☆ Part 21 ☆

6.1K 693 36
                                    

"မင္းနဲ႔ေနမွ ထမင္းဟင္းစားရတာ ..
ဟီးးး Wuri Baek Hyunee က သိပ္ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတာပဲ မြ မြ "

ရြံစရာေကာင္းေအာင္ ႏႈတ္ခမ္းေထာ္ျပ တဲ့ Jong Dae ကို မဲ့ရြဲ႕ၾကည့္ရင္း စားလက္စ ထမင္းေတာင္ မစားခ်င္ ~
လက္ထဲကတူကို ခ်လိုက္ၿပီး

" အထူးအဆန္းေတြ ၾကားရတာနဲ႔ စားေနရင္းေတာင္ အန္ခ်င္လာၿပီ "

" အန္ခ်င္တယ္ ?? Yahh ~~ မဟုတ္မွလြဲေရာ !!!! မင္း .. ကိုယ္ဝန္ !!"

စားပြဲခံုေအာက္ကေန Jong Dae  ေျခေထာက္ကို အားျပင္းျပင္းနဲ႔ ေဆာင့္ကန္လိုက္ေတာ့ အားခနဲ ေအာ္ၿပီး အကန္ခံရတဲ့ေနရာကို ပြတ္သပ္ရင္း ရံွု႔မဲ့ေနေလတယ္ ..

"မင္းၾကည့္ၿပီး အန္ခ်င္တာ ေသာက္ေကာင္ရ !! ငါ မစားေတာ့ဘူး
မင္းစားၿပီးရင္ အကုန္ေဆးထားလိုက္
ငါအျပင္သြားလိုက္ဦးမယ္ "

စူးရွလြန္းသည့္ Jong Dae ေအာ္သံကို လ်စ္လ်ဴရႈၿပီး အိမ္ကေနထြက္လာခဲ့သည္ ~~

လမ္းတစ္ေလွ်ာက္သစ္ပင္တို႔ထက္မွ နီညိဳေရာင္သန္းေနသည့္ သစ္ရြက္တို႔ ကသဘာဝတရားရဲ႕ အလွတစ္ခုကို ပံုေဖာ္ အသက္သြင္းေနသည္..

အလုပ္ထဲေခါင္းႏွစ္ခဲ့ရတဲ့ ႏွစ္ေတြမနည္းေတာ့ အျပင္ေလာကကို ေသခ်ာမခံစားရတာေတာင္ ၾကာလွၿပီ ~~

မ်က္စိေရွ႕မွာ ေႂကြက်သြားသည့္ သစ္ရြက္ေလးကို ေျမေပၚမသက္ဆင္း ခင္ လိုက္လံဖမ္းဆုပ္ေပမယ့္ မမိခဲ့ ..
ကေလးဆန္လွသည့္ ကိုယ့္အျဖစ္ကို
ရယ္ေမာရင္း သာယာတဲ့
Saturday မနက္ခင္း ေလး ကို ခ်စ္ရသူနဲ႔ ျဖတ္သန္းဖို႔ ခရီးဆက္ခဲ့သည္......
ဒီေန႔ သူနဲ႔ အတူေနရမယ့္ ရက္သတၱပတ္ရဲ႕ ပထမဆံုးေန႔ေပါ့ ~~~

*တီေတာင္ !! *

အႀကိမ္ႀကိမ္ လူေခၚဘဲ ႏိွပ္ေနေပမယ့္
ထူးျခားမႈမရွိသည္မလို႔ password ႏိွပ္ကာပင္ ဝင္သြားလိုက္ေတာ့သည္..
ဘယ္ေလာက္ပဲ အိပ္ရာထေနာက္က် သည္ဆိုဦးေတာ့ ၉နာရီထက္ပို မအိပ္တတ္တဲ့သူက ဘယ္လိုအေၾကာင္းေၾကာင့္ တံခါးလာမဖြင့္ရတာလဲ ?

အေပၚထပ္က သူ႔အခန္းေလးဆီ အေျပးတက္သြားကာ ေျခာက္လန္႔ခ်င္စိတ္ေၾကာင့္ တံခါးကို ဝုန္းခနဲ ဖြင့္လိုက္ေပမယ့္ ေမွ်ာ္လင့္ထားသလို သူရွိမေန...

Curious Fate 💥Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang