☆ Part 24 ☆

5.8K 680 46
                                    

" မင္း .. ဘာျဖစ္ေနတာလဲ ? မ်က္ႏွာက မၾကည္လင္သလိုပဲ "

"  ဘာမွ မျဖစ္ပါဘူး .. ဒါနဲ႔ မင္းအလုပ္ မသြားေသးဘူးလား ? "

" Ahhh !!!! ေမ့ေနတာ !! ေနာက္က်ၿပီ !!... ဒုကၡပဲ ဟို FA manager ပါးစပ္နဲ႔ေတာ့ေတြ႕ၿပီ !! "

ပ်ာတီးပ်ာယာႏွင့္ ဝရုန္းသုန္းကား ေျပးထြက္သြားတဲ့ Jong Dae ကိုၾကည့္ၿပီး စိတ္ပ်က္စြာ ေခါင္းခါရမ္း မိသည္...

ဒီေကာင္ အသက္ႀကီးသာ ႀကီးလာတယ္ ဘာတစ္ခုမွ ဂရုတစိုက္ ေသေသခ်ာခ်ာ မလုပ္တတ္ဘူး !

တကယ္ေတာ့ ဒီလို ဘာလို႔ ေျပာရလဲ ဆိုရင္ ...

" ငါ့  file !!!! အေရွ႕ထိုင္ေနၿပီး ျမင္ရဲ႕သားနဲ႔ သတိမေပးဘူး !! မင္း နဲ႔ျပန္လာမွ စာရင္းရွင္းမယ္ !! "

ဝုန္းဒိုင္းက်ဲ ျပန္ဝင္လာၿပီး စားပြဲေပၚက file တြဲကိုယူကာ ေျပာဆိုသြားသည့္ သူ႔အား စိတ္ပ်က္စြာသာ ၾကည့္ေနမိသည္..

သူ႔ဘာသာ ဂရုမစိုက္တာ ငါ့အမွားပဲ ျဖစ္ရဦးမယ္ ေသာက္ရူး ...

စိတ္ထဲကမွတ္ခ်က္ေပးရင္း ေနာက္ဆံုး လက္က်န္ coffee ကို ေမာ့ကာေသာက္လိုက္သည္...

တစ္ေနကုန္ စိတ္ထဲေလးလံေနသည္မလို႔ အိပ္ယာထဲ လူးလိမ့္ရင္းသာ အခ်ိန္ကုန္ေနမိသည္..
Chanyeollie ဆီ ဖုန္းဆက္ဖို႔ က်ျပန္ေတာ့လည္း ဒီေန႔ အလုပ္ရႈပ္မယ္ ဆိုတာေၾကာင့္ အလိုက္တသိ မရႈပ္မိေစဖို႔ စိတ္ထိန္းထားရတယ္ ...

" လြမ္းလိုက္တာ Chanyeollie ရာ ~~ "

Wallpaper ေပၚမွ couple ပံုေလးကို ၾကည့္ၿပီးသာ အလြမ္းေျဖေပမယ့္ စိတ္ထဲေတာ့ သူ႔ဆီသာ ခ်က္ခ်င္း ေျပးသြားခ်င္မိသည္....

* Ring *

" Hello... "

Unknown number ျဖစ္တာေၾကာင့္ အျမန္ ဖုန္းကိုင္လိုက္သည္.....
အလုပ္ေလွ်ာက္ထားတာ interview ေခၚဖို႔ ထင္တယ္...
ပထမ Company မွာ အလုပ္ေလွ်ာက္တာ အဆင္ေျပၿပီး အလုပ္ဝင္ကာနီးမွ
Park Group ရဲ႕ company ခြဲတစ္ခုျဖစ္တာမွန္းသိလိုက္တာ ေၾကာင့္ အလုပ္မဝင္ရေသးပဲ အလုပ္ထြက္ခဲ့ရသည္...
ဒါေၾကာင့္အလုပ္အေၾကာင္း ေျပာတုန္းက သူ ဘာမွ စိတ္မဝင္စားသလို ေနခဲ့တာ....

" Baek Hyun na !! ငါေလ
Gu Mi  !! "

Gu Mi ??
သူမနာမည္ ၾကားလိုက္ရသည္နဲ႔ တၿပိဳင္နက္ ခႏၶာကိုယ္ တစ္ခုလံုး ေအးခဲေတာင့္တင္းသြားသည္...

Curious Fate 💥Where stories live. Discover now