C H A P T E R 14

382 36 4
                                    

#Sagpa

JOY'S POV

"Joy please tell me." Janu's voice was kind of pleading. Basa na kaayo mi sa ulan. Tugnaw na kaayo amoang paminaw.

I look at him straighly on his eyes. I smiled at him sadly.

"What if oo?" pangutana nako sa iyaha. And in a heartbeat, nabuhian ni Janu akoang kamot. Niiwas siya sa ako'g tan-aw. Now, he's looking at the asphalt road while his adams apple is protruding. Mura siya'g nakuratan sa akoang gipangutana.

Janu's silence gives me so much pain. Kalit nga ni-flashback sa akoa ang daghan kaayo nga mga scenes kung asa palihim nako siya nga ginalantaw.

Back to the days nga nagdakpanay mi atong grade five pa mi. Back to the days atong valentines day atong grade six pa mi and there was signing of shirts, and on his shirt, I wrote "My best". Back to the days nga nag-first year high school mi unya magsabay mi ug pani-udto kay kami lang ang magkaila ato nga time. Back to the days nga nag-second year high school mi nga naa na siya'y barkada lain and back to the days nga nag-third year high school mi unya naging sila ni May.

"Joy, nganong--" Nahunong ang pag-estorya ni Janu. "Nganong karon ra man nimu gi-ingon? I mean," ni-smile siya, "Wala ko nag-expect nga naa diay gusto sa akoa. All this time ang nahibal-an nako nga was that hate kaayo ko nimu kay naay mga times nga tapulan kaayo ko."

"Janu," I called his name that made me him pierce his eyes on me. As as soon as I did that, it made his perfect jawline a bit dropped.

I smiled with pain. The rain was still pouring on our body. Niginhawa ko'g lalum. "Wala uy. Tuo pud ka sa akoa? Ako? Naay gusto sa imoha? Sus!" nikatawa ko'g gahi kaayo. I gaze my sight while laughing fakely. Nagkatawa ko pero daghay luha sa akoang mga mata. There was also a lump on my throat. Lisod kaayo muginhawa.

"Pagtarong Joy ba. Kay kung naa kay gibati para sa akoa, then I will walk away from you. Fall in love with any man Joy, ayaw lang ako. I'm a jerk ug usa pa, bestfriend tika. Then, kabalo man ka 'di ba kung kinsa jud ang gusto nako 'di ba?" pangutana niya nga nahimong hinungdan para tan-awun nako siya'g balik.

I smiled at him again. I tapped his well toned arms. "Don't worry Janu. Bisag taas pa imong sex appeal," gikumot nako iyang pikas aping. Napaagay siya nga nagkatawa. "Bisan pag hawud ka sa Algebra ug bisan 'pag humot ka permi, I will not fall in love with you. It was just that nakahilak lang ko kaganina kay medyo naulaw ko sa imo. Ikaw daw makaihi sa atubangan sa imong loving bestfriend, dili ba ka makahilak sa kaulaw?" Nakitawa ko'g usab. Can someone award me as best actress please?

"Nganong nakaihi man pud gud ka," naglagot niya nga ingon unya pagkataod-taod giakbayan nako niya. Bisan ug nag-ulan pa, nilusong gihapon mi hangtud sa nakaabot mi sa waiting shed.

Kadtong nakaabot mi didto, timing kaayo nga nihunong ang ulan. Awkward kaayo kay daghan kaayo mga tao nga naa didto sa waiting shed pero dili parehas namu ni Janu, uga kaayo ilang mga suot.

Nangatawa mi ni Janu sa dihang na-realize namo kung unsa ka-awkward ang amoang sitwasyon karon. We look like young, dumb, and broke high school kids.

"Mu-chat ra ako," he said kadtong naa nay niabot nga bus. Nitando ra ako sa iyaha ug nisakay na.

Kay basa man kaayo ko, wala ko gipalingkod sa konduktor sa lingkuranan ug didto ra ko nitindog sa may pultahan nga dapit sa driver.

Infront of me was the glass door, and beyond the glass door was Janu. He showed his perfect smile at me while he's drying his hair with a towel. I waved my hand on him. Ug kadtong niaandar na ang bus, Janu disappeared on my sight ug mga kahoy na lang akoang nakit-an. Ug bukod pa sa mga kahoy, I also saw my self's reflection on the glassdoor.

I pitied at my reflection.

Giluod ko sa akoang sarili.

I feel like maniac.

Nganong in-ato akong nahuna-hunaan kay Janu kaganina? I imagined him as a sex object.

Gisagpa nako ang sarili nako. Dili lang isa ka kasagpa kundi walo. Ug sa ika-walo nga sagpa, gikasab-an nako sa konduktor nga kung dili daw nako 'to undangon, pagawson na daw ko niya sa bus.

I calmed my self pero nakahilak gihapon ko.

Luora nimu Joy uy! Luod kaayo ka!

Gibutang nako akoang kamot sa akong baba para mapugngan ang pagsaba sa akoang paghilak.

"Bayad!" gitulak ko sa kondtukor ug hapit ko nangudngud sa salog. Mas nakahilak ko'g maayo.

"Bwesit ka!" pagsiyagit nako sa konduktor.

"Kan-a!" gilabay nako akong sinsilyo sa iyang nawung. Naay mga bayntsingko-sintabos ato ug ang uban kay nasulod sa iyang ilong. Naa po'y mga tao sa likod sa kondtuktor nga hapit natulon ang mga sinsilyo nako.

Wala pa ka-react ang konduktor, ninaog na ko bisan 'pag nagdagan pa ang bus. Sakto ra pud nga naabot na diay 'to sa may atubangan sa Panadero so nidagan nako padulong sa amoang balay.

Pero sa dihang wala pa ko kasulod, giatangan na ko nila Rosemarie, Rosebery ug Rosenburg sa gate. Giharang nila ilahang tiil sa dalan nga maoy hinung-dan para mangudngud akong lips sa kanal.

Nangatawa silang tulo ug kay sakit na kaayo sa dughan akong gibati, wala na nako sila gipatulan.

Abtik na ko nga nisulod sa amoang balay. Pag-abot sa salas, nakit-an ko nila Mama ug Papa didto. Natingala sila sa akoang pag-abot nganong nag-hilak ko ug nganong bulingit kaayo akoang nawung pero wala na nako sila gi-entertain ug abtik na lang ko nga sulod sa kuwarto.

I slammed the door unya nihilak na lang ko didto sa likod sa pultahan. Ug while nagahilak, na-remember nako ang giingon ni Janu sa akoa kaganina...

"Pagtarong Joy ba. Kay kung naa kay gibati para sa akoa, then I will walk away from you. Fall in love with any man Joy, ayaw lang ako. I'm a jerk ug usa pa, bestfriend tika. Then, kabalo man ka 'di ba kung kinsa jud ang gusto nako 'di ba?" ....

Gitrapuhan nako akoang baba nga daghan kaayo'g lapok ug pagkataod-taod, ako dayong gihubo akong palda ug panty unya gisagpa-sagpa dayon nako akoang bisong while nagahilak.

"Wala kay pulos! Wala kay pulos!" nagahilak nako nga ingon sa akoang bisong while gisagpa-sagpa nako siya.

*  *  *

Atik-Atik (Bisaya Rom-Com Novel)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora