အဆက္မျပတ္ဖုန္းေခၚေပမယ့္ တစ္ဖက္က ေကာင္ေလးက မကိုင္ ~~
အိမ္လိုက္သြားျပန္ေတာ့ သူ႔ သူငယ္ခ်င္းက
" မနက္ကတည္းက ထြက္သြားတာ ..
ဒီေန႔ Chanyeol ssi အိမ္မွာ ေနမွာ မဟုတ္ဘူးလား ? "တကယ္ပဲ ဘယ္ေတြသြားေနတာလဲ Hyunee ရာ !!
Seoul ၿမိဳ႕ေနရာေတာ္ေတာ္ႏွံ႔ေအာင္ ရွာၿပီးသည္အထိ မေတြ႕တာမလို႔ စိတ္တို႔ အစိုးမရျဖစ္လာသည္..ကိုယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္ ..
ကိုယ္ မွားပါတယ္ ...
ေက်းဇူးျပဳၿပီး ကိုယ့္ဆီ ျပန္လာပါ Hyunee ~~~~နီးရာ ရဲစခန္းထဲဝင္ကာ လူေပ်ာက္တိုင္ၿပီး စိတ္မခ်ႏိုင္တာႏွင့္ တစ္ဖန္ ထပ္ရွာဖို႔ရန္ အားတင္းခဲ့သည္..
အေနာက္ဘက္ဆီ တစ္စတစ္စ ဝင္သြားသည့္ ေနလံုးႏွင့္အတူ အလင္းေရာင္တို႔သည္လည္း ေမွးမွိန္လာခဲ့သည္...
တစ္ေန႔လံုးကုန္သြားတဲ့အထိ အစအန ေတာင္သတင္းမရပဲ ေပ်ာက္ေနတဲ့
Hyunee အတြက္ စိတ္ပူရလြန္းလို႔ ရူးမတတ္~~~* Ring *
"Nae... "
သူ႔ သူငယ္ခ်င္းဆီမွ ဆက္သြယ္ လာသည့္ ေနာက္ ခ်က္ခ်င္းပင္ ေရာက္ရာေနရာမွ တစ္ေနရာတည္းဆီ လွ်င္ျမန္စြာ ဦးတည္သြားလိုက္သည္..
" Hyunee ~~ "
ရပ္ကြက္ ကစားကြင္းေလးထဲက ဒန္းေလးေပၚ ထိုင္ကာ ေခါင္းငိုက္စိုက္ က်ေနသည့္ သူ႔ပံုစံေၾကာင့္ ရင္ထဲက အပူလံုးႀကီး က်သြားသည္...
ေခၚသံၾကားေတာ့ ေခါင္းေလးဆတ္ခနဲ ေမာ့လာၿပီး ေငးၾကည့္ေနေသးသည္..
အနားသြားဖို႔ရန္ ေျခတစ္လွမ္းလွမ္း လိုက္ေတာ့ ဝုန္းခနဲ မတ္တပ္ထရပ္ၿပီး ထြက္သြားဖို႔ ျပင္ေနေလတယ္..." Hyunee ~~ ေနပါဦး ! "
"ဖယ္ !! ငါ့ကိုလႊတ္ !! "
လက္ေမာင္းေလးကိုလွမ္းဆြဲထား ေတာ့ အတင္းရုန္းေနေပမယ့္ လြတ္မသြားေအာင္ ရုန္းေနတဲ့ ခႏၶာကိုယ္ေလးကို ရင္ခြင္ထဲဆြဲဖက္ၿပီး ခ်ဳပ္ထားလိုက္သည္...
" မင္း အက်င့္မေကာင္းတဲ့ေကာင္ !! "
" ဟုတ္တယ္ .. ကိုယ္က မေကာင္းတဲ့ေကာင္ပါကြာ ... ကိုယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္ Hyunee ~ "
YOU ARE READING
Curious Fate 💥
FanfictionEverything , concerning with him is curious !!! ?? My Fate start again with Park Chanyeol ?, that crazy dude!! ??? Crd to owner for coverphoto ?