C H A P T E R 31

376 29 11
                                    

#Don'tStop

Janu and I kept running pagawas sa simbahan. He was still wearing his sakristan outfit ug ako, I'm still wearing his gray jacket nga naay hoodie. Nakasuot pud ko'g sayal nga gamay ug converse shoes. Nakagunit pud siya sa akoang kamot while gadagan mi. Wala na pud ko kabalo kung nganong gadagan pa mi. Wala na man unta mi gigukod ni Father ug layo na man unta mi kaayo sa simbahan. Infact, naa na mi sa may boardwalk nga ang kilid kay talyer ug ang atubangan kay dagat sa Davao Gulf nga sa dili kalayuan, makit-an ang Island Garden City of Samal.

Nahunong lang mi'g dagan sa dihang ako na mismo ang niundang tungod sa kakapoy. Nagkatawa ming duha ni Janu while gihangak mi pareho. Cold wind was blowing upon us. Hapit na pud musidlak ang haring adlaw.

I looked at Janu.

I looked at his very genuine smile.

I smiled when I saw his baby face. Yes I smiled pero sa sulod nako, bug-at kaayo ang pain nga akoang na-feel. The fact nga gamay na lang ang adlaw nga magkauban mi, it really made me feel sad.

He chuckled when he noticed nga lalum kaayo ang paglantaw nako sa iyaja. He made two steps padulong sa ako ug kadtong naa na siya sa akoang atubangan, he stared at me deeply.

And in a moment, gihawi niya akoang buhok ug gihapsay kilid sa akoang dalunggan. "That was my first kiss Joy," said he. I blushed at his confession. Mura ko'g gibanwasan ug holy water. He's pertaining sa nahitabo kaganina sa likod sa simbahan.

"Sorry," ingon nako. Niyuko ko tungod sa kaulaw. Naulaw ko bisag dili ako ang ning-kiss. Siya man jud ang ni-kiss una ba.

I bit my lower lip. Gilantaw nako ang leather shoes ni Janu. His white sakristan robe is waving tungod sa hangin nga gikan sa lawud.

"And I'm glad that my first kiss was with the right girl who really loves me so much."

Mas niyuko ko'g maayo tungod sa iyahang giingon. I want to scream tungkod sa kanindot sa akoang paminaw while hearing those words from Janu. But I stopped my self and just act normal. Gusto pud unta nako mutubag pero wala ko'y masulti. Maulaw ko.

Nadunggan nako nga niginhawa ug lalum si Janu unya pagkataod-taod, na-feel nako nga iyaha ko'g gi-hug.

"Oh!" I blushed so hard sa iyahang pag-hug sa akoa. His hug is always different. Guot, init ug sakop kaayo akoang lawas.

My face landed on his warm chest. Nakapiyong ko as I felt the calmness of his hug. Nadunggan pud nako ang pagsampa sa mga balud sa boardwalk.

"Two years will be fast Joy. It will be fast."

I closed my eyes as I heared it from Janu. Right now, I just want to fall asleep on his chest. Gusto nako nga magdugay pa 'to amoang posisyon.

"I love you Janu," I shyly confessed. I heard Janu chuckled. Ni-vibrate pud iyahang chest ug adams apple. I want to hear his reply pero wala siya'y gitubag, instead, gi-kiss lang niya akoang buhok.

The day was halfly okay. Ningsulod mi ni Janu sa klase ug naa lang kay May iyahang full attention. Although atong nag-lunch na, pasimple nga niduol si Janu sa akoa ug gitunulan ko niya'g balunan nga naay sulod nga kaon ug sud-an. Ang sud-an kay pasayan nga gi-prito unya nagkatawa ko kay ang pasayan kay iyang gi-porma ug:

I L Y 2 J O Y.

Dili unta nako 'to kaunon kay sayangan ko pero kay gigutom ko, wala na ko'y choice ug gikaon na lang nako 'to kauban sila Rosenberg ug Charlita. I   acted normal infront of them kay dili ko gusto nga madamay nako ilahang problema. My friends also has their problems ug dili nako gusto nga manghasol pa. I love them and I don't want them to worry on me.

Atik-Atik (Bisaya Rom-Com Novel)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant