☆ Part 23 ☆

6K 702 36
                                    

အသားက်ေနသည့္ အေဆာက္အဦး ျဖစ္သည့္အတြက္ လိုရာ အရပ္ဆီ ဦးတည္ၿပီး ခပ္သုတ္သုတ္ ေလွ်ာက္လာခဲ့သည္...

* အသက္ကလည္း ငယ္တယ္.. ေခ်ာလည္းေခ်ာတယ္ ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတယ္လို႔ ထင္ရတာပဲ ~~ *

Garr !! တစ္ေန႔လံုး လူကို မရိုးမယြ ျဖစ္ေအာင္ လုပ္သြားတဲ့ သူ႔စကားေတြ !!

အတြင္းေရးမွဴးအသစ္ သူ႔စိတ္ႀကိဳက္ ေရြးခန္႔လိုက္ၿပီးတဲ့ေနာက္ စပ္စုၾကည့္တဲ့အခါ လိုတာထက္ပိုၿပီး
အျပင္ပန္း ရုပ္သြင္ကို ခ်ီးက်ဴးလြန္း တာမလို႔ မေနႏိုင္ မထိုင္ႏိုင္ ျဖစ္ၿပီး  ေနာက္ဆံုး သူ႔ company ဆီလိုက္လာ ရျခင္းပင္ !!!

ငါ့တုန္းကလို သူ႔အခန္းထဲမွာပဲ ထား ထားတာလား ??

သဝန္တိုမႈတို႔ အရွိန္ျပင္းစြာ ဝင္ေဆာင့္ တဲ့အခါ အသက္ရႈသံျမန္ဆန္လာသည္...

" Chanyeollie !!! "

အေၾကာင္းမၾကား ေရာက္လာသည့္ ကြ်န္ေတာ့ကို သူ အံ့ဩစြာ ေငးၾကည့္ေနေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ ရံုးခန္းထဲေရာက္ ေရာက္ခ်င္း အတြင္းေရးမွဴး ဆိုသူကို လွည့္ပတ္ရွာမိသည္...

" Hyunee ဘယ္လိုလုပ္ ေရာက္လာတာလဲ ?? "

သူ႔ေမးခြန္းကို အာရံုမစိုက္ႏိုင္ပဲ ရံုးခန္း အႏွံ႔ ေစ့စပ္စြာ လိုက္လံ ၾကည့္ရႈေနသည့္ ကြ်န္ေတာ့ကို ေနာက္ကေန ဆြဲေပြ႕ၿပီး ဖမ္းခ်ဳပ္ထားသည္...

" ဘာေတြရွာေနတာလဲ ? ကိုယ္ ေမးတာ ေျဖဦး ေလ ~~ "

" အတြင္းေရးမွဴး !! အာ့လူ ဘယ္မွာ လဲ ?? !! "

" ဘာလုပ္မလို႔လဲ Hyunee က ? "

မသိခ်င္ေယာင္မ်ား ေဆာင္ေနသလား ထင္ရေလာက္ေအာင္ သူ႔မ်က္ႏွာက
ေျပာင္ေခ်ာ္ေခ်ာ္ လုပ္ေနသလို ..

" Chanyeollie !! ဘယ္မွာလဲ လို႔ေမးေနတယ္ေလ !! "

က်ယ္သြားသည့္ အသံေၾကာင့္ သူ႔မ်က္ႏွာ တည္သြားတယ္ ~~
မွားမွန္းသိေပမယ့္ ရင္ထဲက အစိုင္အခဲကို ခ်က္ခ်င္းေျဖရွင္းရမွ ေက်နပ္ႏိုင္မည္မလို႔ ေလသံ တစ္စက္မွ မေလ်ာ့မိ...

" သူေဌး !! အာာ.. ေတာင္းပန္ပါတယ္ ဧည့္သည္ ေရာက္ေနတာ မသိလို႔ပါ .. "

Curious Fate 💥Where stories live. Discover now