☆ Part 19 ☆

6.2K 737 42
                                    

လူကို တြန္းဖယ္ကာ ေရွ႕က ဝင္သြားသည့္သူမေနာက္ ခပ္သြက္သြက္ေလး လိုက္သြားလိုက္တယ္...
Sofa ေပၚမွာ ထိုင္လိုက္သည့္သူမနား ခပ္ရို႔ရို႔ ေလးကပ္ၿပီး...

" ဟို.. coffee သံုးေဆာင္မလား ခင္ဗ် ? "

" ရတယ္ မလိုဘူး ... မင္း ဒီမွာ ထိုင္ဦး .. မင္းကိုေမးစရာေတြရွိလို႔ "

ဘာေတြေမးမည္ကိုမသိတာေၾကာင့္ ထိတ္လန္႔ေနမိ၍ တံေတြးတစ္ခ်က္ ၿမိဳခ်က္လိုက္ၿပီး သူမ နဲ႔ ခပ္လွမ္းလွမ္းခံုမွာ ဝင္ထိုင္လိုက္သည္.. ..

" မင္းက Chanyeol နဲ႔ ဘယ္လိုပတ္သက္လဲ ? "

" ကြ်န္.. ကြ်န္ေတာ္က Chanyeollie ရဲ႕ အတြင္းေရးမွဴးပါ ... "

" အတြင္းေရးမွဴး?? ဘာလို႔ မင္းက ဒီမွာလာေန ေနရတာလဲ ? "

"ဒါက .. သူ လာေနခိုင္းလို႔ပါ ~~ "

" အထူးအဆန္းပဲ .. hak .. သူစိမ္းတစ္ေယာက္ကို အိမ္ေပၚေခၚတင္ ထားတယ္..  Chanyeolကေလ ? "

ဘာလို႔မွန္းမသိ သူမရဲ႕ ရယ္သံကို သေဘာမက် .. ေလွာင္ေျပာင္ေနသလို ..

" ငါလာရတဲ့အေၾကာင္းအရင္းက မင္းရွိတဲ့ေနရာ Chanyeol ဆီ ေမးမလို႔ပဲ  .. "

အံ့ဩရပါရဲ႕ !! သူမက ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ေတြ႕ခ်င္တာလား ??

" Nae.. ေမးပါ ~~ "

" မင္း Chanyeol အေၾကာင္း company မွာ ေကာလဟာလ ေတြၾကားေနရတယ္... အဲ့တာေတြ အမွန္ပဲလား ?? "

ဟင္ ??
ဒါေတြလည္း သူမ သိတာပဲလား ?
ခဏမွ် အံ့ဩမိေပမယ့္ .. Chanyeollieနဲ႔ပက္သက္ၿပီးဆို ေတာ့ မထူးဆန္းဘူးေလ ~~

" ဟို.. မဟုတ္ပါဘူး .. ကြ်န္ေတာ္တို႔က ဒီတိုင္း သူေဌးနဲ႔ အလုပ္သမား ဆက္ဆံေရးပါ.. "

" ငါက ဘယ္လိုယံုေပးရမွာလဲ? မင္းတို႔အေၾကာင္းက အခု လူေတြၾကားမွာ ေျပာစရာကို ျဖစ္ေနၿပီ .. "

" .... "

" ဒီမွာ Byun Baek Hyun ..
မင္းအတြက္ Chanyeol က ဘယ္လို လူမ်ိဳးလဲ ဆိုတာမသိေပမယ့္ .. ငါ့တို႔အတြက္ေတာ့ အရမ္း အေရးပါတဲ့ လူတစ္ေယာက္ပဲ.. ေနာက္တစ္ခ်ိန္မွာ Park Group တစ္ခုလံုးကို ဦးေဆာင္မယ့္သူက
ဘာမဟုတ္တဲ့ လူတစ္ေယာက္ေၾကာင့္ ရႈတ္ခ်ခံရမွာမလိုလားဘူး ? ငါတို႔ မိသားစုရဲ႕ image ကိုထိခိုက္တာမ်ိဳး
မျဖစ္ေစခ်င္ဘူး ! Byun Baek Hyun လည္း ငါ ဘာကိုဆိုလိုခ်င္လဲ ဆိုတာ နားလည္မွာပါ .. ေရွ႕ေလွ်ာက္ မင္းနဲ႔ Chanyeol ရဲ႕ ဘယ္လိုသတင္းမ်ိဳးမွ မၾကားခ်င္ဘူး  ... ကဲ ငါေျပာစရာ ရွိတာေျပာၿပီးၿပီ မလို႔  ျပန္လိုက္ ေတာ့မယ္... "

Curious Fate 💥Where stories live. Discover now