"ဟင္း .. အခုထိ ထြက္မသာေသးဘူး "
ေန႔တိုင္း အလုပ္သြားဖို႔ ေစာင့္ေနရတာ ထံုးစံ ျဖစ္ေနေပမယ့္ စိတ္ကေတာ့ မရွည္ ...
ေတာ္ၿပီ car parking ကေနပဲ ေစာင့္ေတာ့မယ္ ...အိမ္တံခါးကို ဖြင့္လိုက္ရင္ ဆိုလွ်င္ပဲ အေပါက္ဝမွာ ရပ္ထားသည့္ စက္ဘီး တစ္စီးနဲ႔အတူ ရပ္ေနသည့္ Park Chanyeol??....
" ေရာ့ ဒါသယ္ၿပီး ဆင္းလာခဲ့ .. "
ဟမ္ ဘယ္လို ?? ..
" Yarr !!! Park Chanyeol !!!! ဒါ ႀကီးကို ငါ ... Garrr ေသာက္က်င့္မေကာင္းတဲ့ေကာင္ !!! "
ထိုစက္ဘီးႀကီးကို မနည္း ဒုကၡခံ သယ္ၿပီး အျပင္ေရာက္တယ္ဆိုလွ်င္ပဲ
အသင့္ေစာင့္ေနတဲ့ Park Chanyeol က carrier ခံုေပၚ ထိုင္ၿပီး" နင္းး... "
"ဘာာာ !!!!!! "
" နင္းဆို... ဒီေန႔ ကားမယူခဲ့နဲ႔ ဒီ စက္ဘီးနဲ႔ သြားမယ္ .. လုပ္ နင္းေတာ့ "
" မင္းဘာသာ နင္းပါလား !!! ငါကေတာ့ မနင္းႏိုင္ဘူး... လမ္းေလွ်ာက္လာခဲ့မယ္ .. "
" Byun Baek Hyun ... ငါက မင္းအလုပ္ရွင္ေနာ္ .. လုပ္ဆို လုပ္လိုက္ ... "
Garr.. သတ္ပစ္ခ်င္လာၿပီ !!!
ေနာက္ဆံုးေတာ့ ေရွ႕ကေန အသားကုန္ နင္းရသည္..
ေတာက္ !!! ဒင္း ခနၶာကိုယ္ ႀကီးမွ အားမနာ တင္နင္းခိုင္းတယ္ !!!! ..
နင္းရင္း နင္းရင္း လူက တျဖည္း ျဖည္း ေမာဟိုက္လာတယ္..
ဒါေပမယ့္ ေနာက္က ေကာင္ကေတာ့ ဇိမ္ခံမပ်က္ !!!!Company ေရွ႕ေရာက္သည္ဆိုလွ်င္ပဲ security ေတြက ခဏတာ ေငးေၾကာင္ ၾကည့္ေနၿပီးမွ အသည္းအသန္ အနားေျပးလာၿပီး ႀကိဳၾကတယ္..
ေဆြ႕ခနဲ ဆင္းသြားၿပီး ေအးေဆး company ထဲဝင္သြားသည့္ Park Chanyeol ကိုေနာက္ကေန ေျပးကန္ခ်င္ပါေသာ္လည္း လူက မနည္းအသက္ လုရႈေနရသည္.." Byun Baek Hyun !!! ျမန္ျမန္ လိုက္လာခဲ့ !!! "
ဟိန္းခနဲ ထြက္လာသည့္ အျမင္ကတ္စရာ အသံေၾကာင့္ လူသတ္ခ်င္စိတ္ တဖြားဖြား ထြက္လာသည္ ...
**********************
"ခဏ!!!... ခဏေလးး "
ပိတ္ကာနီးဆဲဆဲ ဓာတ္ေလွကား တံခါးႏွစ္ခုၾကား ေသးသြယ္ေသာ လက္ေလးတစ္စံု တိုးဝင္လာေတာ့ တံခါးျပင္ ၂ခုမွာ ျပန္၍ ကြဲထြက္သလားသည္...
YOU ARE READING
Curious Fate 💥
FanfictionEverything , concerning with him is curious !!! ?? My Fate start again with Park Chanyeol ?, that crazy dude!! ??? Crd to owner for coverphoto ?