အလုပ္လုပ္ေနတုန္း လံုျခံဳေရးခန္းဆီက ဧည့္သည္ေရာက္ေနတယ္ ဆိုတာနဲ႔ ပစ္ထားခဲ့ၿပီး ခပ္သြက္သြက္ ဆင္းလာခဲ့ရတယ္...
ဧည့္သည္ ??
ဘယ္သူပါလိမ့္ ??" Baek Hyun na !!!!!!!! "
Kim Jong Dae ???
"အင့္ ! "
ဘယ္ကေန ဘယ္လိုေရာက္လာမွန္း မသိတဲ့ Kim Jong Dae တစ္ေယာက္ ေျပးခ်လာၿပီး လာဖက္လိုက္ေတာ့ ...
သူေျပးလာတဲ့အရွိန္နဲ႔ ၾကံ့ခိုင္လြန္းတဲ့ ကြ်န္ေတာ့ခနၶာကို္ယ္နဲ႔ ဆံုတဲ့အခ်ိန္...
ေနာက္ျပန္ ထိုင္က်သြားသည္..." အ !!! "
အေပၚမွာ တက္ဖိထားတဲ့ ေကာင္က အျမန္မထပဲ
" Baek Hyun na... မေတြ႕ရတာၾကာလို႔ မင္းေတာင္ ေတာ္ေတာ္ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလာတယ္ "
အေရးထဲ လာခ်ီးမြမ္းေနတယ္
" အေပၚကေန အရင္ဖယ္စမ္းပါကြာ !! "
ေအာ္ရင္း တြန္းထုတ္ေတာ့မွ အူေၾကာင္ေၾကာင္နဲ႔ ထသြားတယ္ ..
မတ္တပ္ရပ္လိုက္တယ္ဆိုရင္ပဲ ဆစ္ခနဲျဖစ္သြားသည့္ ခါးရယ္ ၿမီးေညာင့္ရိုးေလးရယ္ ကြ်တ္ ကြ်တ္...." Miyan Miyan ..မင္းကို ေတြ႕လိုက္ေတာ့ အရမ္းဝမ္းသာသြားတာနဲ႔ ေျပးဖက္မိတာ "
အနညး္ငယ္ဆူဆူညံညံ ျဖစ္သြားသည့္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ အျဖစ္ကို ဝန္ထမ္းအခ်ိဳ႕ ဝိုင္းၾကည့္ေနတာျမင္ေတာ့ ရွက္မိသည္..
" ဖက္ရင္လည္း ေျဖးေျဖးသက္သာေပါ့ကြာ .. အခု လူေတြဝိုင္းၾကည့္ကုန္ၿပီ!! "
ေဒါသတို႔ကို ၿမိဳသိပ္ရင္း အံႀကိတ္ကာ ေျပာလိုက္ေတာ့ စပ္ျဖဲျဖဲနဲ႔ ျပံဳးၿပီး
" ေအးပါကြာ ေတာင္းပန္ပါတယ္.. "
Company အျပင္ဖက္က ခံုတန္းေလး ဆီေခၚလာခဲ့ၿပီး...
ပူေႏြးေႏြး coffee ခြက္ကေလးကို ကမ္းကာ ေပးလိုက္ေတာ့ Jong Dae က ႏွစ္လိုဖြယ္ျပံဳးျပေလတယ္...
တကယ္ကို မေတြ႕တာအေတာ္ပင္ ၾကာခဲ့ၿပီ...
ႏိုင္ငံျခားအလုပ္လုပ္ဖို႔ ထြက္သြားတဲ့သူက ဟိုမွာ အေျခက်ေနၿပီထင္ခဲ့တာ ..." Korea ကို ဘာလို႔ျပန္လာတာလဲ ? မင္း ဟိုမွာ အဆင္ေျပေနတယ္မဟုတ္လား ? "
YOU ARE READING
Curious Fate 💥
FanfictionEverything , concerning with him is curious !!! ?? My Fate start again with Park Chanyeol ?, that crazy dude!! ??? Crd to owner for coverphoto ?