☆ Part 15 ☆

6.9K 718 14
                                    

"အင္းး ~~ "

ပံုမွန္ေရြ႕လ်ားေနသည့္ နံရံေပၚက နာရီ ကိုလွမ္းၾကည့္ၿပီးသက္ျပင္းခ်မိသည္..
ျပန္လာႏိုး ျပန္လာႏိုး ႏွင့္ တစ္ညလံုး ေစာင့္ေနေပမယ့္ ဧည့္ခန္းထဲက sofa ေပၚအိပ္ေပ်ာ္သြားမိတာ မ်က္ႏွာေပၚ ေနေရာင္က်မွ ႏိုးလာခဲ့သည္...

သူ႔အခန္းထဲမ်ား ရွိေနမလားဆိုသည့္ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ႏွင့္ သြားၾကည့္ေပမယ့္ ရွိမေနခဲ့ ~~~~
ေအာက္ထပ္ ကြ်န္ေတာ့အခန္းဆီ ျပန္လာၿပီးဖုန္းယူကာ သူ႔ဆီဆက္လိုက္ေသာ္လည္း ..
ဝင္ေပမယ့္ သူ မကိုင္ ... 

* Park Chanyeol ဒီ voice mail ကိုရရင္ ခ်က္ခ်င္းအေၾကာင္းျပန္ပါ.. *
Voice mail ခ်န္ထားခဲ့တာသူသာ ေတြ႕ရင္ ဖုန္းျပန္ေခၚေစခ်င္တယ္..
မေန႔ညကဘယ္ေနရာမွာမ်ား ေနခဲ့လဲ ?
ဟင္းးး~~~
အလကားသပ္သပ္သူ႔ကိုစိတ္တို
ရေအာင္ လုပ္မိခဲ့ၿပီ...
ေက်းဇူးျပဳၿပီး ငါ့ voice mail ကိုေတြ႕ရင္အေၾကာင္းျပန္ေပးပါ ..
စိတ္ပူတယ္လို႔ ေျပာခ်င္ေပမယ့္ မင္းအတြက္ဘာမွန္းမသိတဲ့ ငါ မေျပာရဲဘူး ~~~

ရံုးသြားခ်ိန္ေရာက္ေနၿပီမလို႔ သူလည္း ရံုးလာေလာက္မွာပါ ... ေရာက္ရင္ေတာင္ ေရာက္ေနေလာက္ၿပီ ~~~
ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ အနည္းငယ္နဲ႔ အျမန္ျပင္ဆင္ၿပီး ရံုးကို ေရာက္ေအာက္ သြားလိုက္သည္..

ကြ်န္ေတာ္နဲ႔သူ႔ ရံုးခန္းတံခါးေလးဖြင့္ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ေမွ်ာ္ေနရတဲ့သူ ရွိမေနခဲ့ ...

" Aww Baek Hyun ssi .. သူေဌး မရွိဘူးလား ?"

"Arr .. ဒီေန႔ သူေဌးေနာက္က်မယ္လို႔  ေျပာထားတယ္ ... "

" nae..  ဒါဆို ဒီfileေတြ ထားခဲ့လိုက္မယ္ေနာ္  "

" Nae.. ထားခဲ့လိုက္ပါ "

ဟင္းး ~~~ 

အိတ္ကပ္ထဲကဖုန္းေလးကို ထုတ္ကာ
၂ႀကိမ္တိတိေခၚထားခဲ့တဲ့ နံပါတ္ေလးကို ျပန္ေခၚေပမယ့္ ျပန္လည္ေျဖဆိုမႈမရွိခဲ့ ...

တစ္စတစ္စ မြန္းၾကပ္လာသည့္ စိတ္တို႔ႏွင့္အတူ စိုးရိမ္စိတ္က ကပ္ပါလာသည္...

မင္းဘယ္မွာလဲ Park Chanyeol ?

* Ring *

လက္ထဲက တုန္လႈပ္လာသည့္ ဖုန္းကို အျမန္ၾကည့္္လုိက္ရင္း သူျဖစ္ပါေစ ဆုေတာင္းေပမယ့္ ျဖစ္မလာခဲ့ ...

Curious Fate 💥Where stories live. Discover now