The moment I saw that boy named Janu infront of the Talipapa, wala na'y adlaw nga dili ko maghuna-huna niya. From time to time, his cold face always projects inside my mind. I already memorized his name pero mahadlok ko nga i-search nako siya sa mga social media. I don't want to find out nga kaila nako siya or part siya akoang miagi. There's a part of me nga dili pa gusto mahibal-an kung kinsa gyud ko. And I don't know why.
Sa mga nilabay nga bulan, the family I have inside the church randomly asked questions about me pero permi ra nako malusutan ilang mga delikado nga plano tanan. Sukad pud atong Summer nga nianhi si Janu sa simabahan para magkumpisal, wala na po'y adlaw nga dili ko mag-atang didto sa sulod sa kumpisal. Everyday, I am hoping na makit-an nako siya. It's like everyday, I am waiting for him to come back. I know this is a betrayal on Seo's side pero dili lang gyud nako mapugngan nga maghuna-huna kay Janu. Not because guwapo siya but because na-feel nako nga naa siya'y part sa akoang kinabuhi. A part that I want to feel yet a part that I don't want to find out.
People know me here as Hyacinth. They've known me as a sweet young lady working as a helper inside the church. Daghan ug nagapangutana kung pila akoang edad and I always tell them that I'm already nineteen year's old bisa'g wala ko kabalo kung unsa gyud akoang tinuod edad. Though I'm sure nga dili man pud siguro ko under 15 year's old. I already can write and speak well, gi-regla na pud ko, my sexual drive and fantasies are high, my private parts are already well grown too maong confident ko nga makaingon nga nineteen nako.
"Karon muabot si Seo?"
Hapit masamad akoang bisong sa dihang naay nisulod sa CR sa mga babae diri sa simbahan. I was taking a bath and actually shaving my private part when Tessa suddenly come insde without even knocking. She's a helper and a scholar too diri sa simbahan.
I closed my cubicle sa dihang niagi siya ug gingisihan ko.
"Clean up well and make sure that Father won't be able to find out nga gigamit nimu pang-shave down there iyang pang-balbas," said she as she turn on the shower on her cubicle. Perti ngisi ni Tessa sa dihang nag-shampoo na siya.
Naulaw ko'g maayo sa giingon ni Tessa for what she had said was true. Nga akoang gigamit nga pang-shave down there was the shave of father. Wala na ko ni-bother ug palit sa gawas kay maulaw ko ug wala ko kabalo kung unsa akoang iingon sa tindera kung pangutan on kung para asa ang shave. That's why adtong nakit-an nako ang mga shage ni father nga naglatagaw ra, abtik dayon ko nga nipunit ug isa.
It's already December again and Seo might be coming in this town one of this days maong perti nakong prepare sa akoang lawas. We've been away for almost a year and for sure his body will be longing for mine. And I don't nga basi'g ini'g mag-sex mi, makit-an niya nga daghan kaayo ko'g buhok down there. Mas daghan pa sa buhok sa iyang ulo. Animal.
Though I shaved down there, I was praying nga wala nag-shave si Seo sa iyahang pubic hair. Guys are hot when their pubic hairs are with them. And I think gilok pud kaayo siya sa paminaw sa babae 'pag mutama ilang pubic hair sa wall sa amoang pagkababae. Shocks? Why am I even thinking about those things?
Without Tessa knowing, gihugasan nako'g suka ug asin akoang pagkababae. I know it's sound really off kay dapat PH Care akoang gamit. But I want to use natural one. Seo is a vegetarian. I don't want my creamy folds down there nga manimaho'g perfume 'pag tilapan na ni Seo. I'd rather let my creamy folds smeels like "kinilaw". Bahala na!
Medyo hapdos siya sa paminaw kay bag-o pa nga shave pero akoa lang gi-inda. For the sake of Seo! I don't want him to be disappointed!
Adtong nahuman na, I stared at my folds. It's already pinkish there and already feel very soft maong happy na kaayo ko nga nahuman ug ligo. Thanks to Father's shave, to the suka and to the asin. And siyempre, to the soap and water! Siyempre gibanlawan pud nako no! Manimaho pa lang ug paksiw, lisod na!
When all my work was done at 4 PM, nitambay na ko sa may gawas sa simbahan. Naa nay mga truck sa sundalo nga niagi sa may kalsada. Actually adtong last week pa ko nakabalita nga naa na'y mga niabot nga sundalo sa baracks. Taga adlaw naay mga ginapabalik na sundalo that's why sugod pa pud adtong niaging semana, nagsugod na ko'g hulat ni Seo. Karong adalawa nag-shave.
