C H A P T E R 13

422 32 9
                                    

Chapter's Track: Young Dumb and Broke by Khalid

#Ulan

Paspas kaayo mi nidagan ni Janu atong nikusog na'g maayo ang ulan. Daghan na kaayo'g pisik sa among sapatos pero wala namu 'to gi-mind. Nangatawa pa gani mi atong hapit mi naka-inum ug tubig baha sa dihang naay truck nga niagi sa among kilid.

🎶So you're still thinking of me
Just like I know you should
I can not give you everything, you know I wish I could 🎶

Kinadugayan namo'g dagan, nihunong mi ni Janu sa isa ka daan nga basketball court kilid sa dalan. Nangatawa mi sa dihang nilingkod mi sa may stage nga basa na kaayo.

He just smiled at me. Wala ko kabalo unsa akoang iingon kay Janu. I feel so speechless, seing him soaked with rain makes my folds between my legs becomes so wet. I won't deny. Janu looks so hot nga basa kaayo iyang lawas. His baby muscles and pecs becomes so visible through while polo shirt.

🎶I'm so high at the moment
I'm so caught up in this
Yeah, we're just young, dumb and broke
But we still got love to give🎶

"Basa na kaayo ta." Nikatawa siya without looking at me. I look at him seeing his well angle jawline. I don't know but I really want to kiss him. I don't know kung unsay nahitabo sa akong sarili. But the fact na kami lang ni Janu ang naa diri karon ug walay laing tao nga nakakita sa amoa, unya tugnaw pa jud, I can feel nothing but a burning sexual tension with him.

While looking at Janu, I suddenly blushed sa dihang akong na-remember ang nakit-an nako kaganinang buntag between Sir Jaxon and May. Kadtong nakit-an nako sila sa isa ka daan nga balay sa may shortcut unya si May kay nagtuwad nga murag iro while si Sir Jaxon kay naga-duso duso sa lubot or sa sex organ ni May. I remembered how May hestirically moaned when Sir Jaxon was doing that on her. And I also remembered how Sir Jaxon was shouting May's name while naga-duso duso siya sa lubot ni May.

🎶While we're young dumb
Young, young dumb and broke
Young dumb
Young, young dumb and broke
Young dumb
Young dumb
Young, young dumb and broke »
Young dumb broke high school kids »🎶

Lami kaya?

Lami jud kaya?

Asta kaya jung lamia?

What if is Janu ang magduso-duso sa akoang lubot while nagtuwad ko nga murag iro?

Lami kaya?

Lami jud kaya?

Asta kaya jung lamia?

"Joy? Okay ra ka?"

Hapit nako masagpaan akong sarili sa dihang gitawag ko ni Janu. Bisag bugnaw kaayo ang panahon ug tungod pud sa amoang pagkabasa, init kayo ang akoang paminaw. Paminaw nako mura ko'g takure nga nagbukal-bukal ang sulod.

"Ha?" mao ra akong naingon kay Janu and in a sudden moment, wala nako nabantayan ang akong sarili nga napatan-aw na diay sa puti ug daghan kaayong ugat nga kamot ni Janu.

🎶We have so much in common
We argue all the time
You always say I'm wrong
I'm pretty sure I'm right 🎶

Mas nikusog ang pagbukal sa akong dugo. The sexual tension inside me gets higher and higher. Mura ko'g nahubog sa akong gianghuna-huna. I am even thinking na ginahubuan na ko ni Janu.

"Oh!" Kalit ko nga nakasyagit sa dihang murag naay niboto sa tunga sa akong legs. It was a great explosion nga nindot kaayo sa paminaw.

"Joy, nakaihi ka," Janu proclaimed. I was so ashamed when he saw those dripping liquid on my legs. I want to tell him na dili 'to ihi.

Atik-Atik (Bisaya Rom-Com Novel)Where stories live. Discover now