☆ Final ☆

8K 746 89
                                    

ေလးလံလြန္းလွသည့္ မ်က္ခြံတို႔ကို ႀကိဳးစားပင့္တင္လိုက္လွ်င္ပဲ မ်က္လံုးထဲဝင္လာသည္က အျဖဴေရာင္ မ်က္ႏွာက်က္ ~~

ၾကာၾကာ မ်က္လံုးဖြင့္ထားရန္ပင္ အားမရွိေတာ့ ခဏျပန္မိွတ္ၿပီး
တစ္ခါျပန္ ေဘးဘက္ဝန္းက်င္ကို အားယူကာ စူးစမ္းမိေတာ့ ကုတင္ အခ်ိဳ႕ကို ေတြ႕ရသည္...

တဆစ္ဆစ္ထိုးကိုလာသည့္ ေခါင္းေၾကာင့္ မ်က္လံုးတို႔ကို ျပန္လည္ မိွတ္ကာ အနားယူေနစဥ္
အေၾကာင္းအရာအခ်ိဳ႕ ေခါင္းထဲ တိုးဝင္လာတယ္...

Chanyeollie ~~

တုန္ရီေနသည့္ လက္တို႔ႏွင့္ အားယူကာ ေဆးရံု၏ကုတင္ထက္မွ ထလိုက္စဥ္ ...

" Baek Hyun !! ဘာထလုပ္တာလဲ ?? ျပန္လွဲေန.. မင္းေနေကာင္း တာလည္း မဟုတ္ပဲနဲ႔ကြာ "

Jong Dae ရဲ႕ ဆူပူသံကို လ်စ္လ်ဴရႈ ၿပီး ကုတင္ေဘးဘက္နားမွာ ရွိသည့္ ဖိနပ္ကို အားယူစီးရင္း မတ္တပ္ရပ္လိုက္သည္...

" Byun Baek Hyun !!!!!! "

က်ယ္ေလာင္လွတဲ့ Jong Dae အသံေၾကာင့္ စိတ္ပ်က္စြာ သူ႔ကို ၾကည့္ရင္း..

" မင္းဖယ္ေန .. ငါ Chanyeollie ဆီ သြားရမယ္ ~~ "

"ဘာ ? !! Chanyeollie ??!!! "

ကိုယ္ပိုင္အသံုးအႏႈန္းကို ယူကာသံုးလိုက္တဲ့ Jong Dae ကို မ်က္ေမွာင္ၾကဳတ္ကာၾကည့္ရင္း မႀကိဳက္ဟန္ ျပလိုက္တာကို သူက ဂရုမစိုက္ ..

" စိတ္ထိန္းစမ္းByun Baek Hyun !!  မင္းအေပၚ သစၥာမရွိတဲ့  လူတစ္ေယာက္ကိုတမ္းတမေနစမ္းပါနဲ႔ ... ကိုယ့္ကိုယ္ကိုသာ ဂရုစိုက္စမ္းပါ !! "

ဘာေတြေျပာေနတာလဲ ?
Chanyeollie ကို ဘာလို႔ သစၥာမရွိတဲ့ လူလို႔ တစ္ဖက္သတ္ စြပ္စြဲေနရတာလဲ ?? !!!
Jong Dae မင္း ဘာမွမသိပဲနဲ႔ !!

"ေတာ္စမ္း Kim Jong Dae !! မင္း Chanyeollie ကို ဘာမွ ေျပာစရာမလိုဘူး !!! သူ.. ငါမလဲက်ခင္တုန္းက သူ ငါ့ဆီ ေရာက္ေအာင္လာခဲ့တယ္ ~~ "

ဝဲတက္လာသည့္မ်က္ရည္တို႔ႏွင့္အတူ
ႏႈတ္ခမ္းထက္မွာ အျပံဳးတစ္ပြင့္က အလိုလို ေတာက္ပလာသည္..

ခင္ဗ်ားတို႔ အရမ္းခ်စ္ရပါတယ္ဆိုတဲ့ လူက ခင္ဗ်ားတို႔ ျပင္းျပင္းထန္ထန္ ေတာင့္တလိုအပ္ေနခ်ိန္ အနားမွာ ရွိေနရင္ ဘယ္လိုခံစားရမလဲ ?

Curious Fate 💥Where stories live. Discover now