C H A P T E R 6

563 50 0
                                    

#Selfish

Wala ko kabalo kung unsa dapat ang ma-feel. Shock kaayo ang expression nako sa gibuhat ni Janu. Gigisi lang man gud niya'g pina-live ang papel ni May.

Nihilak na pud si May. Niabot si Ma'am. Napasanginlan si Janu bisa'g si May ang hinungdan sa tanan. Abi nako'g si Janu ra ang ma-principal's office, pati pud day ako.

"Gigisi ni Joy akoang papel Ma! Wala man unta ko'y gibuhat sa iyaha Ma!"

Nanglurat akong mga mata sa gisumbong ni Joy sa iyang mama nga prinicipal.

"Ma'am! Dili jud na tinuod! Si Joy ang niunag gisi sa akoang papel!" giingon na ako sa iyang Mama nga naglingkod sa amoang atubangan.

"Joy! Don't lie to me! Kita atong mga classmate sa imong gibuhat sa akoang papel! Do you know kung pila kaoras nako 'to gisulat? Tapos gigisi ra nimu!?" pag-siyagit ni May sa akoa.

What a liar! Wala ko kasabot kung unsa ang naa sa sulod sa utok ni May nganong nangatik siya sa iyang Mama. Sakit kaayo sa buot kay bisan 'pag ako ang wala namakak, mura guhapo'g ako ang mali.

"Shut up Joy!" siyagit sa iyang Mama. "Your teacher already told me what you have done, unya mangatik pa jud ka? Tell me, nganong gilaksi nimu ang papel ni Joy?"

"What the hell Ma! My teacher was not there when that thing happened."

"Your classmates already told your teacher May!"

"Huh!" Nisingha si May. "So mas ginapanigan ninyo si Joy? Tell me Ma? Why are you doing this? Ako ang imong anak so dapat ako ang imong panigan!"

Pak!

"How dare you to shout at me?!" Gisagpa ni Mrs. Prinicipal iyang anak. Pareho mi nga napayuko ni Janu.

"I hate you Ma! I hate you!" naghilak nga syagit ni May sabay gawas sa office sa iyang mama.

Nabilin ming tulo didto. Si Janu, ako ug si Ma'am Principal.

Gihilot-hilot ni Ma'am Prinicipal iyang sintido as a sign na na-stress siya sa gibuhat ni May nga iyang anak.

"I'm sorry for what had happened Joy. Nain-ato lang si May sukad atong nagbulag mi sa iyang Papa. Just understand him okay?"

Nitando ko sa giingon sa Mama ni Joy ug pagkahuman ato, gipagawas na ko niya sa prinicipal's office.

Nagpabilin si Janu didto sa sulod ug kay na-curios man ko sa ilang conversation, bisag mali, medyo nag-eavesdrop ko sa ilang giistoryahan ni Ma'am Principal.

"More than her studies, there's a bigger reason nganong nakipagbuwag ang akong anak nga si May sa imoha Mr. Janu. And we want her reason to be private as possible. Ug bisag dili iingon sa akong anak nga si May iyahang reason, I want you to have keep distance with her. I'm begging Mr. Janu, not only as your principal but as a mother of May too."

"Yes Ma'am, I understand," tubag ni Janu.

Sa akong nadunggan, mas na-curios ko'g maayo sa reason nganong gibuwagan ni May si Janu.

*  *  *

"Sorry kaayo Joy ha, nadamay hinuon ka'g apil," ingon ni Janu while nakapamulsa. Lunch time na ug padulong nami sa canteen. First time in the history, librehon daw ko niya.

"Okay ra basta ang Algebra ha!" ingon nako sa iyaha unya nikatawa ra si Janu showing a bit of his dimples.

Nisulod na mi sa canteen, awkward kaayo kay pagsulod namo, gitan-aw mi'g maayo mga tao nga naa dito.

"Just wait here," ingon ni Janu tapos gipalingkod na ko niya sa isa ka table dapit sa may bintana.

Gitan-aw nako si Janu nga nagpalit ug order namu'ng duha. Medyo na-awkward ko gamay sa fact nga ang akong ipaniudto karon kay gikan sa iyang bulsa.

Atik-Atik (Bisaya Rom-Com Novel)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora