☆ Part 25 ☆

6K 733 37
                                    

သီခ်င္းေအးေအးေလး ပ်ံ႕လြင့္ေနသည့္ coffee ဆိုင္ေလးရဲ႕ ေထာင့္ခ်ိဳးတစ္ေနရာစားပြဲတစ္ခုမွာ Gu Mi နဲ႔ Baek Hyun တို႔ ႏွစ္ေယာက္ အတူရွိေနၾကသည္...

ကိုယ္စီ စားပြဲေပၚက coffee ခြက္ေတြကို ေငးၾကည့္ၿပီး တိတ္ဆိတ္ ေနၾကသည္....

" ဘယ္တုန္းကတည္းကလဲ ? ~~ "

" လြန္ခဲ့တဲ့ ၂လေလာက္က ... "

တစ္ဖန္ သီခ်င္းသံက ႏွစ္ေယာက္ၾကား ႀကီးစိုးသြားျပန္သည္....

"  ငါထင္ခဲ့တာ နင္ Chanyeol ကို အရမ္းမုန္းေနတယ္လို႔ ... ဒါေၾကာင့္ ငါနဲ႔လက္ထပ္မယ့္သူ နာမည္ေျပာရင္ နင္ငါ့ကို ဆူပူမယ္လို႔ ထင္ခဲ့တာ ..
နင္ သူ႔ကို စိတ္မဝင္စားခဲ့ပါဘူး ဟုတ္တယ္မလား Baek Hyun "

" နင္မွတ္မိေသးလား ? ငါတို႔ အလယ္တန္း ပထမႏွစ္တုန္းက... "

သူမ ကြ်န္ေတာ့ကို ေငးၾကည့္ရင္း ႏႈတ္ဖ်ားက ထြက္လာမည့္ စကားတို႔ကို ေစာင့္ဆိုင္းေနပံု ရသည္မလို႔ စကားဆက္လိုက္သည္..

" နင္ေခါင္းေတြရႈပ္ၿပီး စာလုပ္လို႔မရ တဲ့အခ်ိန္တုန္းက နင့္ကို ငါ ေခ်ာကလက္ ေလးေပးခဲ့တယ္...
နင္ေျပာခဲ့ပါေသးတယ္ Chanyeollie ကိုေန႔တိုင္းပို႔ေပး ေနက် ေခ်ာကလက္ေလးနဲ႔ ဆင္တူတယ္လို႔ေလ .... သူ႔ဆီကို ေခ်ာကလက္ေလးေတြပို႔ေပးတဲ့သူက ငါပဲ ... "

" ဟင္ ? "

အံ့ဩဆြံအသြားသည့္ သူမ အမူအရာ ကို တစ္ခ်က္ၾကည့္ၿပီး က်န္ေသးသည့္ စကားအခ်ိဳ႕ကို ဆက္လိုက္သည္...

" ငါ အဲ့အခ်ိန္ကတည္းက Chanyeollie ကိုသေဘာက်ခဲ့တာ..
ေယာက်ာ္းတစ္ေယာက္က တျခား ေယာက်ာ္းတစ္ေယာက္ ကို ခ်စ္ျမတ္ႏိုးတာ မျဖစ္သင့္မွန္းသိ ေပမယ့္ ငါသူ႔ကို ရူးရူးမိုက္မိုက္ ခ်စ္ခဲ့တယ္ ... "

" ဘာလို႔လဲ ? အဲ့အခ်ိန္ကတည္းကဆို နင္ ဘာလို႔ ငါ့ကို ဖုံးကြယ္ခဲ့ရတာလဲ ? !! "

" နင္က ငါ့အခင္ဆံုး သူငယ္ခ်င္း.. ၿပီးေတာ့ နင္လည္း သူ႔ကို သေဘာက်ခဲ့တာပဲေလ..  နင္ေပ်ာ္ေနခဲ့တာကို .. ငါ ဘယ္လိုလုပ္ ဖ်က္ဆီးရက္မွာလဲ ? "

" နင္ အရူးပဲ !!! ငါ့မွာေတာ့ နင့္ကို ယံုၾကည္ခဲ့ၿပီး အကုန္လံုး နင့္ကို ရင္ဖြင့္တိုင္ပင္ခဲ့တာ .. နင္ကေတာ့ !!
နင္ ငါ့ကို ေလွာင္ရယ္ခဲ့တယ္မလား ?
ဟာသတစ္ခုလို ငါ့ကြယ္ရာမွာ အားပါးတရ ေလွာင္ရယ္ခဲ့တယ္မလား ?? !!! "

Curious Fate 💥Where stories live. Discover now