☆ Part 6 ☆(ZawGyi +Uni )

8.1K 892 41
                                    

တီးလံုးသံ ဆူညံေနသည့္ Green Rose ရဲ႕ 10 years Anniversary party ခန္းမ ကေန အသာေလး အျပင္ဘက္ထြက္လာခဲ့လိုက္သည္..

Park Chanyeol တစ္ေယာက္ လုပ္ငန္း ရွင္ေတြနဲ႔ စကားေကာင္းေနလို႔ ကြ်န္ေတာ့ကို သတိမထားမိတာ ေတာ္ေသးတယ္ ..

ဖုန္းေလးကို ဖြင့္ကာ contact ထဲက Gu Mi ဆိုတဲ့ နာမည္ေလးကို ႏိွပ္ကာ ေခၚဆိုေပမယ့္ phone မကိုင္ခဲ့ ..

သူ စိတ္ဆိုးေနၿပီ ထင္တယ္ ..

" Gu Mi na ငါတကယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္.. အဲ့ေန႔က နင့္ဆီလာဖို႔ ႀကိဳးစားခဲ့ေပမယ့္ ...
ငါ့ကို ခြင့္လႊတ္ပါဟာ ေနာ္ .. နင္အဆင္ေျပရဲ႕လား ? ငါ့ဆီကို ဖုန္းျပန္ဆက္ေနာ္ .. "

Voice mail ခ်န္ထားခဲ့လိုက္ၿပီး ေဘာင္းဘီအိတ္ကပ္ထဲ ဖုန္းျပန္ထည့္လိုက္ၿပီး ခန္းမထဲျပန္ဝင္လာေတာ့ Park Chanyeol နဲ႔ တည့္တည့္တိုးေလတယ္..

" ဘယ္ေတြေလွ်ာက္သြားေနတာလဲ ? "

" အသက္ရႈၾကပ္လို႔ ခဏ အျပင္ထြက္တာ .."

တကယ္ပင္ မြန္းၾကပ္လြန္းလွသည္..
လူကုန္ထံ လုပ္ငန္းရွင္ေတြၾကား ေနရတာ သိမ္ငယ္သလို ခံစားရတာမ်ိဳး စိတ္ကုန္တယ္ ..
တစ္ခ်ိန္လံုး သူ႔ေဘးနား လိုက္ရပ္ေနရင္း ဟိုၾကည့္ဒီၾကည့္ ေနရတာလည္း စိတ္ညစ္ဖို႔ေကာင္းတယ္..

" အခု အဆင္ေျပသြားၿပီလား ?? ခဏပဲ... ၿပီးရင္ ျပန္ၾကမယ္ "

ဆိုရင္း တစ္ေနရာကို ထြက္သြားျပန္တယ္.. ..

အစုလိုက္ အစုလိုက္ စကားဝိုင္းဖြဲ႕ေနသည့္ လူေတြၾကားမွာ တစ္ေယာက္တည္း ရပ္ေနရတာေတာ့
စိတ္ရႈပ္ဖို႔ေကာင္းတယ္..
ေဘးနားကျဖတ္သြားသည့္ waiter ဆီက အေအးခြက္တစ္ခြက္ လွမ္းယူလိုက္ၿပီး လူရွင္းသည့္ ေနရာေလးမွာပဲ ရပ္ေနလိုက္သည္..

Park Chanyeol ကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္နဲ႔ စကားေကာင္းေနတဲ့ပံု ..
သူမ ၾကည့္ရတာ လုပ္ငန္းရွင္ျဖစ္ပံုရမယ္ ဝတ္ထားပံုက က်က္သေရရွိၿပီး လွပလြန္းတယ္..

" ဟြန္း Park Chanyeol တို႔မ်ား ဘယ္ေနရာေရာက္ေရာက္ စန္းပြင့္ပံုက ... ဟိုအမ်ိဳးသမီးကလည္း ျပံဳးေနလိုက္တာပါးစပ္ နားရြက္ တပ္ခ်ိတ္ေတာ့မယ္ .. ဘာအေၾကာင္းေတြမလို႔ အဲ့ေလာက္ျပံဳးရယ္ေနရတာလဲ ?? "

Curious Fate 💥Where stories live. Discover now