☆Part 12☆

6.4K 747 40
                                    

"ခ်စ္တယ္ ~~ Baek Hyunee ~~"

ၾကည္လင္ ျပတ္သားေသာ Park Chanyeol အသံ !!
နီးကပ္လာေသာ သူ႔မ်က္ႏွာႀကီးရယ္!!

စိုးထိတ္မႈတို႔ေၾကာင့္ လြင့္ေျမာေနေသာ စိတ္ဝိဉာဥ္ ႏွင့္ ခႏၶာတို႔ ပူးကပ္ၿပီး အိပ္ယာေပၚမွ ဝုန္းခနဲ ႏိုးထလာသည္...

ေမာဟိုက္စြာျဖင့္ အနားရွိ ေလတို႔ကို ရႈရိွုက္ေနစဥ္မွာ ဦးေႏွာက္တစ္ခုလံုး blank...

တဒိတ္ဒိတ္ခုန္ေနသည့္ ရင္ဘတ္ကို ဖိထားစဥ္ " ခ်စ္တယ္ Baek Hyunee " ဆိုသည့္ စကားကို တစ္ဖန္ရွင္းလင္းစြာ ၾကားေယာင္မိသည္...

"Undwelll !!!!! 😵😵 မျဖစ္ႏိုင္တာ !!! မျဖစ္ႏိုင္ဘူး !!! "

Park Chanyeol ဆိုတဲ့ေကာင္က ဒီလိုမ်ိဳး ႏုႏုယြယြ စကားလံုးမ်ိဳး ေျပာမွာမဟုတ္ဘူး !!!

အိမ္မက္ !! အိမ္မက္ဆိုရင္ ေတာင္ ဘာလို႔ ဆိုးဆိုးရြားရြားႀကီး မက္ရတာလဲ !!!!??? 😧😧😧

စိတ္တို႔ကို ျပန္လည္ ေျဖေလ်ာ့ရင္း ေနာက္တစ္ဖန္ အိပ္စက္ရင္ လဲေလ်ာင္းလိုက္သည္...

တစ္ညလံုး အိမ္မက္ဆိုးရဲ႕ ႏိွပ္စက္မႈေၾကာင့္ အဲ့ေန႔ညက မိုးလင္းကာနီးမွ အိပ္ေပ်ာ္သြားခဲ့သည္..

"Byun Baek Hyun .. Byun Baek Hyun  !!!!! "

" ဟမ္ ?? အမ္ ?? အင္း ဘာခိုင္းစရာ ရွိလို႔လဲ ??"

ေန႔လယ္ေရာက္ေတာ့ လူက ဘယ္လိုမွ မဟန္ႏိုင္ပဲ စားပြဲေပၚ ခဏအိပ္ေပ်ာ္သြားတုန္း Park Chanyeol လာႏိွုးေလသည္...

" အလုပ္ခ်ိန္မွာ အိပ္ေပ်ာ္ေနတယ္ ဆိုတာ ျဖစ္သင့္လား ?? Byun Baek Hyun ssi?? တျဖည္းျဖည္း နဲ႔ စည္းကမ္း ပ်က္လာသလိုပဲ "

" ေတာင္းပန္ပါတယ္... မေန႔ညက အိပ္ေရးပ်က္သြားလို႔ ဘယ္လိုမွ မထိန္း ႏိုင္လို႔ အိပ္ေပ်ာ္သြားတာပါ...
ေနာက္မျဖစ္ေစရပါဘူး "

" မေန႔ညက ဘာလို႔ အိပ္ေရးပ်က္ရတာလဲ ?? ဘာမဟုတ္တာ ေတြ လုပ္ေနလို႔လဲ ?? "

ဟင္းးး !!!  စပ္စုလိုက္တာလို႔ ေျပာခ်င္ေပမယ့္လည္း အထက္လူႀကီးျဖစ္ေနခ်ိန္ဆိုေတာ့ ...

" ဒီတိုင္း ကိုယ္ေရးကိုယ္တာ ကိစၥေတြပါ ... အလုပ္မွာ အေႏွာင့္အယွက္ ျဖစ္သြားေစရင္ ေတာင္းပန္ပါတယ္ "

Curious Fate 💥Where stories live. Discover now