Extra 💥

9.4K 741 40
                                    

ရက္အားျဖင့္ ေလးရက္ခန္႔ရွိၿပီ...
ဒူးေထာက္ေနေသာေနရာမွ တစ္လွမ္း မွ်မေရြ႕ပဲ Baek Hyun တစ္ေယာက္ Chanyeol အိမ္ေရွ႕ဝယ္ ဆႏၵ ထုတ္ေဖာ္ေနေလတယ္...

ရံုးသြား ရံုးျပန္ အိမ္တံခါးဝမွာ Chanyeol အေဖနဲ႔ အျမဲဆံုေပမယ့္
စိတ္ပ်က္စြာၾကည့္ၿပီး ေက်ာ္သြားတတ္သည္...
သို႔ေပမယ့္ သူစိတ္သက္သာရာ ရသည္ အနည္းဆံုးေတာ့ သူ႔ကို အိမ္ေရွ႕ကေနဆြဲထုတ္မသြားဘူးေလ..

တရိပ္ရိပ္ အံု႔ဆိုင္းလာသည့္ မိုးသားတို႔ေၾကာင့္ မိုးရြာေတာ့မည္ဟု ေတြးမိလိုက္တယ္..
ရာသီဥတုကေတာင္ ကိုယ့္ဘက္ မရွိပါလား ... ေတြးေနတုန္းပဲ မိုးရြာက်ေလသည္..

တျဖည္းျဖည္း သည္းထန္လာသည့္ မိုးကိုChanyeollieအတြက္ အန္တုရင္း ေရွ႕ဆက္ဖို႔အတြက္ အားတင္းထားလိုက္သည္..

ျခံတံခါးဖြင့္သံ ၾကားလိုက္ရသည့္မလို႔
ေမာ့ၾကည့္မိေတာ့ အိမ္အကူ Arjima ထြက္လာၿပီး ...

" ေကာင္ေလး သူေဌးကေတာ္က အိမ္ထဲကို လာခဲ့တဲ့ .. ျမန္ျမန္ "

မိုးစက္ေတြ အျပင္းအထန္ ထိေတြ႕ေနသည့္ ေျမျပင္ကို အားယူရင္း ထလိုက္ေပမယ့္ အခ်ိန္အေတာ္ၾကာခဲ့သည္မလို႔ ေျခေထာက္ႏွစ္ဖက္လံုးဆီက ထိေတြ႕မႈကို ခံစား၍မရ ...

"ေကာင္ေလး !! အဆင္ေျပရဲ႕လား ? "

တစ္ဖက္ကထီးကိုင္ရင္း ယိုင္လဲက်သြားသည့္ ကြ်န္ေတာ့
ခႏၶာ ကိုယ္ကိုလာထိန္းေပးသည့္ Arjima ကို အကူအညီေတာင္းၿပီး အိမ္ထဲေရာက္ေအာင္ ပို႔ခိုင္းရသည္..

လမ္းအနည္းငယ္ ေလွ်ာက္လိုက္ေတာ့ ေျခလွမ္း လွမ္းရတာ အဆင္ေျပလာသည္..

Chanyeollie အေမေရွ႕ေရာက္ သည့္အခါမွာ တုန္ရီေနသည့္ ေျခေထာက္ေတြကို အားတင္းၿပီး မတ္တပ္ရပ္ေနလိုက္သည္..

သူမကေတာ့ ဂရုမျပဳဟန္နဲ႔ စားပြဲေပၚ သစ္သီးပန္းကန္ထဲက ပန္းသီး တစ္စိတ္ကို ယူကာ တစ္ကိုက္ ကိုက္ၿပီးျပန္ခ်ထားလိုက္ေလတယ္..

" Byun Baek Hyun မင္း ငါတို႔ကို ဘယ္အထိ ဆက္ၿပီး ဒုကၡေပးေနဦး မွာလဲ ? "

" ေတာင္းပန္ပါတယ္ ~~ "

"ငါလိုခ်င္တာ ေတာင္းပန္တာမဟုတ္ဘူး .. Chanyeol ေဘးနားက ထြက္သြားဖို႔ပဲ "

Curious Fate 💥Where stories live. Discover now