C H A P T E R 10

507 49 7
                                    

#WaitingShed

JOY'S POV
Janu's infront of me, staring at me with his genuinely smile. Sa iyang gibuhat sa akoa, mura ko'g na-hypnotize ug murag pud ko'g nahubog.

His eyes were a compilation of galaxies, and me? I'm just a not-so-bright-star aiming to be a part of it.

"Ahh." I break the silence kadtong medyo na-awkward-dan na gyud ko'g pag-ayo sa iyahang pagtutok sa akoa. Different vehicles were passing next to road beside us. Medyo ngitngit ang waiting shed kung asa naa mi ron pero nikalit ra ni'g kahayag sa dihang nag-lights on ug pula nga hayag akoang aping.

Janu chuckled. Nisilip ko sa iyaha and then I saw his adams apple protude a bit. I flushed.

My mind suddenly run riot sa dihang akong nahuna-hunaan kung nganong iya kong gikataw-an. Was it beacuse of the chat I sended to him an two hours ago? Kadtong I love you Janu, I love you so much?

"Dili ako ang nag-send ato bap!" gihapak nako iyang well toned kaayo nga arms.

"Uy, walay ko'y gisulti ba! Pataka ra oh!" ingon niya, smirking.

"Eh! Wala bitaw unya nganong nikatawa man ka be!" I bit lips.

"Be?" pangutana niya dala sungog. "Yay! Kaw Joy ha! Naka'y crush sa akoa no?" he said.

I flushed again. Mura na ko'g bomba nga kabut-hunon. I want to answer yes! I really wanted to!

"Hmm, I know I'm not your crush Joy. Besftriend ta 'di ba?" ingon niya tapos gi-akbyan dayon ko niya. I was hurt. Deeply hurt inside. Mura ko'g langgam nga gipintik ug dako kaayo nga bato. Naglisod ug ginhawa. Nahagbong sa yuta.

"Hoo! Tugnawa uy!" Janu said while akbay-akbay ko niya.

Gitan-aw nako siya. Gingisihan ra ko niya.

We were walking on the sidelines. Ngitngit na ang palibot ug mga streetlamps na lang ang naghatag ug kahayag sa amoang ginaagian.

Wala mi kabalo kung asa mi padulong. Wala pud ko nahadlok nga basig pangitaon ko nila mama. Sa in-aron nga mga oras, tulog na kaayo 'to sila.

"Nakay problema no?" pangutana nako niya while naglakaw mi.

Wala siya nitingog and I know what it means, nga na siya'y problema.

"Iingon sa akoa, maminaw ra ko," ingon nako sa iyaha. I have known Janu for more than five years unya basta in-ani gani ni siya, kanang tipo nga mukalit ra'g adto sa amoa tapos akbay-akbayan dayon ko, it means naa siya'y ginabitbit na problema. Ug paminaw nako right know, it's not about May anymore. It must be deeper than that.

"Wala." He tried to deny it but his cracking voice is telling everything.

"Sus, wala daw. Sige na. Ihilak na lang na. Nara akong abaga o, bisag mubo ra na akong abaga, puwede ka muhilak dira."

"Amaw," he said then he chuckled.

In-ani pud ni si Janu. Kapag naa na siya'y problema, dugay kaayo na siya patug-anun. Siyempre, lalaki, dako'g itlog, este, dako'g pride.

While nagalakaw mi, mas gihigpitan pa niya ang iyang pag-akbay sa akoa leading me to be sandwich between his arms and sexy chest.

"Joy," gisampit niya akong pangalan.

"Oh?" tubag nako while medyo naglisod ug ginhawa kay nakalumlom akong nawong sa sexy chest niya.

"Imong papa ug mama ha..." putol niya nga ingon.

"Unsa?"

"Bisag unsay mahitabo, bisag mag-away pa sila, ayaw jud sila pasagdihi nga magbulag."

Sa iyahang giingon, ako siyang gitulak.

Atik-Atik (Bisaya Rom-Com Novel)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora