"ဟင္းးး ~~ "
" ဟင္းးး ~~~ "
" ဟင္းး ~~~ "
ေနာက္ဆံုး သက္ျပင္း ခ်သံအဆံုးမွာ စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္နဲ႔ စားပြဲေပၚ ေမွာက္အိပ္ခ်လိုက္ရင္း ဘယ္ဘက္ လက္သန္းႂကြယ္ေပၚက လက္စြပ္ကို ၾကည့္ကာ ေနာက္ထပ္ သက္ျပင္းတစ္ႀကိမ္ ထပ္ခ်မိသည္ ~~ ...
1 billion တန္တဲ့ ဒီ စိန္လက္စြပ္ကို ဝတ္ထားေပမယ့္ ကိုယ္ ကိုယ္တိုင္ အဲ့ေလာက္မတန္တဲ့ အေျခအေနက ေတာ္ေတာ္ စိတ္ရႈပ္စရာေကာင္းတယ္ ~~
ဘာစိန္ နဲ႔မလို႔ တန္ဖိုးက မိုးပ်ံေနရတာလဲ ?? ဒီ လက္စြပ္လုပ္တဲ့ designer က ဘယ္ေလာက္ေတာင္ နာမည္ႀကီးေနလို႔ လက္စြပ္တန္ေၾကးက ျမင့္ေနရတာလဲ ??
ဒီ လက္စြပ္ကို 1 billion အကုန္အက် ခံၿပီးေတာ့ Park Chanyeol က ဘာလို႔ လုပ္ရတာလဲ ?? .
ပိုက္ဆံေပါမ်ားေနရင္လည္း လိုအပ္ေနတဲ့ ေနရာေတြ လွဴပါလား ?? ဘာမွဟုတ္တဲ့ လက္စြပ္မ်ား အတြက္ သံုးပစ္ရတယ္လို႔ အံ့ဩပါ့ !!
အရင္တုန္းကေရာ အခုထိ ေရာ
Park Chanyeol ကို နားလည္ဖို႔ တကယ္ကို ခက္တယ္ !!!Companyမွာထြက္စာတင္ေတာ့ လည္း သူေဌးက အမ်ိဳးမ်ိဳးတားတာမွ လစာ ၃ဆ တိုးေပးတဲ့အထိ ...
၂ ႏွစ္တိတိ ႀကိဳးႀကိဳးစားစား လုပ္ခဲ့ၿပီး Markting ဘက္မွာ Manager ေနရာတစ္ေနရာ ရတဲ့အထိႀကိဳးစားခဲ့တာကိုကြာ ~~အခုမွေတာ့ မတတ္ႏိုင္ေတာ့ဘူး ~~
သူ႔ ေျပာတဲ့အတိုင္းပဲ လုပ္ရေတာ့မွာေပါ့ !!
ဟူးးး ~~~အရင္ company ထက္ Delight က ပိုၿပီး ေအာင္ျမင္သလို လစာကလည္း ေကာင္းေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္ အလုပ္မေလွ်ာက္ခဲ့ဘူး ..
သူနဲ႔ မ်က္မွန္းတန္းမိတာမ်ိဳး မဆိုနဲ႔ ျမင္ကြင္းထဲ ဝင္လာတာမ်ိဳးကို မလိုခ်င္တာ ~~
အခုေတာ့ အျမဲတမ္း ျမင္ေတြ႕ေနရေတာ့မယ္ ...* knock *
" ဝင္လာခဲ့လိုက္ "
ဩရွ ထက္ျမက္လြန္းလွတဲ့အသံက တျခားသူေတြအတြက္ အထင္ႀကီး ေလးစားစရာ ေကာင္းရင္ ေကာင္းလိမ့္မယ္ ဒါေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ့အတြက္ကေတာ့ ၾကားရတာ အျမင္ကတ္စရာ ေကာင္းလွတယ္ !!!
" မင္း ေနာက္က်တယ္ "
ေနာက္က်သည္ ဆိုတာေၾကာင့္ လက္က နာရီကို ငံု႔ကာၾကည့္မိေတာ့
၅ မိနစ္ စြန္းစြန္းပဲ ရွိေသးတယ္
YOU ARE READING
Curious Fate 💥
FanfictionEverything , concerning with him is curious !!! ?? My Fate start again with Park Chanyeol ?, that crazy dude!! ??? Crd to owner for coverphoto ?