☆ Part 7.5 ☆(ZawGyi +Uni)

8.1K 899 37
                                    

" *sob * ...* sob * ... "

တျဖည္းျဖည္း ေမွာင္က်လာၿပီ ျဖစ္တာေၾကာင့္ လက္ရွိထိုင္ေနတဲ့
စာသင္ခန္း လြတ္ထဲကေန အိမ္ျပန္ဖို႔အတြက္ မတ္တပ္ရပ္လိုက္သည္....

တစ္ေနကုန္ ငိုထားရသည္ေၾကာင့္ မ်က္လံုးတို႔ကလည္း စပ္ဖ်င္းေနသည္..

" ဟူးးး "

တင္းၾကပ္လြန္းလွသည့္ စိတ္တို႔က အခုအခ်ိန္မွာ အနည္းငယ္ သက္သာရသြားၿပီ...

ျဖစ္လာသမွ်ကိစၥတိုုင္းအတြက္ တရားခံက ကြ်န္ေတာ္သာလွ်င္ ျဖစ္သည္...

Gu Mi နဲ႔ Chanyeol တို႔ထြက္သြားသည့္ေနာက္ကို အျမန္ လိုက္ခဲ့ေပမယ့္ အရိပ္ကေလးေတာင္ ရွာမေတြ႕သည္ေၾကာင့္ အတန္းထဲမွာ က်န္ခဲ့တဲ့ phone ကိုေျပးယူၿပီး Gu Mi ဆီ ဆက္လိုက္သည္..

သူမ ေတာ္ေတာ္နဲ႔ မကိုင္ခဲ့တာေၾကာင့္ ပို၍ပင္ စိတ္တို႔ လႈပ္ရွားလာသည္..

နင္ မဟုတ္ဘူးေလ Gu Mi ရာ ~~
Jelpa  phone ကိုင္ လိုက္စမ္းပါဟာ ..

* တူ ~~ တူ ~~~ *

Chanyeol တို႔ အခန္းထဲ သြားၾကည့္ျပန္ေတာ့ သူလည္း ရွိမေန..
သူတို႔ႏွစ္ေယာက္အတူတူ ထြက္သြားရာက ျပန္မလာေသးတာလား ??

အဆက္မျပတ္ စီးက်လာသည့္ မ်က္ရည္တို႔ေၾကာင့္ ပတ္ဝန္းက်င္က လူေတြ ဝိုင္းၾကည့္ကုန္သည္..
ဒီအခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ္ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ငိုေႂကြးပစ္ခ်င္တယ္ !!!

အေဆာင္ေဟာင္းဘက္ ေျပးထြက္လာခဲ့ၿပီး ခံုအေဟာင္းေတြထည့္ထားသည့္ အခန္း ထဲဝင္ရင္း စိတ္လြတ္ကိုယ္လြတ္ ငိုေႂကြးမိသည္..

Wae ?? ဘာလို႔ နင္ျဖစ္ရတာလဲ ??
ဘာလို႔ နင္က !!! ...

" အားးးး !!!!! မုန္းတယ္ !!!!! အရမ္း မုန္းတယ္ !!!!! "

Chanyeollie ... ဒါဆို Chanyeollie ကို ပိုင္ဆိုင္ခြင့္မရွိေတာ့ဘူးေပါ့ ~~~
ကြ်န္ေတာ္ သူ႔ကို အရမ္းခ်စ္တာေလ ~~ ႏွစ္ႏွစ္လံုးလံုး အရိပ္တၾကည့္ၾကည့္ေနလာခဲ့တာ ~~
အျမဲတမ္း တင္းမာေနတဲ့ မ်က္ႏွာေခ်ာေလးကို နည္းနညး္ေလးပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ျပံဳးရယ္ေစခ်င္လို႔ ေခ်ာကလက္ေလးေတြ ပို႔ေပးခဲ့တယ္......

ကြ်န္ေတာ္ သူ႔ကို ေပ်ာ္ရႊင္ေစခ်င္တဲ့လက္ေဆာင္က ကြ်န္ေတာ့အတြက္ ျပစ္ဒဏ္တစ္ခုလား ???

Curious Fate 💥Where stories live. Discover now