"I miss you Hyacinth. I miss you so much to the point na hapit ko mabuang sa pagkamingaw sa imoha." Seo's voice is so erotic. He said those words while gabasa ming pareho sa ulan. And I admit, I was so turned on sa iyahang gi-ingon na ning-init ug maayo ang tunga sa akoang legs.
"Seo," I called his name as I resist from his kiss. Nilantaw siya sa akoa unya gigunitan dayon nako iyang guwapo kaayo nawung.
"Hyacinth," he replied. A thunder suddenly roared heavenwards.
Gilantaw nako iyang pula nga lips and suddenly nakahilak ko'g usab. "I miss you too," I told him, trembling. "Kada maghiwa ko'g patatas, ikaw akoang permi mahuna-hunaan. Kada magluto ko sa kusina sa simbahan..." naa pa unta ko'y idugang pero wala na nako nakaingon kay nakahilak ko'g maayo. I miss Seo so much.
"Ssh, stopy crying baby," Seo said to me. Gamit niyang tudlo, iyang gitrapuhan akoang mga luha. Seo's fingers are so warm and big. Lami kaayo sa paminaw nga iyahang gitrapuhan akoang mga luha.
Niyuko ko. Tapos bisag gahilak ko, ni-try ko'g katawa. "Sorry OA," I faced him, laughing.
Seo smiled genuinely. Niginhawa siya'g lalum. His broad shoulders rise a bit. "Let's go?"
Wala na ko naka-react pa sa dihang gibira na ko ni Seo. Niundang na pud ang ulan pagsakay namo sa iyang motor.
"Gunit sa akoa Hyacinth," I blushed when he said that. Gipaak nako akoang ubos nga lips. I was hesititating nga mugunit sa iyang tiyan kay maulaw ko.
"Omo!" Napa-Korean ko'g pinakalit sa dihang gikuha ni Seo akoang kamot ug gipagunit sa iyang abs. He smiled at me unya gipa-andar na niya ang motor. I flushed so much.
Soldiers smells different. Wala sila'y perfume yet they smell very masculine. Like Seo. Humot kaayo iyang singot to the point na gusto na lang nako siya simhoton forever.
We're both feeling the cold wind brushing against our skin. Sa mirror sa iyang motor, nakit-an nako nga gikilig siya nga nag-smile maong gikilig pud ko'g apil.
Seo stopped his black big bike sa atubangan sa usa ka boutique. At first, naglibog ko nganong nihunong mi didto yet as I look at our clothes, didto ra nako nahibal-an ang tubag.
Nakagunit si Seo sa akoang waist adtong nisulod na mi didto. Medyo nagdahan ang tao ug mostly mga babae ang costumer ug wala na ko natingala sa dihang nilantaw sila sa amoa pagsulod namo. Seo is indeed an eye catcher. Lahi siya nga lalaki. Dili siya kumon. Lahi iyang barog, maka-utog.
I blushed because of what I am thinking. Labaw na adtong nisulod sa akoang huna-huna ang word nga "utog". Speaking of it, kalit ko nga napagunit sa akoang pus-on. While gi-hug man gud ko niya kaganina, feel kaayo nako iyang bulging zipper sa akoang pus-on. He's so huge. Daks. Naunsa man ko uy? Kaulaw ba sa akoang gihuna-huha.
"Pick your clothes," he said, naka-smile. Nitando ko ug while gapangita ko'g masuot nako, gipaminaw lang nako si Seo.
"How much is this?"
"350 sir."
"Kuhaon nako ni."
"Yes sir."
"OMG!!!" Kalit ko nga naka-lingo sa dihang ni-siyagit ang mga babae. Abi nako'g naay kawatan nga nisulod sa botique pero nakit-an ra man diay nila nga nag-hukas si Seo para maka-ilis ug sanina. Ka-siyagit-ton pud ko sa dihang nakit-an nako ang upper body ni Seo. He's so packed! Nag-pula-pula iyang mga muscles sa iyang lawas. Kalit ko nga nalipong while gilantaw nako siya.
"Sir, didto lang siguro sa fitting room mag-ilis ug pants," ingon pa sa sales lady.
Nitando si Seo. "I'll take this underwear too."
ESTÁS LEYENDO
Atik-Atik (Bisaya Rom-Com Novel)
Chick-Lit"Ang guma, murag dula nga dakpanay. Naay bahaw, na po'y dakpununon." The certified "bulingit girl" Joy "Charity" Fortalejo admires Janu Levi Teo so much. Grade five pa lang sila, crush na kaayo ni Joy si Janu. Mag-best friend sila ug isa na sa mga h...