Everytime nga naay mulabay nga mga truck sa subdalo, I was praying nga naa didto si Seo. Nga kauban siya sa mga sundalo nga healthy lang ug wala biska'g unsa na bun-og sa lawas.
Kapila na ko giagian ug mga tao sa gawas sa simbahan. Ningitngit na pud ang palibot ug wala na nagsugod na po'g siga ang mga streetlamp yet wala gihapon ko'y Seo nga nakit-an.
Sa dihang wala na gyud ko nahimutang, nilakaw na gyud ko ug nisakay uy habal-habal padulong sa barracks. Kinse lang ang plete ug kay medyo duol ra man, dali ra pud ko nga niabot. Sa may entrance sa baracks, nakakita ko'g mga nanggawas na nga sundalo kauban ilang mga asawa. Gusto unta ko mangutana sa nagbantay nga sundalo kung naa na ha si Seo sa sulod pero maulaw ko kay dili pa ko niya asawa. Ug nahadlok pud ko nga mahibal-an nako nga daghan diay mi nga naghulat ni Seo. Seo is a very attractive specimen. Lahi siya nga lalaki kay bisa'g lantawon lang ka niya, mag-init na imong lawas ug magbasa na imong panty. For sure, daghan ug nakagusto niya nga mas guwapa mas willing ng mutuwad. And I can't blame Seo ug makapatol siya'g lain nga babae. Afterall, he's a man. And men are known have low tolerance on temptation. I even read an article that mean aging from 18 year's old above could not mentally survive without a sex or a jerk off. And I bet, sa pila ka bulan nga wala mi nagkita ni Janu, I'm pretty sure nga daghan na siya'g naka-sex nga babae.
Bisag naglantaw lang ko sa may gate sa barracks, gasakit gihapon akong dughan sa akoang nga gipanghuna-huna. I can't imagine Seo having sex with someone.
With my painful thoughts and losing hope, nag-give up nako nga makit-an nako si Seo karong adlawa. Maybe he already married someone while I'm waiting for him? Maybe he already got a dozen of girl pregnant after him? Gusto na ko mubalik sa simbahan. Dili na ko maglaum.
Sa akoang paghulat ug habal-habal, kalit nga nibusdak ang kusog nga ulan. Mura ko'g iro nga natanta sa dihang nangita ko'g kasilungan. Mudagan na unta ko pabalik sa barracks para makisilong pero wala na nako nabuhat sa dihang nabangga ko sa dughan sa usa ka lalaki.
It was raining badly maong ang una lang nako nalantawan kay iyahang uniform nga Philippine Army. Nihangad ko gamay ug kauban sa pagkilat, nilagubo akong dughan sa dihang nakit-an nako siya. He was looking at me intensely, he looks very fertile, cold and serious pero mura pud siya'g gahilak.
Daghan ug nagbag-o sa iyaha. Mas nitangkad siya'g maayo ug mas nidako iyang lawas. His face is still small, and his hair is still clean cut. The perfect edge on his jawline reminds me of our almost sex nearby the river. His well bridged nose remins me of him, smelling and tasting my clitoris.
When he bite his cherry-like lips, I confirmed nga naghilak gyud siya.
I cried while smiling too for it was him. It was Seo.
"Kumusta?" akoang una nga giingon. His eyes were pierced on me. They're still very animated.
I was hoping for a wordy response yet more on physical akoang nakuha. Seo embraced me badly to the point that I felt some of my bones cracked. He immediately kissed me erotically letting me feel his tounge inside my mouth. His saliva tasted like a pure wine from 1960's as the rain tastel like a chaser. We're both crying when we're doing that kiss. I thought he'll never end kissing me pero nibuhi na dayon siya sa dihang iyaha kong gipanguta.
"How are you Hyacinth?" he was crying, his lips are trembling. He's holding my face with his very warm hands. I smiled and cried at the same time sa dihang nakit-an nako nga perti nang pulaha ang gilid sa iyahang mga mata.
Soaked with rain, wala na nakasulti pa ko akoang na lang siyang gi-kiss-san ug balik. I admitted that I am have been longing for his kisses and right now, I just want to do with to him.
Yet when I was kissing Seo, saglit nga nisakit akoang ulo. And when I opened my eyes, instead na siya akoang makit-an, I saw another guy in his form. Calculated by my memorie, I saw Janu Levi Teo in him causing me to slow motion my kiss on him. What's happening?
* * *
YOU ARE READING
Atik-Atik (Bisaya Rom-Com Novel)
ChickLit"Ang guma, murag dula nga dakpanay. Naay bahaw, na po'y dakpununon." The certified "bulingit girl" Joy "Charity" Fortalejo admires Janu Levi Teo so much. Grade five pa lang sila, crush na kaayo ni Joy si Janu. Mag-best friend sila ug isa na sa mga h...