☆ Part 5 ☆(ZawGyi +Uni)

8.2K 906 27
                                    

" Nae.. ဒါေပါ့ဗ်ာ ေသခ်ာေပါက္ လာရမွာေပါ့ .. &#*$@&$* "

Park Chanyeol တစ္ေယာက္ အလုပ္ကိစၥနဲ႔ ဖုန္းေျပာေနတဲ့ အခ်ိန္ ရံုးခန္းထဲ အျမန္ဝင္ၿပီး သူ႔လက္မွတ္ လိုအပ္သည့္ file တို႔ကို စားပြဲေပၚ တင္ၿပီး အျမန္ အျပင္ကို ျပန္ထြက္လာခဲ့လိုက္သည္...

ထိုအခ်ိန္ေလးအတြင္း အသက္ေအာင့္ၿပီး အျမန္လုပ္လိုက္ရတာေၾကာင့္ အျပင္ေရာက္မွ ေလဝဝ ရႈရေတာ့သည္..
Park Chanyeol  ပတ္ဝန္းက်င္က အရမ္းကို မြန္းၾကပ္လြန္းတယ္ ..

ကိုယ့္ေနရာေလးမွာ ျပန္ထိုင္ရင္း လုပ္လက္စ file ေလးကို ဖြင့္လိုက္စဥ္ ရုတ္တရက္ ေခါင္းထဲဝင္လာသည့္ မေန႔က အျဖစ္အပ်က္ေၾကာင့္ ရူးခ်င္မိသည္ ..

မ်က္ႏွာခ်င္း မဆိုင္လို႔ မရေပမယ့္ အတတ္ႏိုင္ဆံုး မ်က္လံုးခ်င္းမဆံုမိေအာင္ ေနေနရတယ္ ...
အခုေတာ့ ကြ်န္ေတာ့မွာ အမွားလုပ္ထားမိတဲ့ လူတစ္ေယာက္လို ေခါင္းငံု႔ေနရေပမယ့္ တကယ္ က်ဴးလြန္ထားတဲ့သူက မ်က္ႏွာေျပာင္တိုက္ၿပီး ဘာမွမျဖစ္သလို သာမန္အတိုင္း ေနႏိုု္င္တာ အံ့ဩလို႔မဆံုး

ပထမဆံုး ..
ပထမဆံုး အနမ္းေလး လုယူခံလိုက္ရတယ္ .. 😭
ျဖစ္ႏိုင္ရင္ အဲ့ေကာင္ကို တရားစြဲပစ္ခ်င္ေပမယ့္ ဒီလိုကိစၥ အတြက္ ႏိုင္ငံ့ဥပေဒထဲမွာ ပုဒ္မ ျပစ္ဒဏ္ မရွိေတာ့ အႏိုင္က်င့္ခံရမွန္း သိသိႀကီးနဲ႔ ေနေနရတယ္ !!

ေတာက္ !!!

" Byun Baek Hyun ssi အခန္းထဲ ခဏ ဝင္ခဲ့ပါဦး "

ေဘးနားက ႀကိဳးဖုန္းေလးဆီက ထြက္ေပၚလာသည့္ အသံေၾကာင့္ ေသခ်င္မိသည္..
သူနဲ႔ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ရဦးမွာပါလား

ခုနက တင္ထားခဲ့တဲ့ file ေတြကို လွန္ေလွာ စစ္ေဆးေနသည့္ သူ႔ရဲ႕ ခပ္လွမ္းလွမ္း ေဘးနား ေလးမွာ ရပ္လိုက္ေတာ့ ..

" မင္း ဒါကို ေသခ်ာေရာ စစ္ခဲ့ရဲ႕လား ? လခ်ဳပ္စာရင္းေတြ မကိုက္ဘူးျဖစ္ေနတယ္ ၾကည့္စမ္း  ! "

တြန္းထုတ္ေပးသည့္ file ကို ယူကာၾကည့္လိုက္ေတာ့ အမွန္တကယ္ပင္ ..
ကြ်န္ေတာ္ ေသခ်ာစစ္လိုက္ပါေသးတယ္ ..

" အလုပ္ကို ေသခ်ာဂရုစိုက္လုပ္ပါလို႔ ေျပာထားရက္နဲ႔ .... ဟင္းး "

Curious Fate 💥Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang