☆ Part 7 ☆ (ZawGyi +Uni)

7.7K 895 40
                                    

" ဒီအပုဒ္က equation သံုးတြက္ရမွာဟ .. လြယ္တယ္ ဒီမွာၾကည့္ ငါတြက္ျပမယ္ .. "

ေက်ာင္းေျပာင္းလာတဲ့ ေက်ာင္းသူ အသစ္ Gu Mi နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ဟာ အခ်ိန္ခဏေလးအတြင္းမွာ ေတာ္ေတာ္ ရင္းႏွီးသြားၾကတယ္..
သူမက သြက္လက္ၿပီး ဆက္ဆံေရး ေျပျပစ္တာေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ေပါင္းလို႔ ရတာျဖစ္လိမ့္မယ္..
အခုခ်ိန္ထိ အတန္းထဲမွာ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ခင္တာဆိုလို႔ Jong Dae တစ္ေယာက္ပဲ ရွိေသးတာ..
အခု သူမနဲ႔ဆို ၂ေယာက္ရွိၿပီေပါ့. .

*ဝုန္း ဝုန္း ဒုန္း *

အရွိန္ျပင္းစြာ အခန္းဝင္ေျပးဝင္လာသည့္ ေက်ာင္းသူတစ္ေယာက္ေၾကာင့္ ဆူညံေနသည့္ တစ္တန္းလံုး တိတ္ဆိတ္သြားၿပီး ကြ်န္ေတာ္အပါအဝင္ အားလံုး ဝိုင္းၾကည့္မိၾကသည္..

" Chan... Chanyeol .. က သူ႔ဆီ..
.. သူ႔ဆီကို အျမဲတမ္း ေခ်ာကလက္ပို႔ေနတဲ့သူကို ..ေဟာဟဲ 😣.. အားကစားခန္းမ ထဲမွာေစာင့္ေနတယ္တဲ့ .. ဒီေန႔ သူေရွ႕မွာ ကိုယ္တိုင္ ေခ်ာကလက္ လာေပးရင္ ခ်က္ျခင္းလက္ခံၿပီး တြဲမယ္တဲ့ !!!.. 😭😭 "

" Bor !!!!!! Jinja !!!!! Omoo"

ေက်ာင္းသူေတြရဲ႕ မခ်ိတင္ကဲ ေအာ္သံေတြနဲ႔  ဆူညံပြက္ေလာရိုက္သြားသည့္ အတန္းထဲ ေက်ာက္ရုပ္ႀကီး တစ္ရုပ္လို ၿငိမ္ေနမိသည္က ကြ်န္ေတာ္ ...

" Baek Hyun na.. Chanyeol ဆိုတာ Class Aက Park Chanyeol လား ?  Baek Hyun ~~..yarr Baek Hyun !! "

" Hmm?? 😯.. Onn  Gu Mi na.. ငါ ခဏ အျပင္ သြားလိုက္ဦးမယ္ .. ခဏ.. "

" Baek Hyun !! Yarr...  "

Gu Mi ရဲ႕ ေအာ္သံကို ဥေပကၡာျပဳရင္း လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ေနလို႔ရႏိုင္မယ့္ေနရာဆီ တဟုန္ထိုး ေျပးလာခဲ့သည္..

တျဖည္းျဖည္း ဝိုးဝါးလာသည့္ ျမင္ကြင္းတို႔နဲ႔အတူ ပါးျပင္ေပၚစီးက်လာသည့္ ပူေႏြးမႈတို႔ေၾကာင့္ လက္ဖဝါးနဲ႔ ထိေတြ႕လိုက္ေတာ့ မ်က္ရည္ေတြ..

အိမ္သာထဲ အျမန္ဝင္ရင္း အခန္းလြတ္ထဲ ဝင္ထိုင္ေနမိသည္..

Chanyeol သူ.. သူက လက္ခံမယ္တဲ့လား ??
အဲ့ဒီ ေခ်ာကလက္ ပိုင္ရွင္ ကြ်န္ေတာ့ကို လက္ခံမယ္တဲ့လား ??

တုန္ရီလာသည့္ ႏႈတ္ခမ္းပါးတို႔ကို ဖိကိုက္ရင္းအသံမထြက္ေအာင္ ပိုလို႔ပင္ ငိုေႂကြးမိသည္..

Curious Fate 💥Where stories live. Discover now