*တီ *
" ျပန္လာၿပီလား ? ေစ်းသြားဝယ္တာ ဘာလို႔ ၾကာေနရတာလဲ ?? "
အိမ္ထဲေရာက္ရံုရွိေသး ေနာက္ကေန ပြစိပြစိ ေရရြတ္ေနတဲ့ Park Chanyeol !!!
စကားမေျပာခ်င္တာနဲ႔ လ်စ္လ်ဴရႈၿပီး ဝယ္လာတဲ့ ပစၥည္းေတြနဲ႔ ခ်က္ျပဳတ္ဖို႔အတြက္ မီးဖိုခန္းေလးထဲ ဝင္သြားတာေတာင္မွ ဆက္ၿပီး လိုက္ေျပာေနတုန္း....
"ဘာလို႔ၾကာေနတာလဲလို႔ ေမးေနတယ္ေလ !!! ?? "
လက္ေမာင္းကို လွမ္းဆြဲၿပီး လူကိုဆြဲလွည့္လိုက္ေတာ့ စားပြဲေပၚ ေရာက္လုဆဲဆဲ အိတ္ကေလး ျပဳတ္က်သြားသည္...
" လမ္းေလွ်ာက္ၿပီး ေစ်းသြားဝယ္တာပဲ !!! နည္းနည္းေတာ့ ၾကာမွာေပါ့ !! ဘယ္လိုျဖစ္လို႔ ပြစိပြစိ လိုက္ေျပာေနတာလဲ !!!?? "
စိတ္ရွိသမွ်ေအာ္ပစ္ၿပီး ျပဳတ္က်သြားတဲ့ အိတ္ေလးထဲက ပန္းသီးေလးေတြကို ေကာက္ဖို႔ ထိုင္ခ်လိုက္ေတာ့..
သူကပါ အတူတူ လိုက္ထိုင္ခ်ၿပီး လိမ့္သြားသည့္ ပန္းသီးအခ်ိဳ႕ကို ေကာက္ေပးသည္..
"ကားယူသြားတာ ေတာ့မဟုတ္ဘူး ~
ဒါနဲ႔ ဘာလို႔ ပန္းသီးေတြ အမ်ားႀကီး ဝယ္လာတာလဲ ?? "နီးနီးေလးကို ကားနဲ႔သြားရဦးမယ္ဆိုပဲ .. ျဖစ္ႏိုင္ရင္ မင္း ပိုင္တဲ့ပစၥည္းေတြ သံုးကိုမသံုးခ်င္တာ !!
" ငါ့အတြက္ ညစာ.. ဒါ ငါ့ပိုက္ဆံနဲ႔ ဝယ္တာေနာ္ ... မင္းအတြက္ မပါဘူး"
" ညစာ ?? ဘာလို႔ ညစာလဲ ? ထမင္းမစားပဲ ပန္းသီး... ေဩာ္
မဟုတ္မွလြဲေရာ .. မင္း ဝိတ္ခ်မလို႔လား ? "သိရင္လည္း ပါးစပ္ပိတ္ေနတာမဟုတ္ဘူး !!
ေျပာသမွ်စကားတိုင္းမွာ လူကို ေလွာင္သလို သေရာ္သလို ေလသံက အျမဲ ေပ်ာ္ဝင္ေနတယ္ !!
ေျပာခ်င္စိတ္မရွိတာနဲ႔ မေက်ၾကည့္ ၾကည့္ၿပီး ပန္းသီးေတြကို ေရခဲေသတၱာထဲထည့္လိုက္သည္..
တစ္လံုးၿပီး တစ္လံုး အစီအရီထည့္ေနတုန္း ခါးဆီေရာက္လာတဲ့ လက္တစ္စံုေၾကာင့္ လန္႔ျဖန္႔သြားရသည္..
" Yarr !!! ဘာလုပ္တာလဲ ?? !!! "
ဆြဲဖယ္ေပမယ့္ အတင္းဖက္ထားတာေၾကာင့္ အားကုန္ရုန္းေလေတာ့ လူကိုဆြဲေျမႇာက္ထားေလသည္..
YOU ARE READING
Curious Fate 💥
FanfictionEverything , concerning with him is curious !!! ?? My Fate start again with Park Chanyeol ?, that crazy dude!! ??? Crd to owner for coverphoto ?