C H A P T E R 18

377 35 18
                                    

#WithJanu

FIFTEEN MINUTES ang byahe padulong sa night market. Medyo duol ra gud unta siya, straight ra ang dalan padulong didto, pero kay traffic man, mura'g maabtan jud mi ni Janu ug mga half hour padulong didto.

While gakasakay mi ni Janu sa bus, medyo awkward kaayo amoang sitwasyon kay dikit na jud kaayo mi kay kaganina, pagkanaog atong lalaki nga pasahero nga akoang katapad, naa po'y mga pasahero nga nisulod sa bus. So para kay dili mag-guot ang sulod sa bus, ang mga tag-duha nga lingkuranan, nahimo nang tag-tulo.

"Isbog pa gamay," ingon nako kay Janu. Luoy naman gud kaayo siya kay na-sandwich na siya nako ug sa tapad niya nga lalaki nga sige ra'g panghingugmo.

Gitan-aw ko ni Janu. Nag-blush siya'g pina-live. Cute kaayo siya tan-awun.

"Ayaw na," ingon niya. Nisurok ang dugo.

"Isa, duha," gi-ihapan na nako siya. Ug kay kabalo si Janu nga 'pag ihapan na nako siya it means naglagot nako. Wala na siya'y choice ug niisbog na lang jud siya sa kilid nako.

"AGAY!" kalit ko nga naka-syagit sa bus sa dihang na-siko niya akong atngal. Kalit nga nitan-aw ang mga pasahero sa amoa. Nemels!

Niyuko ko sa kaulaw.

"Sorry," naulaw nga gi-ingon ni Janu. "Dughan diay 'to nimu, abi nako'g siko," ingon niya.

Nanglupad akong gaspa sa iyang giingon. Ug kay dili nako gusto maulawan pa, nihilum na lang ko.

Medyo nasa awkward stage mi karon ni Janu tungod lagi sa nahitabo kaganina. Katong naumod akong ngabil sa zipper sa iyang pantalon sa dihang nikalit ra'g preno ang bus.

"Hay, katugnaw." While gatan-aw ko sa may bintana sa among mga naagian, gibati ko'g katugnaw. Hapon na man gud ba unya dag-um dag-um pa jud, unya aircon pa jud among gisakyan nga bus. (Sosyal)

"Gitugnaw ka Joy? Nako'y varsity jacket diri," ingon ni Janu nga maoy hinungdan nga nakalingi ko sa iyaha. Paglingi nako sa iyaha, nakit-an nako ng naa na siya'y gikalkal sa iyang Jansport ng bag nga color blue. (Soyal)

"A-ayaw na, imoha na lang na Janu. Nag-sando ra biya ka, basig masubawan ka, mahal ang paracetamol," ingon nako sa iyaha.

Nakagawas na iyang varsity jacket unya gilantaw ko niya while ga-blush siya. Pati ako, ga-blush pud ug apil.

"Ha? Sige na, okay ra Joy, suota na para dili ko mabalaka," he said as he handed me his varsity jacket. Mas namula pa ko'g maayo sa iyang gibuhat. Dear Janu? Nganong gentleman ka kaayo? Pwede kanang mag-pina rugboy style na lang ka pero ma-turn off nako sa imo? Please! Pero joke lang. Bad ang maghithit ug rugby ha!

"Ayaw ra lagi Janu," ingon nako. "Duha na akong sapaw oh, akong blouse ug imong polo shirt. Kanang ikaw na lang suot ana kay sakit na kaayo sa mata lantawon imong biceps," ingon nako kay Janu.

Janu chuckled when he heard that from me. "Geh na lang uy," he said unya gi-suot na niya iyang blue ng varsity jacket. Kadtong naglisod siya gamay, ako siyang gitabangan ug suot. Gibira nako gamay iyang kuwelyo nga medyo nalukot.

"Thanks Joy," ingon ni Janu and in a heartbeat, napansin nako nga wala na diay 'tong awkwardness nga nahitabo sa amo ganina ni Janu. Casual nami karon mag-estorya.

Nagpagpag siya gamay para matarong iyang varsity shirt ug while iya 'tong gibuhat, gilantaw lang nako siya.

Janu's attributes really amazes me. Katamtaman lang ang iyang pagkaputi pero iyang aping ug iyang dalunggan, permi magpula. His thin lips is also shiny and permi pud pula. The bridge of his nose is also perfectly structured. Tapos iyang jawline, well angled kaayo. Hamis pud kaayo iyang nawung. Tapos iyang mga mata, piercing pud kaayo. Tapos iyang kilay, pormado pud kaayo ug nindot pud kaayo ang pagka-baga. His lashed are unfairly long.

Tangkad na pud kaayo siya ug ayos na kaayo siya manamit. Kung lantawun gani mi siguro karon, mura'g maalaan gani siguro ko'g snatcher while gatapad mi.

And I really wonder nganong na-in-ana siya kaguwapo, dati bulingit pa na siya pero karon, he really looks like a young gentleman.

Tapos ako, ako nga nakasabay niya'g dako, bulingit gihapon.

Napaak nako akoang lips dihang na-realize nako kung unsa ka guwapo si Janu. Tapos isa pa diay, athletic pa jud siya ug hawud pa jud sa alegbra.

"Joy? Okay ra ka?" pangutana ni Janu sa akoa sa dihang nitutok ko sa iyaha.

Dali ko niiwas ug tan-aw, "Ah, kuan. Unsa man ni," gitudlo nako iyang chest. Naa man gu'y mga letters nga naka-embroid didto.

Janu smiled. "Ah, second name na ni May. Veatrice."

Nisakit akoang sa kasing-kasing sa dihang gi-ingon 'to ni Janu. May. May gihapon? Gikapoy na jud ko ba!

"Kadtong mag-sixth monthsary na dapat mi, nagpa-print ko'g couple varsity shirt sa amoang duha para sa gift nako sa iyaha."

"Ahh," nitando-tando ko. Wala koy labot kung para ba to sa ilang monthsary pero mas naintriga ko sa price. Si Janu, medyo naa na siya'y money kay bukod sa ayos kaayo ang trabaho sa iyang Mama ug Papa nga divorce na, ginakuha pud na siya sa nga model sa mga billboard sa soccer nga dula.

"Tagpila magpa-in-ana Janu?" curious nako nga pangutana.

Nilantaw siya akoa. "Ngano Joy? Gusto ka magpa-himo ta'g atoang sarili nga couple varsity shirt?"

"Ha?" Nagdagan pa ang bus pero tungod sa giingon ni Janu, paminaw nako, murag ni-preno mi ug kusog kaayo. "Nga-nga-ngano? Uyab ta kay magpa-himo ta'g couple varsity shirt?" naglagot nako nga ingon pero actually wala jud ko naglagot, voluntary defense mechanism lang 'to sa akoang baba para dili pud mahalata ni Janu nga naibog kaayo ko sa iyaha. Animal uy.

Gikataw-an ko ni Janu tapos gi-pat dayon niya akoang ulo while galantaw ko sa iyaha. Janu sighed. "You know what Joy, maybe kung wala nako nakaila si May, siguro sa imo ko nagkagusto."

Napaak nako ang ubos nako nga lips sa iyang giingon. Mura ko'g iro nga nasuko sa iyang atubangan.

"Yucks, kaluod nimu Janu uy. Atik-atik ra ta nga mag-uyab no ug dili jud nako ma-imagine nga magkauyab ta no!" ingon nako. Nag-cross arms ko ug nilantaw na sa may bintana. I can still feel Janu's eyes piercing at may back. Naglagot ko sa akoang sarili nganong in-ani ko. Why am I so in denial?

"Ahh, basta Joy. Basta, ikaw akoang second crush. Crush tika kay bisa'g dili ka kaayo guwapa, imo man pud kong mapakatawa."

Gilantaw nako'g balik si Janu. His handsome face is so damn serious. Napaak nako'g usab akong ubos nga lips. Kahilakon ko while galantaw ko niya. Nganong iya pa 'tong gi-ingon? Kabalo ba siya nga mas nipasamot 'tog maayo sa akoang gibati towards sa iya?

Dear Janu, nganong insensitive kaayo ka?

* * *

Atik-Atik (Bisaya Rom-Com Novel)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora