ... အရင္တုန္းကေတာ့ ေစာင္ပိုလုပ္ကာ ေျပာသည့္ စကားႀကီးလို႔ ကြ်န္ေတာ့ပါးစပ္က ေျပာခဲ့ေသးတယ္....

တကယ္ဆို ကိုယ္ေျပာင္းလဲခ်င္ ေျပာင္းလဲလို႔ရတယ္ .. မေျပာင္းလဲပဲ ေနခ်င္လည္းရတယ္ .. အဲ့ဒီ အခ်စ္ ဆိုတဲ့ဟာနဲ႔ ေတြ႕မွ ေျပာင္းလဲတယ္ ဆိုတာကေတာ့ ပိုလြန္းရာက်ခဲ့တယ္
လို႔ ကြ်န္ေတာ္ မွတ္ထင္ခဲ့တယ္ ...

ဘယ္အရာမဆို ကိုယ္ ကိုယ္တိုင္ ခံစားဖူးမွ မွန္ကန္တယ္ဆိုတာ သိလာရတာ ဓမၼတာပါပဲ... ~~

ၶၶဓာတ္ေလွကားတံခါး ပြင့္သြားသည္ႏွင့္
သူႏွင့္ကြ်န္ေတာ္ ၿပိဳင္တူဝင္လိုက္ၾက သည္... သြားမည့္ အထပ္ေလးကို ကြ်န္ေတာ္ ႏိွပ္လိုက္ၿပီး သူေဘးနားမွာ ခပ္ခြာခြာ ေလးရပ္လိုက္တယ္..
အလုပ္ခ်ိန္မွာေတာ့ personal ေရာတာ သူမႀကိဳက္မွာေသခ်ာတာ မလို႔ ကြ်န္ေတာ္လည္း ခပ္ခြာခြာ သာေနသည္...
တံခါးမပိတ္ခင္ေလးမွာပဲ ဝန္ထမ္း အမ်ိဳးသမီး ၂ေယာက္ အျမန္ေျပးဝင္လာၿပီး သူ႔ကိုေတြ႕ေတာ့ အံ့ဩတႀကီးျဖစ္ၿပီး ခပ္ျမန္ျမန္ အရိုအေသ ေပးလိုက္ၾကတယ္..
သူကေတာ့ အသိအမွတ္ျပဳသလို ေခါင္းေသးသာညိမ့္ၿပီး တည္ၿငိမ္စြာ ရပ္ေနေလသည္..

ႏႈတ္ဆက္တာ အသိအမွတ္ျပဳရင္ အနည္းဆံုး ျပံဳးေတာ့ျပသင့္တာေပါ့ ..
ဟြန္း .. ေခ်လိုက္တာ Park Chanyeol ရာ...

သူမ်ားဘက္ကေန မေက်နပ္စြာ ေတြးေပးေပမယ့္ ...
တကယ္လို႔ သူသာျပံဳးျပလိုက္ျပန္ရင္ လည္းမျဖစ္!!!
သူျပံဳးရင္ အရမ္းၾကည့္ေကာင္းတာ !!
ေတာ္ၾကာ ဟိုမိန္းကေလးေတြ ပိုၿပီး သေဘာက်သြားရင္ မျဖစ္ေသးဘူး >.< ..
ဟုတ္တယ္ မင္းမွန္တယ္ Park Chanyeol အဲ့လို ေခ်ေခ်သာေန...

ပံုမွန္ေျပာင္းလဲသြားသည့္ နံပါတ္စဥ္ ေတြကို ေမာ့ၾကည့္ေနတုန္း ပူေႏြးေသာ လက္တစ္စံုက ကြ်န္ေတာ့လက္ကို လာေရာက္ဆုပ္ကိုင္ လိုက္သည္ မလို႔ လန္႔သြားသည္...

လက္ၾကားထဲ သူရဲ႕လက္ေတြနဲ႔ ယွက္ထားၿပီး ခပ္တင္းတင္းဆုပ္ ထားတာေၾကာင့္ သူ႔မ်က္ႏွာကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ သူက အရင္လို ခပ္တည္တည္ပင္...
ဟား ဟား ...ရုပ္ကိုက သူမဟုတ္သလိုနဲ႔ !!

Curious Fate 💥Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora